Mitä pienirintaiset naiset ajattelevat rinnoistaan ?
Kommentit (129)
Siinähän ne ovat. Eivät häiritse mitenkään mutta ei niille käyttöäkään pahemmin ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Niinpä. Jopa D-kuppi ympärysmitalla on 65 on pieni.
No ei ole pieni! Kapeassa rungossa D-kuppi näyttää uhkealta.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset naiset ovat poikamaisia, ne näyttää ja tuntuu ihan pikkupojilta. Rinnat tekevät ihmisestä naisen.
M31
Tiedät, miltä pikkupoika tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu miehille naisten rinnoista miettiä yhtään mitään.
Monet miehet tykkäävät.
Kerrpooa mitä sinä teet naisen rinnoilla muuta kun suu auki kurkit? 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku niin naisten tissit ovat miesten asia. Niitä mietitään päivin öin, haaveillaan, kosketetaan, hyväillään, suudellaan.
Muut eivät niitä tarvitse kuin imeväiset.
Älä yleistä. Minulle rintani ovat todella voimakkaasti erogeenista aluetta. Ihmiset ovat erilaisia. Sinä saatat olla frigidi, mutta kaikki eivät ole.
Tosi kiva, että pick-me löysi keskustelun...
Tosi hyvät. Ei roiku, ei hierrä, ei tissihikeä, ei hölsky, ei ole tiellä, ei paina, ei satu, rintsikat on halpoja tai niitä ei tarvitse ollenkaan, toppi riittää.
N45, 75D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että hävettää vähän.
Minimunahan sen tietää.
Tyypillinen palstanainen. Genitaalien pilkkaaminen aseena ja muut naiset antavat vimmatusti ylänuolia.
No itseppä sen aloitti. Puolustaudun jos hyökätään niin kuin kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset naiset ovat surkimuksia. Sorry, ei kelpaa. Naisen täytyy olla hoikka ja omata vähintään keskikokoiset rinnat.
No siinäpähän vaadit.
Ystävä on saanut lapsia ja hän on hoikka, rinnat niin pienet ettei käytä rintsikoita, kireitä toppeja kyllä. Ei haittaa pätkääkään että rinnat on yhtä kuin nännit. On hyvin itsevarma ja miehiä riittää. Olen kade hänen itsevarmuudesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Niinpä. Jopa D-kuppi ympärysmitalla on 65 on pieni.
No ei ole pieni! Kapeassa rungossa D-kuppi näyttää uhkealta.
Ei näytä. E-kuppi alkaa näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan!! Ei häiritse urheillessa, ei määritä vaatevalintoja, kun ei tarvitse ajatella tissien näkymistä ja niiden herättämään huomiota. Nämä on just parhaat <3
65A
Kyllä se näkyy ettei ne juuri näy. Monelle miehelle ne on silti hyvinkin kiinnostava ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimunahan sen tietää.
Tyypillinen palstanainen. Genitaalien pilkkaaminen aseena ja muut naiset antavat vimmatusti ylänuolia.
Rukoile etten revi niitä irti <3
N25,A/B
Mulla on b-kuppi, harrastan juoksua, ratsastusta ja tanssia ja jos pitäisi valita a- tai c-kuppi tästä, valitsisin ehdottomasti a:n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimunahan sen tietää.
Henkinen väkivalta on naisten parasta osaamisaluetta, sen tietää kaikki.
Ja mitäköhän palstamies tekee täällä? Viattomasti runkkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihtaisin mielelläni D kupin utareeni sopusuhtaisiin kiinteisiin B kupin rintoihin. Jos olisi varaa menisin pienennyttämään nää hinkit, mutta ei ole, niin täytyy vaan sietää.
riippuu työstäsi, saatat saada julkisella työsi takia, kysypä työterveydestä. Serkkuni sai sitä kautta
D on keskikokoa, ei niin pieniä pienennetä kuin omin varoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku niin naisten tissit ovat miesten asia. Niitä mietitään päivin öin, haaveillaan, kosketetaan, hyväillään, suudellaan.
Muut eivät niitä tarvitse kuin imeväiset.
Älä yleistä. Minulle rintani ovat todella voimakkaasti erogeenista aluetta. Ihmiset ovat erilaisia. Sinä saatat olla frigidi, mutta kaikki eivät ole.
Tosi kiva, että pick-me löysi keskustelun...
Just. Pahimman laatuista naisvihaa on se, että sukupuolittuneella termillä solvataan naista vain koska hän on erilainen kuin sinä. Taidat olla kuuluisa siitoshullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minimunahan sen tietää.
No itseppä sen aloitti. Puolustaudun jos hyökätään niin kuin kuka tahansa.
Lapsellista.
B80 ja kivat ovat, sopusuhtaiset hoikkaan vartaloon. Ei ole koskaan ollut mitään ongelmia niiden kanssa ja eivät roiku näin keski-ikäisenäkään.
Pienirintaiset naiset ovat surkimuksia. Sorry, ei kelpaa. Naisen täytyy olla hoikka ja omata vähintään keskikokoiset rinnat.