Ostaisitko 337 neliön omakotitontin?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Ei ne Manhattanillakaan ole tontit isoja, talotontti yleen 25' x 100', eli 7,62 x 30,48 m = 232,3 m2. Maksaa miljoonia.
Kyllä, Kangasala ja Manhattan ovat käytännössä sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa noin pientä tonttia ostaisi. Mökilläkin enemmän lääniä.
Noin sata kertainen tontti mökillä, eikä se reilu 3 hehtaaria mikään poikkeuksellisen iso ole.
337 neliötä on ihan naurettava.
Kolme hehtaaria Tampereen kyljestä ei vaan taida olla ihan samalla budjetilla toteutettavissa.
Ja mikähän mahti kaikista mahdollisista maailman kolkista tekee jonkin hikisen Nääsvillen läheisyyden tärkeäksi?
Missä sanotaan, että tontti olisi noin pieni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En missään tapauksessa noin pientä tonttia ostaisi. Mökilläkin enemmän lääniä.
Noin sata kertainen tontti mökillä, eikä se reilu 3 hehtaaria mikään poikkeuksellisen iso ole.
337 neliötä on ihan naurettava.
Kolme hehtaaria Tampereen kyljestä ei vaan taida olla ihan samalla budjetilla toteutettavissa.
Ja mikähän mahti kaikista mahdollisista maailman kolkista tekee jonkin hikisen Nääsvillen läheisyyden tärkeäksi?
Ihan sellainen mahti kuin kysyntä ja tarjonta. Ootko ikinä kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että tontti olisi noin pieni?
Löytyi noin kahden sekunnin googletuksella kampanjan sivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä verran itse kukin pihaa tarvitsee. Itselleni piha on vain oven ja auton välinen alue, joten minulle tuollainen pieni tontti olisi ihan riittävä.
Mulle taas omakotitalossa olennaista olisi nimenomaan talon ympärillä oleva alue. Asunnon sisäosat kun saa myös kerrostalosta.
En haluaisi omakotitalo ollenkaan, koska se on hirveä riesa. Siksipä ei tonttiakaan hotsita. Tuolle rakentaisin ihan pienen talon, jos olisi pakko, max 50 neliötä. En ole siivoaja luonteeltani.
Hehee, nämä tällaisethan ovat yleistyneet. Rakennetaan (muka) hieno talo kiinni naapurin seinään... En vaan käsitä miksi.
1000 neliön tontille saa kerrostalon. Sehän riippuu. 300 neliötä voi rakentaa kerroksia vaikka 3 .
Helluntailainen voi kysellä näin tyhmiä.
Muslimit ostelee asuntoja Turkissa ja miehittää osaa Kreikasta kumpikin natossa .
Voisin ostaa, mutta riippuu sijainnista, kaavamääräyksistä, mitä rajautuu tonttiin, hinnasta...
Itseasiassa olen ostanut pienemmän tontin 😂
Suomi on NATO maa , ehkä siitä jotain iloa on . Muutakin kuin menoja.
Oma piha on ihanaa, pysyy nonbinääriset sekoilijat poissa ja siellä kerrostaloissaan.
Tuossa kuvassa talot rakennettu lähelle toisiaan. En ostaisi taloa toisen talon läheltä. Ei ole tilaa ja naapurit kyylää.
Tuossa saa omakotitalon ja rivarin huonot puolet, mutta ei kummankaan hyviä. Eikähän tuossa mahdu omalle puolelle edes kusemaan.
En ostaisi.