Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelen että vietän loman miehen kanssa suunnitellusti reissussa, ja sen jälkeen otan eron

Vierailija
15.06.2026 |

Mies ei ole ollut luottamuksen arvoinen enää vuosiin, mutta yhdessä olemisessa on kuitenkin ollut enemmän plussaa. Ja siksi yhdessä ollaan. Meillä on hauskaa yhdessä ja samanlaiset mielenkiinnonkohteet. Läheisyyttäkin, koska luottamusongelman saa taka-alalle. Mies tekee paljon asioita sen eteen että minulla olisi hyvä olla. Sanoo haluavansa korjata kaiken, saada luottamuksen takaisin.

 

Lomalle on suunniteltu jo pidempi matka joka varmasti olisi mukava.

Mutta nyt selvisi että heti loman jälkeen miehellä on meno, jota en vaan kestä, koska luottamusta ei ole. En halua kieltää menemästä, joten mietin jos vaan loman jälkeen ilmoitan että voi pakata tavaransa. Tulee olemaan hänelle järkytys, mutta en itse vaan kestä tuota tilannetta enää. 

Onko aivan hullu ajatus?

Kommentit (116)

Vierailija
101/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä oot sekasin ku Haminan kaupunki. Ota ero, se on palvelus miehellesi.

Vierailija
102/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiotko ottaa suihin mieheltäsi loman aikana?

Se seksi onkin jännä asia. Joitain vuosia sitten erosimme vaimoni aloitteesta. Se kuukauden ajan minkä vielä asuimme yhdessä panimme useita kertoja viikossa ja hän otti suihinkin. Itse asiassa kävi vielä kylässä kerran panemassa. Tajusin että nyt tämän roikkumisen on loputtava ja pääsimme eroon toisistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiotko ottaa suihin mieheltäsi loman aikana?

Se seksi onkin jännä asia. Joitain vuosia sitten erosimme vaimoni aloitteesta. Se kuukauden ajan minkä vielä asuimme yhdessä panimme useita kertoja viikossa ja hän otti suihinkin. Itse asiassa kävi vielä kylässä kerran panemassa. Tajusin että nyt tämän roikkumisen on loputtava ja pääsimme eroon toisistamme.

Meillä sama, erottuamme ja erillään asuessakin oli seksiä vielä. Tämä "eroseksi" päättyi vasta kun palattiin yhteen 😂

Vierailija
104/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei lomaa kannata pilata erolla.

Mahtaa siitä kovasti nauttia, kun takaraivossa on kokoajan, että kotiin palattua laitan avioerohakemuksen menemään. Itse tuskin pystyisin, mutta ehkä ap pystyy, toivotan siis hyvää lomaa ja matkaa hänelle!

Se on tietenkin selvää, että ilman luottamusta parisuhteella ei ole tulevaisuutta. 

En ole aloittaja, mutta tuohon viimeiseen kappaleeseen. Me ihmiset olemme erilaisia. Luottamuksen puutteeseen voi tavallaan myös tottua, keskittyä muihin asioihin. Vaatii ehkä molemmilta kompromisseja että luottamuspulan kanssa pärjää, mutta voi onnistuakin. 

Omaa kokemusta on. Arvostan yhteiselossa niin montaa eri asiaa, että se säätääkö mies toisten naisten kanssa, on jäänyt tavallaan sivuseikaksi. Satuttaa jos tulee ajankohtaiseksi, en siis kykene aina olemaan ilman mustia sukkia, mutta aina siitä myös pääsee yli.

Toki sanottava, että luottamustahan on montaa lajia. Liittyykö vaikka selvänä pysymiseen, raha-asioiden hoitoon, vastakkaiseen sukupuoleen, jne. En pystyisi elämään miehen kanssa, joka pelaisi 10 000 euron yhteisen remonttilainatilin tyhjäksi, kuten kaverille kävi.

Vierailija
105/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei lomaa kannata pilata erolla.

Mahtaa siitä kovasti nauttia, kun takaraivossa on kokoajan, että kotiin palattua laitan avioerohakemuksen menemään. Itse tuskin pystyisin, mutta ehkä ap pystyy, toivotan siis hyvää lomaa ja matkaa hänelle!

Se on tietenkin selvää, että ilman luottamusta parisuhteella ei ole tulevaisuutta. 

Kun tosiaan asian sysää sivuun mielestään niin yhteinen elämä ja loma onnistuu. Näin mennyt jo kauan, en viitsi edes sanoa miten kauan. Ei se mieskään olisi lomareissua pahana pitänyt vaikka ero olisikin tullut sen jälkeen. Ei hänkään sinne yksin olisi lähtenyt eli ilman seuraa ja yksin maksaen. Tuo matka muutenkin haastavaa täysin yksin toteuttaa.

Nyt kuitenkin loma on edessä ja jatkamme yhdessä sen jälkeenkin. Olen sanonut miehelle etten tiedä kykenenkö koskaan luottamaan kuten hän haluaisi, mutta sellaista elämä on. Ymmärtää sen kyllä koska itse on sen rikkonut. Ap

Vierailija
106/116 |
20.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Great. Happy holidays.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju taas muistuttamaan että on pysyttävä sinkkuna 😀

Vierailija
108/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ero jo lyöty pöytään vai vieläkö juhannus jatkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat erota mutta et vielä kun haluat käyttää miestä taloudellisesti hyväksesi maksattaaksesi hänellä sinun reissun? Oletko sitä mieltä että.muoden tekemään hyväksikäyttö on hyväksyttävää vai pelkästään sinun tekemä hyväksikäyttö on hyväksyttävää?

Vierailija
110/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat erota mutta et vielä kun haluat käyttää miestä taloudellisesti hyväksesi maksattaaksesi hänellä sinun reissun? Oletko sitä mieltä että.muoden tekemään hyväksikäyttö on hyväksyttävää vai pelkästään sinun tekemä hyväksikäyttö on hyväksyttävää?

Mistä ihmeestä sait päähäsi, että mies on maksanut reissun, kun ap kertoo aivan muuta. 

 

Itse olen nimenomaan lähtenyt miehen kanssa sovitulle reissulle suhteen loppuvaiheessa, koska olin maksanut meidän molempien reissun jo etukäteen. Paljon matalampi kynnys on jättää reissu väliin, jos itse ei ole maksanut siitä senttiäkään. Ja tuollekaan reissulle ei loppujen lopuksi kannattanut lähteä, kun en enää viihtynyt miehen seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Monts reissua? 

Vierailija
112/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ketju taas muistuttamaan että on pysyttävä sinkkuna 😀

Miksi edes yrittää parisuhdetta, kun kumppanillakin on oikeus päättää suhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli haluat erota mutta et vielä kun haluat käyttää miestä taloudellisesti hyväksesi maksattaaksesi hänellä sinun reissun? Oletko sitä mieltä että.muoden tekemään hyväksikäyttö on hyväksyttävää vai pelkästään sinun tekemä hyväksikäyttö on hyväksyttävää?

Oletko sitä mieltä että kannattaa kommentoida, lukematta ketjusta edes ap:n kertomaa?

Vierailija
114/116 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ero jo lyöty pöytään vai vieläkö juhannus jatkuu?

"Nyt kuitenkin loma on edessä ja jatkamme yhdessä sen jälkeenkin. Olen sanonut miehelle etten tiedä kykenenkö koskaan luottamaan kuten hän haluaisi, mutta sellaista elämä on. Ymmärtää sen kyllä koska itse on sen rikkonut. Ap" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/116 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap etenee asiassa. Oletko tehnyt ratkaisun

Vierailija
116/116 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap etenee asiassa. Oletko tehnyt ratkaisun

Tuossahan se lukee yksi viesti ylempänä?