Mitä pienirintaiset naiset ajattelevat rinnoistaan ?
Kommentit (129)
Tissit minulla on nytkin eivät ne siinä mitään tee tai kummemmin ajatuksia herätä paisti jos esim. raapaisen siitä vahingossa.
Joku mieskö täällä jotain runkkuketjuja aloittelee pienistä ja isoista rinnoista samaan aikaan? Ei olisi uutta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on kyllä p*askoja. Ja osa naisista menee samaan nippuun.
Mun mieheni on kiva. Ja itsekin olen kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
Niinpä. Jopa D-kuppi ympärysmitalla on 65 on pieni.
No ei ole pieni! Kapeassa rungossa D-kuppi näyttää uhkealta.
Ei näytä. E-kuppi alkaa näyttää.
No näyttääpäs. Mua on aina kutsuttu uhkeaksi tai muodokkaaksi.
D70-75.
Mus taas pienirintaiseksi, samoilla mitoilla.
Kuppikoko D tarkoittaa, että rintojen päältä mitattu ympärysmitta on 15-20 senttiä enemmän kuin alta. Eli rinnanympärys koossa D75 on 90-95 senttiä. Itselläni on rinnan- ja lantionympärys suunnilleen samaa luokkaa keskenään ja vyötärö kapeampi, ja minua pidetään yleisesti rintavana koolla D70-75. Ehkä jos lantio on yli metrin ja vyötärökin iso, saman kokoiset rinnat voivat näyttää pieniltä. Mutta miten vyötärö voi olla iso, jos rintsikoiden ympärys on pieni?
No mun mitat 98-74-98 ja 75D ei ole uhkea, semmonen pienen ja keskikoon välistä. Ei tarvi edes rintsikoita välttämättä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap joku inceli jonka tarkoituksena bodysheimata naisia ja etsiä heidän arkoja kohtiaan?
En mä kyllä saa tuosta aloituksen kysymyksestä mitenkään väännettyä itselleni tuollaista mielipidettä. Joidenkin elämä on hirveän vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pienet rinnat on vähän kuin pieni penis.
Ei ole. Itsellä pienet rinnat muutenkin hoikkana. Sitten kun sattuneesta syystä painoa tuli lisää, rinnat suurenivat ja huomasin myös että niitä tuijotettiin
Vierailija kirjoitti:
Niin. Alkoivat joukolla body sheimata muita täällä. Itse lienevät sitten täydellisiä?
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä vihaaminen on parasta ja jos ei vihaa kaikkia ja kaikkea, on paska nainen. Sun kaltaisten vuoksi yhteiskunnassa on niin paljon negaatiota ja pahaa oloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olette kaksi kusipäätä, ketkä löysivät toisensa. Onneksi kusette toistenne nilkkaan ettekä häiritse muita sen enempää.
samaa kuin miehet miestisuleistaan eli siinähän ovat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoruudessa oli tosi vaikeaa, mutta nyt kun on niitä palvova puoliso, niin ei enää niin häiritse. Olen 65-70B. Miehille muuten tiedoksi, että B-kuppi on pieni, toisiksi pienin kuppikoko. Isoin taitaa olla O nykyään.
Kätevät kyllä ovat nämä pikkurinnat, kun voi hyvin olla liivittä. Urheileminen ja nukkuminen on helppoa.
D70-75.
Kuppikoko D tarkoittaa, että rintojen päältä mitattu ympärysmitta on 15-20 senttiä enemmän kuin alta. Eli rinnanympärys koossa D75 on 90-95 senttiä. Itselläni on rinnan- ja lantionympärys suunnilleen samaa luokkaa keskenään ja vyötärö kapeampi, ja minua pidetään yleisesti rintavana koolla D70-75. Ehkä jos lantio on yli metrin ja vyötärökin iso, saman kokoiset rinnat voivat näyttää pieniltä. Mutta miten vyötärö voi olla iso, jos rintsikoiden ympärys on pieni?
Vyötärö voi hyvinkin olla jopa 100, vaikka ois 75D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole. Olette kaksi kusipäätä, ketkä löysivät toisensa. Onneksi kusette toistenne nilkkaan ettekä häiritse muita sen enempää.
Onko sulla siitoshullu sairaudentuontoa lainkaan? Psykoottisilla potilaillahan sitä ei tietenkään ole, mutta onko sulla sellaisia hetkiä jolloin ymmärrät olevasi todella vaikeasti mielisairas? Yksinäisyytesi ja surkea elämäsi ei ole kenenkään muun syytä. Käytöksesi on syynä siihen ettei kukaan pidä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä vihaaminen on parasta ja jos ei vihaa kaikkia ja kaikkea, on paska nainen. Sun kaltaisten vuoksi yhteiskunnassa on niin paljon negaatiota ja pahaa oloa.
Ai jos on ruma niin kaikki paha maailmassa on oma vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
D70-75.
No mun mitat 98-74-98 ja 75D ei ole uhkea, semmonen pienen ja keskikoon välistä. Ei tarvi edes rintsikoita välttämättä käyttää.
Suomalaiset ovat kyllä paisuneet, jos nuo ovat pienet rinnat jonkun mielestä.
Minulla oli tosi pienet rinnat. Koko ei häirinnyt mutta rinnoista hävisi imetyksen myötä kaikki täyte. AA/A kuppi oli pelkkää roikkuvaa nahkaa ja rinnat olivat niin rumat että en koskaan voinut olla alasti missään tai edes uimapuvussa. Nyt on ollut silikonit jo yli 10 vuotta, b-kuppi. Näiden kanssa vaatteet näyttää paremmalta, kun en muuten ole mikään erityisen siro. Ei haittaa urheillessakaan ja nukun aina mahallani.
Olispa isommat ja olispa kaljaa...
No jaa en kyllä usko, että tekään kaikki mitään kaunottaria olette. Ei sitten minunkaan vissiin tarvitse olla kiva jos ulkonäkö ei minua miellytä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu miehille naisten rinnoista miettiä yhtään mitään.
Monet miehet tykkäävät.
Kerrpooa mitä sinä teet naisen rinnoilla muuta kun suu auki kurkit? 🤭
🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Miksi juuri pienirintaiset? Ajattelen että minulla on kauniit rinnat. En ihan hirveän usein ajattelemalla ajattele niitä, kuten en muitakaan kehon osiani.