Mitä pienirintaiset naiset ajattelevat rinnoistaan ?
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvät. Ei roiku, ei hierrä, ei tissihikeä, ei hölsky, ei ole tiellä, ei paina, ei satu, rintsikat on halpoja tai niitä ei tarvitse ollenkaan, toppi riittää.
N45, 75D
Mulla on myös 75D rinnat, eivätkä ne ole pieniä nähneetkään. On tissihikeä ja tarvitsee juostessa tukevat rintsikat. Olen sinua neljä vuotta vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ystävä on saanut lapsia ja hän on hoikka, rinnat niin pienet ettei käytä rintsikoita, kireitä toppeja kyllä. Ei haittaa pätkääkään että rinnat on yhtä kuin nännit. On hyvin itsevarma ja miehiä riittää. Olen kade hänen itsevarmuudesta!
Jälkikasvua varten ne rinnat ovatkin, ei miehiä. T. 5 lasta imettänyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku niin naisten tissit ovat miesten asia. Niitä mietitään päivin öin, haaveillaan, kosketetaan, hyväillään, suudellaan.
Muut eivät niitä tarvitse kuin imeväiset.
Älä yleistä. Minulle rintani ovat todella voimakkaasti erogeenista aluetta. Ihmiset ovat erilaisia. Sinä saatat olla frigidi, mutta kaikki eivät ole.
Tosi kiva, että pick-me löysi keskustelun...
Just. Pahimman laatuista naisvihaa on se, että sukupuolittuneella termillä solvataan naista vain koska hän on erilainen kuin sinä. Taidat olla kuuluisa siitoshullu.
Niin kuka solvasi?
Hyvin ovat kelvanneet. Terveetkin pitäs olla. Ei kiinnosta miesten mielipiteet yhtään missään asiassa. N63
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että hävettää vähän.
Minimunahan sen tietää.
Tyypillinen palstanainen. Genitaalien pilkkaaminen aseena ja muut naiset antavat vimmatusti ylänuolia.
Henkinen väkivalta on naisten parasta osaamisaluetta, sen tietää kaikki.
Miehet ovat naisia vähätteleviä p*ski*isia. Miksi v*sektomiaan saa puudutteen, mutta kierukan asentamiseen ei??
Kysy lääkäreiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Niinpä. Jopa D-kuppi ympärysmitalla on 65 on pieni.
No ei ole pieni! Kapeassa rungossa D-kuppi näyttää uhkealta.
Ei näytä. E-kuppi alkaa näyttää.
No näyttääpäs. Mua on aina kutsuttu uhkeaksi tai muodokkaaksi.
D70-75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystävä on saanut lapsia ja hän on hoikka, rinnat niin pienet ettei käytä rintsikoita, kireitä toppeja kyllä. Ei haittaa pätkääkään että rinnat on yhtä kuin nännit. On hyvin itsevarma ja miehiä riittää. Olen kade hänen itsevarmuudesta!
Jälkikasvua varten ne rinnat ovatkin, ei miehiä. T. 5 lasta imettänyt
Mä olen imettänyt kolmea lasta yhteensä kuusi vuotta. Nyt rintani ovat vain miestäni varten.
Tuubin katkaisu varmasti sattuu vähemmän kuin metallin työntäminen sen läpi!
Jo C-kupit alkaa monella roikkua rumasti, siksi pienempi on nätimpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku niin naisten tissit ovat miesten asia. Niitä mietitään päivin öin, haaveillaan, kosketetaan, hyväillään, suudellaan.
Älä yleistä. Minulle rintani ovat todella voimakkaasti erogeenista aluetta. Ihmiset ovat erilaisia. Sinä saatat olla frigidi, mutta kaikki eivät ole.
Just. Pahimman laatuista naisvihaa on se, että sukupuolittuneella termillä solvataan naista vain koska hän on erilainen kuin sinä. Taidat olla kuuluisa siitoshullu.
Takuulla on siitoshullu. Tyyli on helppo tunnistaa. Monen monta sairasta kommenttia tässäkin ketjussa. Ärsyttää, kuinka jotkut kokevat oikeudekseen olettaa kaikkien naisten olevan samanlaisia kuin itse on. Sellaista samaan nippuun pakottamista ja olen samaa mieltä, se on naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvät. Ei roiku, ei hierrä, ei tissihikeä, ei hölsky, ei ole tiellä, ei paina, ei satu, rintsikat on halpoja tai niitä ei tarvitse ollenkaan, toppi riittää.
N45, 75DMulla on myös 75D rinnat, eivätkä ne ole pieniä nähneetkään. On tissihikeä ja tarvitsee juostessa tukevat rintsikat. Olen sinua neljä vuotta vanhempi.
No sit meillä on ihan eri mallia. Mulla siis hm:n rintsikoissa 75D, Lindexillä menee C. Mun on ihan kiinteät. Urheilutoppi on lenkillä. Liikkuu lähinnä jos pompin tasajalkaa. Manmografiaa ei saanut kunnolla, piti katsoa ultralla. Lääkäri sanoi, että tiivis kudos, eikä juurikaan rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienirintaiset naiset ovat surkimuksia. Sorry, ei kelpaa. Naisen täytyy olla hoikka ja omata vähintään keskikokoiset rinnat.
En tiedä onko tarkoituksenasi olla ilkeä vai provota, mutta minulle, a-kuppiselle, on täysin ok, etten kelpaa kaikille. Minulla myös on ulkonäkövaatimuksia.
Mitä taas olen mieltä rinnoistani? En juurikaan mitään. Siinä ne ovat ja imetykseen toimivat varsin hyvin. Olen ne miehet saanut, jotka olen halunnut, että siinäkin kaiketi ovat ajaneet asiansa. Mammografiassa ne todettiin terveeksi, mikä kanssa on tärkeää. Esteettisesti hieman isommat olisi varmaan paremmat, mutta liikkuessa aika kätevät. Tuntoherkät kyllä ovat, joten tukea näitäkin läpysköjä tarvii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takuulla on siitoshullu. Tyyli on helppo tunnistaa. Monen monta sairasta kommenttia tässäkin ketjussa. Ärsyttää, kuinka jotkut kokevat oikeudekseen olettaa kaikkien naisten olevan samanlaisia kuin itse on. Sellaista samaan nippuun pakottamista ja olen samaa mieltä, se on naisvihaa.
T. minäpäs olenkin er00ttisempi :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Niinpä. Jopa D-kuppi ympärysmitalla on 65 on pieni.
No ei ole pieni! Kapeassa rungossa D-kuppi näyttää uhkealta.
Ei näytä. E-kuppi alkaa näyttää.
No näyttääpäs. Mua on aina kutsuttu uhkeaksi tai muodokkaaksi.
D70-75.
Mus taas pienirintaiseksi, samoilla mitoilla.
Pienet rinnat on vähän kuin pieni penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45, 75DMulla on myös 75D rinnat, eivätkä ne ole pieniä nähneetkään. On tissihikeä ja tarvitsee juostessa tukevat rintsikat. Olen sinua neljä vuotta vanhempi.
No sit meillä on ihan eri mallia. Mulla siis hm:n rintsikoissa 75D, Lindexillä menee C. Mun on ihan kiinteät. Urheilutoppi on lenkillä. Liikkuu lähinnä jos pompin tasajalkaa. Manmografiaa ei saanut kunnolla, piti katsoa ultralla. Lääkäri sanoi, että tiivis kudos, eikä juurikaan rasvaa.
No sitten ovat eri malliset, mutta eivät ne silti sinullakaan pienet ole, jos olet valinnut oikean koon.
Miksi miehet kokevat tarvetta kertoa tästä mielipiteensä? Minun rintoja ei tarvitse katsoa laisinkaan, varsinkaan jos ei miellytä?
Ap joku inceli jonka tarkoituksena bodysheimata naisia ja etsiä heidän arkoja kohtiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten ovat eri malliset, mutta eivät ne silti sinullakaan pienet ole, jos olet valinnut oikean koon.
Ehkä ovat keskikokoa sitten, isot ei missään nimessä. Mulla oli parikymppisenä a, kolmikymppisenä b-c ja nyt oon mennyt d:llä. Ne kasvaa näemmä vanhemmiten, vaikka paino nousut vain 5 kiloa normaalipainossa. Näin meitä on erilaisia. Hyvä niin.
Miehet ovat naisia vähätteleviä p*ski*isia. Miksi v*sektomiaan saa puudutteen, mutta kierukan asentamiseen ei??