Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten epärealistiset tinder vaatimukset

Vierailija
12.06.2026 |

Jos nainen on jo eronnut, parhaat päivänsä nähnyt jne. niin vaatimusten tulisi laskea, ei nousta.

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.

M34

Itse vaadit liikaa. Katsele ikäistäsi seuraa! Urpå.

Vierailija
22/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tää taas joku tinder ulina?

Tinderissä on vain heikoin aines, vaikka kuin on rima korkealla.

Ei kukaan oikeasti hyvätuloinen, fiksu ja filmaattinen ole tinderissä.

Osuit asian ytimeen, jos itse on heikkotasoinen niin vaatimustenkin tulisi olla matalat. Näin ei jostain syystä ole. Eikä enää 40-vuotiaiden kohdalla voi perustella sillä että isäehdokkaan pitäisi olla tasokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomiakat luulee itsestään liikoja. M24

Vierailija
24/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitan, että olen normaalipainoinen ja pituinen, päihteetön, akateeminen, työssäkäyvä, ystävällinen, taloudellisesti hyvässä tilanteessa ja etsin samankaltaista miestä, vaadinko liikaa?

Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet melko iäkäs, niin samanlainen mies etsii nuorempaa naista.

Ok, hyvä tietää. En ole tätä tosielämässä varsinaisesti havainnut, mutta tällä palstalla kuullut runsaasti. Olen 50 v. Viimeisin miesystävä oli 8 v nuorempi ja noiden vaatimuksien mukainen :)

Vierailija
25/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse luulla itsestäsi liikoja, luuseri.

Vierailija
26/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta!

Vierailija
27/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuit asian ytimeen, jos itse on heikkotasoinen niin vaatimustenkin tulisi olla matalat. Näin ei jostain syystä ole. Eikä enää 40-vuotiaiden kohdalla voi perustella sillä että isäehdokkaan pitäisi olla tasokas.

Kukaan perhekeskeinen, lapsirakas perinteinen mies ei ole nelikymppinen lapseton sinkku joka vielä "mietiskelee" ensimmäistä lasta.

Sellaiset miehet ovat jo saaneet esikoisensa viimeistään siinä 25-32v Suomessa. Etelän maissa vielä aiemmin.

Myös siittiöiden mutaatiokuorma ja DNA-vaurioiden määrä on aivan eri tasolla 28v:llä kuin 48v:llä.

Vierailija
28/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mikään epärealistinen vaatimus ole, että elämä kanssasi olisi parempaa kun yksin? Eikö se ole nykyisin koko parisuhteen idea? 

Vierailija
29/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan perhekeskeinen, lapsirakas perinteinen mies ei ole nelikymppinen lapseton sinkku joka vielä "mietiskelee" ensimmäistä lasta.

Sellaiset miehet ovat jo saaneet esikoisensa viimeistään siinä 25-32v Suomessa. Etelän maissa vielä aiemmin.

Myös siittiöiden mutaatiokuorma ja DNA-vaurioiden määrä on aivan eri tasolla 28v:llä kuin 48v:llä.

Enteriä voi hakata hieman vähemmän.

Vierailija
30/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päin vastoin, jos on jo kokemusta keskinkertaisesta niin miksi ottaa uutta keskinkertaista tai paskaa, eikä tavoitella parempaa?

Vierailija
31/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on pahinta, mitä näiden korkeiden kriteerien takia voi käydä?

Jäädä yksin, jonka olen todennut olevan huikeasti parempaa kuin huono parisuhde. 

Mitä kauemmin olen yksin ollut, sitä korkeampi kynnys on lähteä mihinkään suhteeseen. Samalla kriteerit vain nousevat.

Koska yksin on mukavaa. 

Mieluummin yksin kuin ap: n kaltaisten itkijämiesten kanssa.

Harva mies peittoaa sinkkuna olemista - tutkimusten mukaan sinkkunainen on onnellisin, sitten parisuhteessa oleva mies. Vasta sitten tulee avioliitossa oleva nainen.  Onnettomimpia ovat parisuhteessa ( avoliitto) oleva nainen ja sinkkumies. 

Mies hyötyy parisuhteesta, naiselle se on riskitekijä. 

Vierailija
32/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussua, että toiset jaksaa loukkaantua siitä, ettei yllä jonkun täysin randomin ihmisen kriteereihin. Mitäs murehdit turhista, anna muiden pitää vaatimuksensa, jatka eteenpäin, ei ole sulta pois.

Vierailija
33/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Kasva tähän päivään. Olet vain jälkeen jäänyt. Joka toinen nainen tinderissä on vähintään maisteri. Löytyy aina ulisijoita, mutta löytyy myös meitä sellaisia joilla jokaisen naisen kanssa mätsää erinomaisesti ja seuraa on kyllä ihan kokoajan tarjolla. En mä ehdi tutustua kuin pieneen osaan naisista jotka yrittävät lähestyä, sori mutta mun aika ei riitä, tuli viikossa 86 mätsiä. M41

Vierailija
34/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.

M34

Yh on ydinjätettä, tämä pätee myös miehiin. Lapsensa hyljänneet ovat myös kelvottomia parisuhteisiin. Kokeile ikäisiäsi yh-äippiä, siellä on ylitarjontaa. 

Vierailija
35/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten pitää saada se komea top 10 mies vaikka 50 vuotiaanakin.

Ehdottomasti. Muuten voi olla ilmankin. Koska tuosta huonompi mies laskee naisen elämänlaatua vs sinkkuna oleminen. 

Vierailija
36/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitäse on kun naikkosilla kysyntää käytännössä rajaton määrä niin ihmekös tuo.

Vierailija
37/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haussua, että toiset jaksaa loukkaantua siitä, ettei yllä jonkun täysin randomin ihmisen kriteereihin. Mitäs murehdit turhista, anna muiden pitää vaatimuksensa, jatka eteenpäin, ei ole sulta pois.

Itse en kanssa tajua mitä väliä on muiden kriteereillä. 

Vierailija
38/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kirjoitan, että olen normaalipainoinen ja pituinen, päihteetön, akateeminen, työssäkäyvä, ystävällinen, taloudellisesti hyvässä tilanteessa ja etsin samankaltaista miestä, vaadinko liikaa?

Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet melko iäkäs, niin samanlainen mies etsii nuorempaa naista.

Saa ihan rauhassa etsiä, muttei löydä. Edes omanikäistäån. Sitten itkevät, kun naiset on niin kranttuja, kun joku nätti parikymppinen ei halua olla keski- ikäisen sedän kanssa.....

Vierailija
39/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kun nimenomaan niitä vaatimuksia pitääkin olla. Tinderissähän tulee kokoajan tykkäyksiä ja uusia mätsejä, kannattaa pitää mielessä että jos jonkun kanssa ei mätsää niin hän ei ole pas.ka vaan hänellä mätsää ehkä seuraavan kanssa ja sulla seuraavan. Täytyy olla aika epätoivoinen jos ei oikeasti löydy mitään mielenkiintoista. Itselläni kesti 5 minuuttia kun tuli eka ihan täydellinen mätsi. M41

Vierailija
40/90 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M34

Yh on ydinjätettä, tämä pätee myös miehiin. Lapsensa hyljänneet ovat myös kelvottomia parisuhteisiin. Kokeile ikäisiäsi yh-äippiä, siellä on ylitarjontaa. 

Miehet ovat oikeastaan pahempia. Aika moni mies kun joutuu kiertoon siksi, että ei ole riittävästi hoitanut osuuttaan perhe-elämässä.