Naisten epärealistiset tinder vaatimukset
Jos nainen on jo eronnut, parhaat päivänsä nähnyt jne. niin vaatimusten tulisi laskea, ei nousta.
Kommentit (90)
Kriteerit saa olla epärealistiset, kunhan on valmis hyväksymään sen mahdollisuuden, että ei saa niihin mahtuvaa kumppania. Jos aidosti ei haittaa vaikka jäisi yksin, niin sitten saa etsiä mitä tahtoo.
Sit ei tietenkään pidä ulista siitä, jos ei saa toivomaansa.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit saa olla epärealistiset, kunhan on valmis hyväksymään sen mahdollisuuden, että ei saa niihin mahtuvaa kumppania. Jos aidosti ei haittaa vaikka jäisi yksin, niin sitten saa etsiä mitä tahtoo.
Sit ei tietenkään pidä ulista siitä, jos ei saa toivomaansa.
Kuten tiedät, vain miehet täällä ulisevat. Naisilla on hyvä, täysi elämä ja ystäviä.
Naista esittävät Veetit on inceleitä myös. Hyvin typeriä. Kuvittelevat voivansa manipuloida naisia.
Uppoa sinne manosfäärin paskaan ihan kokonaan, ap.
Se on vain osoitus evoluution toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
''Jos kirjoitan, että olen normaalipainoinen ja pituinen, päihteetön, akateeminen, työssäkäyvä, ystävällinen, taloudellisesti hyvässä tilanteessa ja etsin samankaltaista miestä, vaadinko liikaa?
Riippuu minkä ikäinen olet. Jos olet melko iäkäs, niin samanlainen mies etsii nuorempaa naista.''
Kun miehet kerran suosivat nuoria parikymppisiä naisia, niin miksi ihmeessä ap itkee kiihkeästi ''parhaat päivät nähneiden'' naisten perään? Senhän luulisi olevan ihan se sama miesten näkökulmasta, millaisia kriteereitä on eronneilla naisilla.
Joillakin miehillä on sellainen kummallinen käsitys, että jos hän itse ei halua jotakuta naista, niin hänen pitäisi saada se nainen helposti, ikään kuin alennuksella. Tässähän ei ole mitään järkeä, mutta tähän törmää aina välillä netissä. Ilmeisesti se ajatus, että ihminen, jonka minä torjuisin, voi myös torjua minut, ottaa jotenkin koville? Oletan, että jotkut naisetkin ajattelevat näin?
Miksi kenenkään pitäisi laskea rimaa ja huolia sinut, ap?
Siksi, koska elämäsi on paskaa ja koska sinä olet paskaa.
Ja koska et osaa korjata elämääsi etkä itseäsi, haluat, että joku nainen liimailee ne kokoon.
Itseasiassa pidät siis naisia taikureina, jotka pystyvät sellaiseen mihin sinä et.
Ollanhan me, koska luomme kaikki ihmiset. Mutta emme ole vastuussa sinun korjaamisestasi. Se on täysin omalla vastuullasi.
En laske. Ap vinkuu raiskaushalujaan. Ei ole terve!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää taas joku tinder ulina?
Tinderissä on vain heikoin aines, vaikka kuin on rima korkealla.
Ei kukaan oikeasti hyvätuloinen, fiksu ja filmaattinen ole tinderissä.
Osuit asian ytimeen, jos itse on heikkotasoinen niin vaatimustenkin tulisi olla matalat. Näin ei jostain syystä ole. Eikä enää 40-vuotiaiden kohdalla voi perustella sillä että isäehdokkaan pitäisi olla tasokas.
Vaatimukseni ovat olemassa koska olen mieluummin yksin kuin keskinkertaisen ukon kanssa. Ja vaatimuksilla en tarkoita mitään laatikkoleukalentäjä- tai 190cm+20cm-juttuja, vaan ihan sitä, että kotityöt jaetaan tasan, seksiä ei ruinata, sen pitää olla molemmille tyydyttävää, ja asioista keskustellaan kuin aikuinen.
Mun on vähän vaikea ymmärtää, mitä edes tekisi sellaisella parisuhteella, jossa esim. seksi ei ole molemmille tyydyttävää tai asioista ei pystytä keskustelemaan aikuisesti. Että niin kuin mitä järkeä edes olisi tinkiä tuommoisista vaatimuksista, vaikka itse olisi kuinka "heikkotasoinen". Siinä kohtaa olisi jo koko suhteessa olemisen pointti hukassa ja voisi yhtä hyvin tai paremminkin olla sinkkuna.
Siis niin kuin jos mä en ole riittävän "tasokas" saamaan sellaista miestä, jonka kanssa voidaan harrastaa molempia tyydyttävää seksiä ja jaetaan kotityöt, niin ok, sitten en ole riittävän tasokas suhteeseen ollenkaan. Ei mun tarvitse rangaista itseäni "heikkotasoisuudestani" rupeamalla harrastamaan epätyydyttävää seksiä jonkun pellen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.
M34
Ei tuon ikäinen halua äitipuoleksi, tollo. Etsi oman ikäisesi.
Eihän kukaan lapseton tahdo alkaa lastenpiiaksi/cuckmieheksi.
Onneksi kenenkään ei ole pakko seurustella sellaisen ihmisen kanssa, josta ei ole kiinnostunut. Jos en saa puolisokseni sellaista miestä kiäuin haluan, niin olen sitten yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Olen eri mutta onhan se aika huvittavaa kun oma taso laskee mutta kriteerit nousee
Vierailija kirjoitti:
Rima nousee! 💪
Entäs kun vanhemmat miehet etsii nuorempaa ja kauniimpaa naista niin sitten teillä on ihan eri ääni kellossa.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.
M34
Miten muka? Onko sulla kokemusta samasta asiasta 10 vuotta sitten? Että 24 vuotiaana yritit pokata 10 vuotta nuorempia "naisia" äitipuoleksi?
Jos ei ole, et voi mitenkään väittää, että naiset olisi muuttuneet. Sinä olet vanhentunut. SInulla on lapsi/a. Sinä olet muuttunut. Sinä et ole enää haluttua materiaalia.
Ei tarvitse laskea mitään omia vaatimuksiaan. Jos ei löydä niin on ilman. Win-win.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Ei tuon ikäinen halua äitipuoleksi, tollo. Etsi oman ikäisesi.
Oman ikäinen haluaa omia lapsia eikä toisen jämiä. Etsi vanhempi nainen, joka on tahtomattaan jäänyt lapsettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomiakat luulee itsestään liikoja. M24
On varmaan hirveää olla sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Olen eri mutta onhan se aika huvittavaa kun oma taso laskee mutta kriteerit nousee
Miten niin?
Olisi toivottavaa, että ihminen vanhetessaan viisastuu. Tyhmä toistaa saman virheen monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M34
Yh on ydinjätettä, tämä pätee myös miehiin. Lapsensa hyljänneet ovat myös kelvottomia parisuhteisiin. Kokeile ikäisiäsi yh-äippiä, siellä on ylitarjontaa.
Ei yh ole ydinjätettä, hänhän pitää lapsistaan huolta.. Vain lapsensa hylänneet ovat kelvottomia.
Kun olin 20v., halusin komean miehen.
Kun olin 30v. halusin komean ja lempeän miehen.
Kun olin 40v., halusin komean, lempeän ja viisaan miehen.
Kun olin 50v., halusin komean, lempeän, viisaan ja turvallisen miehen.
Olen aina saanut, mitä olen halunnut. Olen onnellisesti naimisissa ja ymmärrän, että vanhetessaan viisastuu ja ymmärtää paremmin millainen on hyvä suhde.
No mitä sitten saa mielestäsi edellyttää tulevalta puolisolta?
Ap:n väite on järjetön. Hän ei tajua, ettei naisen ole mikään pakko olla parisuhteessa. Koska:
Hän itse kokee pakottavaa tarvetta olla hoivattu ja rakastettu.
Hän tarvitsee naisen, mutta naiset eivät tarvitse miestä, KOSKA MIES EI TARJOA NAISELLE HOIVAA, KUMPPANUUTTA, APUA JA RAKKAUTTA vaan heittäytyy passattavaksi vauvaksi.
Mä oon jo lapseni kasvattanut enkä enää ota uutta projektia, jolla on jo syvään juurtuneita huonoja tapojakin: kalja, rööki, huono hygienia, mädät hampaat, ulosottoja ja kasa elämäntapasairauksia.
Satisfyer päihittää mulkun 100-0 ja naisten ystävyys miehen tarjoaman häiriön.