Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoa/tyhjennä varastosi! Vie aikaa! Hyvä homma! Myy huutonetissä tai lahjoita mitä et tarvii.

Vierailija
16.05.2007 |

Mulla meni viikko kepeästi varastojen ja kaappien tyhjentämiseen ja tavaraa ei ollut ihan hirveästi. Nyt on hyvä olo kun kaikki tuli jonnekin käyttöön. Enkä aio täyttää tyhjänpäiväisellä tyhjentyneitä tiloja.

Myyminen on aikaa vievää, sorteeraus, lahjoituspaikkojen etsiminen kuten myös noutopaikkojen löytäminen.

Roskiin ei vain voi kantaa kaikkea. Sellanenkin asia kun vanhoista kukkaruukuista eroon pääseminen on huh, huh... nyt pitää vielä roudata jonnekin vanhat grillit ja ompelukone, lisää huh, huh...

Aloita nyt ennen kuin kunnon kesä on täällä.

Sain hyviä ideoita täältä palstalta kun mietin miten päästä mistäkin eroon.

Miten päästä eroon vanhoista runkopatjoista?

Kiitos kaikille avusta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahkera voisi irroittaa metallin ja puun ja kierrättää ne, mutta itse en sitä viitsisi.

Vierailija
2/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-asuu hyvällä paikalla mutta melko pienessä kerrostaloasunnossa ilman suurempia säilytystiloja (hki)

-on tyyliltään minumalistinen

-kulutuskäyttäytymiseltään tyyppiä vähän ja laadukasta, korjaa ja entisöi

ja

-katselee maailmaa pääsääntöisesti ekovinkkelistä

niin eipä sitä kamaa oikeastaan pääse kertymään. Kokemukseni mukaan pahimmat hamstraajat asuvat maalla, jossa on latoa ja liiteriä mihin laittaa rojut talteen " jos vaikka tulisi sota" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että se pitäisi siivota, mutta en jaksa.

Lastenvaatteita yms. olen täältä sisätiloista kuitenkin aika aktiivisesti hävittänyt.

Mitenkähän sitä saisi aikaiseksi?

Olen monesti käynyt siinä ovella möllöttämässä ja masentunut, ja läntännyt oven äkkiä kiinni :D

Vierailija
4/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urakka edessä kesällä, kun lomaa.

Vierailija
5/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka itse yritän kyllä hävittää aika ajoin kaiken tarpeettoman.

Katselin vain tuota pihaa, jossa rakentamisen jäljiltä kaikenlaista. Lisäksi mies tykkää rassata koneita, niitä puolikuolleita koneen raatoja alkaa kerääntyä. Tässä saa olla aika tarkkana!

Täällä maalla on myös se ongelma, että kierrätyspaikat on tosi kaukana. Tavaraa tulee kerättyä nurkkiin, kun ei jokaista rikkoontunutta pikkukonetta kannata erikseen lähteä kierrätykseen viemään.

Just nyt siivoilen pienimmäisen vaatekaappia. Poltan kurjimmat vaatteet (lumppuja ei taideta kerätä enää missään?) ja koetan kavereille tarjota parempia. Huutonettiin tai kirpparille en jaksa vaivautua.

Vierailija
6/6 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tahraiset, ja venyneet ja kertakaikkiaan vanhanaikaset vaatteet käytän lumppuina. Eli leikkaan niistä tarpeen tullen sopivan kokoisia paloja. Jos esim. siivoan parveketta keväisin, ja siinä on sitä hirveetä mustaa töhnää ikkunalaudalla. Pyyhin sen sellaisella rievulla, ja heitän sitten vasta rievun pois.