Ajattelen että vietän loman miehen kanssa suunnitellusti reissussa, ja sen jälkeen otan eron
Mies ei ole ollut luottamuksen arvoinen enää vuosiin, mutta yhdessä olemisessa on kuitenkin ollut enemmän plussaa. Ja siksi yhdessä ollaan. Meillä on hauskaa yhdessä ja samanlaiset mielenkiinnonkohteet. Läheisyyttäkin, koska luottamusongelman saa taka-alalle. Mies tekee paljon asioita sen eteen että minulla olisi hyvä olla. Sanoo haluavansa korjata kaiken, saada luottamuksen takaisin.
Lomalle on suunniteltu jo pidempi matka joka varmasti olisi mukava.
Mutta nyt selvisi että heti loman jälkeen miehellä on meno, jota en vaan kestä, koska luottamusta ei ole. En halua kieltää menemästä, joten mietin jos vaan loman jälkeen ilmoitan että voi pakata tavaransa. Tulee olemaan hänelle järkytys, mutta en itse vaan kestä tuota tilannetta enää.
Onko aivan hullu ajatus?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis oikeasti uskalla erota, vaan vitkastelet vieläkin, tällä kertaa lomareisuun varjolla? Mitä jos vaanilmoittaisit erosta heti ja lähtisit reissuun yksin? Voisi tulla elämäsi lomamatka.
En pääse tuolle lomalle yksin. Ei ole mahdollista. Ap
Ei ole kovin reilua miestäsi kohtaan olla hänen kanssaan vain loman vuoksi.
Ei kovin reilua mieheltä mennä menoonsa, vaikka tietää sen olevan ap:lle kauheaa. Ilmeisrstihän kyde on siitä, että taistalla on pettämistä, eikä sekään ole kovin reilua mieheltä.
Niin että kun mies on törppö niin nainenkin saa olla? Mä en ajattele noin.
Loppukaneetiksi kuppaat sen rahat ja käyt vieraissa.
Kerro jo ap meille, mikä meno on kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Kerro jo ap meille, mikä meno on kyseessä?
On menossa miesporukalla golfaamaan Tallinnaan.
Haaskaat kesälomasi apinan kanssa.
Se on vaan niinkin että kontrolloimallakaan se luottamus harvemmin palaa. Ennemmin se palaa sen kautta kun pikkuhiljaa annat miehen mennä ja tulla ja huomaat että maailma ei loppunutkaan ja mies olikin luottamuksen arvoinen.
Ja toisaalta sen toisen osapuolen näkökulmasta, mikään määrä toisen pillin mukaan hyppimistä ei yleensä riitä.
Oliks tää miessakki köpiksessä edellisellä reissulla?
Olet yhtä alhainen ja epäluotettava laskelmoija kuin miehesi. Terve ihminen ei lähde viimeiseksi suunnittelemalleen yhteiselle lomalle teeskentelemään että on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Älä kiellä häntä menemästä vaan kerro hänelle tuo mitä kerroit meille.
Tee eropäätös vasta sen jälkeen kun näet miten mies toimii kerrottuasi. Silloin ero ei myöskään tule niin isona järkytyksenä.
Höpö höpö, tuohan on rajoittamista. Jos toinen tietää että kumppani ei halua että että menee ja kuitenkin menee niin ei tuo suhde muutenkaan kestä tai ap joutuu sulattamaan enemmän ja enemmän kaikenlaista. Tuo on hyvä suunmitelma, itse tekisin just noin.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin itse eronneena mietin, ja tämä ei ehkä liity aapeen tilanteeseen mitenkään ja siitä pahoittelut, että me naiset niin helposti ajatellaan ihan liikaa miltä toisesta tuntuu.
Muistan maanneeni aviovuoteessa, mies vieressä kuorsaten, että miten hän tulee kestämään sen, että minä lähden. Ikään kuin se olisi se pahin ongelma.
Ja kuitenkin minä olin se, joka oli jo vuosikaudet kärsinyt huonosta suhteesta. Mies oli saanut kaikki palvelut: ruokaa, seksiä, kodinhoitoa, huolien kuuntelua, hänen elokuvien katseluseuraa ja mitä vielä. Ja minä olin elättänyt meidät, hoitanut lähes kaikki käytännön asiat, jättänyt omat tarpeet taka-alalle. Ja minä vielä erotessa mietin, miten HÄN pärjää. Hän jäi meidän kotiimme, minä maksoin kovalla rahalla muuton ja uuden kodin itselleni.
Ajatelkaa hyvät naiset itseännekin. Ajatelkaa itseänne ennen kaikkea muuta. Ei miehen tarpeet ole ne tärkeimmät.
Minä olen ohan samanlainen!
Itselleni taitaa olla ainoa keino erota pienin askelin. Olen jo ottanut ensimmäisen askeleen ja se tuntuu tosi hyvältä.
Kaikki, jotka ovat pitkän vitkuttelun jälkeen lopulta uskaltaneet erota, ihmettelevät jälkeenpäin vain sitä, miksi eivät tehneet sitä jo vuosia sitten. Voi sitä vapauden tunnetta, kun taakka putoaa harteilta ja tuntuu, että pystyy vihdoin taas hengittämään vapaasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kiellä häntä menemästä vaan kerro hänelle tuo mitä kerroit meille.
Tee eropäätös vasta sen jälkeen kun näet miten mies toimii kerrottuasi. Silloin ero ei myöskään tule niin isona järkytyksenä.
Hän tietää etten halua hänen menevän. Että ajatuskin on minusta kauhea. Silti on nyt menossa. Ap
Kun noin on niin ei hän sinusta välitä. Laittaa itsensä etusijalle.
Sinun on tehtävä päätös mitä teet ja tehtävä se!
Jos et tee mitään, sekin on päätös tyytyä nykyiseen ja sitten ilman haikailuja sopeuduttava siihen.
Jos löydät jostakin selkärangan ja lähdet, niin olen melko varma, että soimaat loppuikäsi itseäsi siitä, ettet lähtenyt aiemmin!
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan niinkin että kontrolloimallakaan se luottamus harvemmin palaa. Ennemmin se palaa sen kautta kun pikkuhiljaa annat miehen mennä ja tulla ja huomaat että maailma ei loppunutkaan ja mies olikin luottamuksen arvoinen.
Ja toisaalta sen toisen osapuolen näkökulmasta, mikään määrä toisen pillin mukaan hyppimistä ei yleensä riitä.
Olen antanut mennä, jolloin mies on pettänyt luottamuksen uudelleen. Ja uudelleen. Ja aina on "kovin pahoillaan". Että ei palaudu noin. Ap
Kummallisia suhteita ihmisillä. Nuorena ihmettelin miten jotkut aina löytävät jonkun, ja minä olin aina vaan sinkku, kun oli niin vaikeaa löytää jotain ihmistä, jonka kanssa homma toimisi oikeasti. Mutta ilmeisesti ne suhteet on sitten tällaisia, kunhan on joku joka täyttää kriteerin X ja Y.
Kyllä.
Se miehen maksama loma kyllä kelpaa.