Lulu Ranne nuoruudestaan Ruotsissa "”Jos joku on kokenut joskus ras is mia, niin minä Ruotsissa"
Ruotsissa Lulu Ranne meni esikouluun osaamatta sanaakaan ruotsia. Aluksi opettajat olivat mukavia, mutta sitten jokin muuttui.
”Tuli opettajia ja luokkakavereita, joiden mielestä suomalaiset olivat alempaa kastia. Kohtelu oli todella karua.”
Yksi opettaja otti hänet silmätikukseen.
”Jos joku on kokenut joskus ra sis mia, niin minä Ruotsissa. Se oli ihan hirveetä.”
Vaikeat nuoruusvuodet ovat hänelle jonkinlainen avainkokemus.
Nyt Lulu Ranne jaksa kokemuksiaan kovana perussuomalaisena joka haluaisi viedä ulkomaalaiselta kaikki.
Kommentit (66)
Persut on kostajien puolue! Katkeruus ja sappi haisee!
Tää akka on jotenkin hot vaikka onkin hirviö
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset ovat maailman suurimpia rasisteja.
T. Ruotsissa asunut
Kerro lisää. Ihan aidosti olen kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tää akka on jotenkin hot vaikka onkin hirviö
Lulu on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruotsissa asunut
Hyvä että ei päälle suljettu.
T. Ruotsissa asunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruotsissa asunut
T. Ruotsissa asunut.
Nämä jutut Ruotsista eivät vastaa ollenkaan omia kokemuksia. Olen asunut täällä yli 20 vuotta.
Seksikäs v i tun akka. Mutta täysi piru sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruotsissa asunut
T. Ruotsissa asunut.
Nämä jutut Ruotsista eivät vastaa ollenkaan omia kokemuksia. Olen asunut täällä yli 20 vuotta.
Et uskalla siellä esiintyä suomalaisena.
Hän asui Haaparannassa, joka ei ole umpiruotsalaista aluetta ja jossa suomenkieliset eivät ole mikään harvinaisuus. Lulu on myös kotoisin Kristiinankaupungissa - niinpä ihmettelen miten ei muka oo osannut oikeasti sanaakaan ruotsia.
Mutta hyvin on ruotsalaiset opit menneet perille, vaikka "ummikkona" on sinne mennyt.
Ei kai persut ole sitä vastaan, että tänne tulisi ruotsalaisia tai virolaisia tekemään töitä? Enemmänkin Lähi-idästä ja Afrikasta. En minäkään heitä halua, heidät pitäisi palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Persut on kostajien puolue! Katkeruus ja sappi haisee!
Jokainen tuntuu olevan vammautunut. Ehkä homoudestaan, kirkosta erottamisesta, kiusaamisesta (kuten Lulu), lukihäiriöstään tai siitä että ukrainalainen nainen jätti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Ruotsissa asunut
T. Ruotsissa asunut.
Et uskalla siellä esiintyä suomalaisena.
Mistä niin päättelet? Kaikki kyllä arvaavat jo ihan ääntämisestäni, että olen Suomesta. Lisäksi kerron sen ihan avoimesti kun kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai persut ole sitä vastaan, että tänne tulisi ruotsalaisia tai virolaisia tekemään töitä? Enemmänkin Lähi-idästä ja Afrikasta. En minäkään heitä halua, heidät pitäisi palauttaa.
Me suomalaiset olemme pulassa koska vasemmisto ja Kokoomus yhdessätuumin tuovat maahan kielitaidottomia veronimijöitä, joiden matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkettä. Päinvastoin nämä veronimijät saavat takuueläkkeen muutaman vuoden maassaolon jälkeen eikä työhistoriaa edes tarvitse.
Ja jokainen suomalainen saa kansaneläkkeen vaikka ei olisi ikinä tehnyt töitä. Se vasta epäreilua onkin.
Tyypillinen kiusauksen uhri, joka kostaa kokemansa vääryydet täysin ulkopuolisille omien traumojensa vuoksi. Lulu on uhri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me suomalaiset olemme pulassa koska vasemmisto ja Kokoomus yhdessätuumin tuovat maahan kielitaidottomia veronimijöitä, joiden matalista palkoista ei makseta yhdenkään suomalaisen eläkettä. Päinvastoin nämä veronimijät saavat takuueläkkeen muutaman vuoden maassaolon jälkeen eikä työhistoriaa edes tarvitse.
Ja jokainen suomalainen saa kansaneläkkeen vaikka ei olisi ikinä tehnyt töitä. Se vasta epäreilua onkin.
Miksi se on epäreilua?
Vierailija kirjoitti:
Hän asui Haaparannassa, joka ei ole umpiruotsalaista aluetta ja jossa suomenkieliset eivät ole mikään harvinaisuus. Lulu on myös kotoisin Kristiinankaupungissa - niinpä ihmettelen miten ei muka oo osannut oikeasti sanaakaan ruotsia.
Mutta hyvin on ruotsalaiset opit menneet perille, vaikka "ummikkona" on sinne mennyt.
Puhuu paskaa.
Miksi sun piti kirjottaa tuo typerä viimenen lause tohon tekstiin?
Tänne ei haluta eikä tarvita kouluttamattomia, kielitaidottomia ulkomaalaisia jotka ei halua sopeutua länsimaiseen yhteiskuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei lähi-idästä tai Afrikasta tänne tulla töitä tekemään. Suurimmat m muuttajaryhmät ovat ruotsalaiset, väenläiset ja virolaiset + ukrainalaiset. Filippiinit ja muut Aasian maat tulevat sitten.
Pistää vahingon kiertämään?!!!! Eikä oppinut ettei razizmista ole mitään hyötyä!
"Haluaisi viedä ulkomaalaiselta kaiken"
Paitsi kotimaan, jota voi rakentaa ihan siinä missä Suomeakin.
On se kumma, että nämä "maamme pelastajat" elää kehitysmaassa jo tuhannetta vuotta, vaikka kulttuurimme on täysin kopioitavissa.
Japani ja Kiina onnistui siinä helposti. Ei tarvitse tulla tänne turvaan.