Mitä pienirintaiset naiset ajattelevat rinnoistaan ?
Kommentit (129)
Olen todella tyytyväinen. Ei mitään ongelmia ollut koskaan.
On kuulemma just miehen kouriin sopivat. Itsekin tykkään. B85.
Olen tyytyväinen. Pienten liivikokojen (70A) löytyminen on tosin välillä hankalaa
Ei rinnoista ajatella mitään, ne ovat vain pakosta siinä. Muiden rinnat taas ovat ällöttävät.
Rakastan!! Ei häiritse urheillessa, ei määritä vaatevalintoja, kun ei tarvitse ajatella tissien näkymistä ja niiden herättämään huomiota. Nämä on just parhaat <3
65A
Koko ei itseäni häiritse, mutta muuten ruma ulkonäkö kyllä. En ikinä ryhdy suhteeseen.
Tykkään, ne on nätit ja sopivat minulle.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu miehille naisten rinnoista miettiä yhtään mitään.
Monet miehet tykkäävät.
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Itse en edes tiedä mikä minun kuppikokoni on, kun en osaa mitata. Kun siis saan jonkun AA koon mittauksellani, mutta ne ovat todella liian pienet ja A-B on luultavimmin sopiva.
Oliain tyytyväinen pienirintaisena.
Kauniita alimusvaatteita tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Oliain tyytyväinen pienirintaisena.
Kauniita alimusvaatteita tarjolla.
Alus-.
Ei ole kiva, kun jotkut naiset siirtävät omaa epävarmuuttaan pienistä rinnoistaan muihin. Itse en deittaile kusipäitä, ketkä eivät ole tyytyväisiä ulkonäkööni.
Vierottiko mami ap:n ennen aikojaan tisuleista vai eikö antanut ollenkaan kun ap jankkaa rinnoista kuukaudesta toiseen vai onko ap muuten vain vähä-älyinen?
En kai mitään erityistä ajattele. Olen pitkä ja hoikka nainen niin olisi oudon näköinen jos olisikin isot rinnat. Nämä on ikäänkuin minä ja tykkään olla vähän poikamainen muutenkin niin ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä vaihtaisin mielelläni D kupin utareeni sopusuhtaisiin kiinteisiin B kupin rintoihin. Jos olisi varaa menisin pienennyttämään nää hinkit, mutta ei ole, niin täytyy vaan sietää.
riippuu työstäsi, saatat saada julkisella työsi takia, kysypä työterveydestä. Serkkuni sai sitä kautta
B75. Rinnat ovat aina olleet parasta kropassani. Joskus takavuosina Briteissä opiskellessani osui käsiini lehti, jossa oli erilaisia rintoja kuvattu ja kysytty, mitkä ovat aidot. Yksi kuvista oli kuin omani ja siellä kuvaus että täytyy olla feikit, koska ei kellään ole noin täydellisiä. Olin hyvin tyytyväinen kommenttiin.
Ajattelen, että ne on mulle just sopivat. Tykkään nukkua mahallani, urheilen paljon enkä tykkää rintsikoista joten olenkin sitten usein ilman, kätevää ja helppoa. Kolmen imetyksen jälkeen ei roiku eikä hylly rinnat mihinkään sunntaan. Tyytyväinen olen enkä pois vaihtaisi. 80A