Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuosittu mielipide, mutta mun mielestä on ankeaa, ettei kukaan tee nykyään mitään hauskaa

Vierailija
13.06.2026 |

Kaikki vaan istuvat kotona noudattamassa jotain tiukkaa dieettiä ja rutiinia, joka estää poistumasta kotoa, syömästä mitään hyvää, juomasta tippaakaan alkoholia tai valvomasta pitempään kuin klo 21. Kaikki spontaanius ja hulluttelu puuttuu elämästä jo kolmekymppisenä.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baareissa ja yökerhoissakin oli ennen hauskaa. Se oli aina pieni seikkailu. Enää ei ole. Siellä vaan kaadetaan alkoholiaineet naamariin.

Vierailija
42/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen samaa mieltä. Ei ennen ollut oletuksena, että kunnon ihmisen kuuluu ”tavoitteellisesti treenata” kuntosalilla tai crossfitissä tai ties missä. Jopa työporukan lounas on välillä hiton vaikea suoritus, kun kaikki luettelevat erikoisruokavalioitaan tai somen ruokauskomuksia eikä mikään kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä nistejä näkee rautatieasemalla ringissä halvimmat mahdolliset päihteet kädessä "elämässä täysillä". Itse pelaan korttini mieluummin toisin.

Tämä :D    Olen matkustellut, harrastanut kaikkea jännää, kehittänyt itseäni, osallistunut tapahtumiin jne.  Päihteisiin menevät kaverit joiden vapaa-aika pyörii lähes täysin alkon ehdoilla muistaa aina tasaisin väliajoin kertoa miten munkin pitäis välillä elää oikeasti, ettei mene elämä ihan hukkaan. 

44/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikka on täynnä hauskanpitäjiä 😄

Vierailija
45/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baareissa ja yökerhoissakin oli ennen hauskaa. Se oli aina pieni seikkailu. Enää ei ole. Siellä vaan kaadetaan alkoholiaineet naamariin.

Oliko? Paskaa musiikkia liian kovalla ja ördääjiä. Muutama pubi löytyi jossa pystyi puhumaan normaalilla äänenvoimakkuudella. 

M33

Vierailija
46/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ehkä enemmän ikä ja elämäntilanne. Kyllä minä tein tuota tuollaista hauskaa nuorempana, juomista ja valvomista siis. Mutta enää se ei vaan ole hauskaa minulle. Ihan oikeasti on hauskempaa käydä lenkillä ja saunassa ja mennä ajoissa nukkumaan. 

Vierailija
47/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauska yhteensattuma. Toisessa ketjussa väitetään, että ihmiset vain nykyään "löhöö sohvalla ja syö sipsejä" ja tässä ketjussa, että ilo elämästä on mennyt, kun kaikki vaan treenaa ja syö terveellisesti.

Tässä varmaan näkyy se suomalaisten kahtia jako. 

Oma lähi- ja tuttavapiiri ovat aktiivisia työssäkäyviä, joilla on lapsia ja lapsen lapsia. Harrastuksia, juhlia. Ihan normaalia elämään. Varsinkin lapsia on syntymässä tänä vuonna paljon. 

En tiedä mistä YLE ja HS kaivavat uutisensa, kun näen ihan toisenlaisen todellisuuden. Ihan normaalin.

Vierailija
48/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään saa tehdä mitään kun kaikki on kiellettyä tai todella kallista. Ja tästä saamme kiittää kaikkia ammatti loukkaantujia kun vaatii jatkuvasti kieltoja ja rajoituksia kun itse ahdistuu jonkun toisen tekemisestä mikä ei edes kohdistu itseensä. Ihan tyypillistä naisten käytöstä tee niin kuin minä käsken ja haluan tai et tee ollenkaan kun vaadin koko ajan kieltämistä 

Vierailija
49/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni tekee kaikenlaista hauskaa. Tee sinäkin!

Neulominen, hapanjuurileivän leipominen ja sienestäminen ei mun mielestä ole erityisen hauskaa.

Ap

Mitä kukin pitää hauskana.

Vierailija
50/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin juuri kuinka ihmiset jonottivat lippuja kesäfestareille ja siellä oli kyllä ihan kaiken ikäisiä.

Itseä kiinnostaa elämässä nykyään ihan muut asiat kuin 15-20 vuotiaana. Mene sinne festivaaleille muiden kehityshäiriöisten kanssa, ja jätä meidät kehittyneet rauhaan.

Vierailija
51/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nykyään saa tehdä mitään kun kaikki on kiellettyä tai todella kallista. Ja tästä saamme kiittää kaikkia ammatti loukkaantujia kun vaatii jatkuvasti kieltoja ja rajoituksia kun itse ahdistuu jonkun toisen tekemisestä mikä ei edes kohdistu itseensä. Ihan tyypillistä naisten käytöstä tee niin kuin minä käsken ja haluan tai et tee ollenkaan kun vaadin koko ajan kieltämistä 

Olen kyllä aika varma että elämässäsi ei ole yhtäkään naista jota kiinnostaisi tippaakaan mitä teet.

Vierailija
52/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka päivä hauskoja asioita ja tapaan ystäviäni kolme kertaa viikossa. Se on sun ongelma, ettei sulla ole ystäviä etkä osaa pitää hauskaa. Osasyy lienee ruuturiippuvuutesi ja halusi marista vauva.fissä.

Marina jää tavaksi ja olet tylsää seuraa: sua aletaan vältellä.

Vierailija
53/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ap on mies? jolla ei ole ystäviä eikä varsinkaan naisystävää, koska pelkäät elämää kuin kuolemaa (hah) etkä poistu kotoasi ruudun äärestä.

Olet tyypillinen incel, muttet tyypillinen ihminen. 

Vierailija
54/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neulominen, hapanjuurileivän leipominen ja sienestäminen ei mun mielestä ole erityisen hauskaa.

Ap

Kuka sun tekemiset valitsee? Sinä. Sä mariset kuin 3-vuotias, joka ei keksi mitä tehdä. Oletko taantunut pikkulapseksi?

Vierailija
55/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ihminen osaa tehdä elämästään mukavaa, ei hän ole myöskään hyvää seuraa muille vaan krooninen ankeuttaja. Siinä on syy yksinäisyyteen!

Tunnen tuollaisia ihmisiä. Yhden lempiaihe on muiden ihmisten haukkuminen ja säärihaavojensa selostaminen.  Hiton taksikyydit säärihaavahoitoon on hänen viikkojensa kohokohdat ja toinen on se, että vaappuu rollaattorin kanssa seurakunnan kaffelle solvaamaan jotakuta täysin viatonta naapuria.

Me muut ei enää jakseta kuunnella vaan on jätetty hänet yksin. On tarpeeksi monesti jo sanottu, että emme lähde tuohon solvaamiseen mukaan joten keksiköön muita puheenaiheita tai olkoon yksinään.

Vierailija
56/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oletko nuori? Joillekin hauska tarkoittaa esim. juopottelua, mutta ihmiset ovat hyvin erilaisia. 

Kuka pitää mistäkin.

Vierailija
57/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paljon hauskempaa nyt kun en enää juo alkoholia. 

Se myrkky todellakin vie ilon elämästä.

No sehän vain aiheuttaa depressiota, ei poista sitä. Ja kaikki se tuhlattu aika ja raha, yök. Mä inhoan humalaisten mökellystä ja aivotonta räkätystä. Eihän se ole hauskaa vaan lähinnä vastenmielistä. Joudun joskus parvekkeella kuuntelemaan kun lähiöräkälä on kadun toisella puolella. Onneksi sen asiakaskunta on kadonnut johonkin pandemia-ajan jälkeen niin siellä käy lähinnä 6 kpl kantajuoppoja, jotka käy jo päivällä kun niillä alkaa olla ikää. 

Vierailija
58/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onneksi itse olet niin hauska ja teet koko ajan jotain hulvatonta ja houkuttelet muutkin mukaan, vai...

Ap tuskin väittikään olevansa hauska. Hän ja sinä olette katkeria ihmisiä, jotka imevät muista elämänilon ja karkottavat jopa lähimmät.

Vierailija
59/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näitä nistejä näkee rautatieasemalla ringissä halvimmat mahdolliset päihteet kädessä "elämässä täysillä". Itse pelaan korttini mieluummin toisin.

. . .ja mesoamassa, etteivät muut tiedä elämästä mitään. . . Oikeita elämäntaidon ja hauskanpidon mestareita.

Vierailija
60/74 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä hulluttelemaan edelleen kuin olisin parikymppinen versio nykyisestä itsestäni. En ole missään vaiheessa lakannut olemasta lapsenmielinen. Sillä aikuisten elämä on aivan liian vakavaa ja ankeaa. Eli teen edelleen kaikkea mitä Rein kun oli 20 vuotias. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi