K-kaupoissa huonompi ruokahygienia kuin S-kaupoissa
Ei yllätä lainkaan. Varsinkin pienissä K-kaupoissa ei satsata moderneihin kylmälaitteisiin vaan kylmää tarvitsevat elintarvikkeet ovat avohyllyissä, poislukien pakasteet. Kun tuotteet pakataan tiukasti ja niitä on liikaa, ei mitenkään ne voi säilyä kylminä. Tämän vuoksi suosin Prismoja ja isoja S-marketteja.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä kaupassa siis lämminnleikkeletiski.
Ok.
Kunnon nollauutinen taas
Onko lukutaitoa?! Kyse oli laajasta selvityksestä eri puolilla Suomea.
Luitko itse sen jutun?
Ymmärrätkö ollenkaan mihin tuo oiva raportointi edes perustuu?
Luitko itse jutun?
Ymmärrätkö mihin Oiva raportointi perustuu?
Tiedätkö mikä on ruokavirasto?
Tiedätkö mikä palvelutiskin lämpötilan pitäisi olla?
Loistavaa keskustelua? Eri
PS. Rivivälit eivät tuo tyhjään viestisi lisää sisältöä.
Ok.
Vältä siis jatkossa kaikkia s aj k kauppoja ja tee ne monipuoliset ostoksesi lidlissä
😂😂
Aivopessyt urpot ottaa kaikki "pelätkää'-uutiset ainoana oikeana totuutena.
Jäätelöt puoli sulana . Niin myyjä selitti ettei ne jäädy kun ne on tehty öljystä ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Lidl vielä parempi hygienia. Ainoana puhtaat paperit. "Tuoreudessa on eroja".
Lidlissä ei ole palvelutiskejä eikä buffetteja
Ei niin. Raakaa kalaa ei ole muutenkaan mitään järkeä myydä irtona ellei anna asiakkaalle jäitä mukaan. Tuore kala pitäisi olla 0-3asteessa/vakuumissa tai valmistaa heti.
Eli et syö kalaa ollenkaan?
Vai päiväkausia vakuumissa muhinutta moskaa?
Minkä takia pitää pelleillä kun voi tehdä kunnollista . Ton sekundan tekemiseen menee sama aika . Mitä ravintoja ja vitamiineja mahtaa olla elukan nahkoissa ? Entä salmonella majoneessa . Kun ostat vaikka valmiin eväsleivän mieti ensin . Välissä ei ole voita eikä margariinia vaan raakaa mun keltaista vaahdotettu öljyssä eli majoneesi. Meille ei ole vuosiin tuotu kauppaan kunnollisia tomaatteja kuin purkissa. Aurinkokuivattuja. Nämä puoliraakoja myyvät on kasvatettu kasvihuoneelta Suomessa. Ei siinä mausteet on lisämaustettu usein sokerilla samoin mikroruuat ja leikkeleet. Kun tavaran kuljettajat hosuu ja heittelee tavaroita niihin tulee lommoja ja kolhuja. Niistä vuotaa ulos nesteitä ja siksi on hyllytkin on tarttisen tahmaisen tuntuisia kuin ne tuotteet. Kaupassa pitää olla käsien pesu altaat asiakkaille . On niin paskaiset tuotepaketit ja hyllyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta Lidl vielä parempi hygienia. Ainoana puhtaat paperit. "Tuoreudessa on eroja".
Lidlissä ei ole palvelutiskejä eikä buffetteja
Ei niin. Raakaa kalaa ei ole muutenkaan mitään järkeä myydä irtona ellei anna asiakkaalle jäitä mukaan. Tuore kala pitäisi olla 0-3asteessa/vakuumissa tai valmistaa heti.
Kylmäkuljetusautollako ne sun muut ostokset siirtyy kaupasta kotiin?
Tekoäly pitää omia sanojaan parempina kuin mitä ihmiset haluaa kirjoittaa.
Nyt kun niihin hyllyjen reunoihin on tehty mikrosirutukset ja ne on etäluettavia ja hinnat päivittyy tietokoneelta ja myyjillä on etälukijat niin rahajumala ohjaa ihmisiä robottimaiseen elämään. Robottirob valvoo ja määrää . Rahalla. Numeroilla. Asiakas maksaa myyjien palkat ja kauppiaan joten kun menet kaupan ovesta sisälle olet rahajumalan rahoittaja et ihminen . Olet vain rahapussi pankkikortti et ihminen. Puolityhjät paketit pakkausteollisuus on sinun rahoilla maksettua . Sinä olet se maksaja ihan itse .
Kesällä voi käydä kaupassa kylmä laukun kanssa . Erityisesti ne käy jotka liikkuu asunto autoilla. Jäätelöt ei ala sulaa eikä muut. Sä tosin voit tehdä itse jäätelöä kermapurkista .
Ja itse kantelet niitä punalaputettuja korissa tunnin kaupan sisällä ja sitten toisen tunnin kotiin mennessä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun niihin hyllyjen reunoihin on tehty mikrosirutukset ja ne on etäluettavia ja hinnat päivittyy tietokoneelta ja myyjillä on etälukijat niin rahajumala ohjaa ihmisiä robottimaiseen elämään. Robottirob valvoo ja määrää . Rahalla. Numeroilla. Asiakas maksaa myyjien palkat ja kauppiaan joten kun menet kaupan ovesta sisälle olet rahajumalan rahoittaja et ihminen . Olet vain rahapussi pankkikortti et ihminen. Puolityhjät paketit pakkausteollisuus on sinun rahoilla maksettua . Sinä olet se maksaja ihan itse .
Tässä meillä tyypillinen palstalla päivystävä nainen.
Hanki nyt ihan oma onki ja virveli ja haavi . Opettele kalastamaan . Perkaa kalasi itse. Heitä kalan jätteet kauas lokeille. Älä ole nahjus enää muiden orjana .
Tee kuule kermapurkista jäätelöä ja vaniljasokerista . Niissä on hyvä hygienia. Google jäätelöohje.
Jostakin syystä kotipaikkakunnallani kummankaan K-kaupan tulosta ei ollut. Miten ne kaupat tutkimukseen on valikoitu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä meillä tyypillinen palstalla päivystävä nainen.
Itsehän sinä täällä päivystät .
Lidl voitti tuon vertailun Ylen uutisen mukaan.
S ja k menetti tason kun alkoi siivoton sushi ja ota itse pullasi myynti.
Meillä päin K-kauppa on hyvä ja paras. S-kauppaan en halua mennä.
Entinen siisti Citymarket romahti mm. Itäkeskus . Kaikki hyvät laatutuotteet arkeen menetti laadun kun kaikki muuttui sekundaksi. Mitä tahansa oli hyvin siitä tuli sekoilua. Koulutus puuttuu myyjiltä . Ei riitä että sä heittelee tavarat mukaisiin hyllyihin. Osa rikkinäisiä kolhuisia.
S-ketjussa on varmaan standardimmat jutut. k-kauppiaille annetaan kulissien takana omat luvat toimia miten huvittaa. Liian monta kertaa olen nähnyt saatanallisen paskaisia takahuoneita k-marketeissa, cittareissa.
Lidl kauppoja on kahta sorttia . Paskaiset ja sekavat sekä tavalliset. Samoin kuin jotkut Alepa kaupat on paskaisia , likaisia. Jotkut s marketit on likaisia kuin taas joissain on joskus siivottu edes . Useimmin hyllyt on pesemättä vuosia siltä näyttää. Irtopulla hyllyt hirveän likaisia joskus . Nehän on muutenkin sekundaa sulatettu raakapakasteesta. Monessa makkara ja mikroruokia paketissa lukee jonkun elukan Nahkaa tai verta. Tai keuhkoja. Kyllä oksettaa .