Naisten epärealistiset tinder vaatimukset
Jos nainen on jo eronnut, parhaat päivänsä nähnyt jne. niin vaatimusten tulisi laskea, ei nousta.
Kommentit (90)
Mummoni opetti, että riman pitää olla niin korkealla että sen alta mahtuu kulkemaan pää pystyssä ja selkä suorana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Olen ihan hyvin tienaava 34v mies. Mulla on edellisestä suhteesta lapsi. Tuntuu aivan mahdottomalta saada mätsejä 22-25v naisilta, jotka olisivat valmiita ottamaan äitipuolen roolin. Naisille on tapahtunut jotain outoa viime vuosikymmenten aikana. Odotetaan aivan liikoja mieheltä.
M34
Yh on ydinjätettä, tämä pätee myös miehiin. Lapsensa hyljänneet ovat myös kelvottomia parisuhteisiin. Kokeile ikäisiäsi yh-äippiä, siellä on ylitarjontaa.
Ei yh ole ydinjätettä, hänhän pitää lapsistaan huolta.. Vain lapsensa hylänneet ovat kelvottomia.
Miksi nämä yh:t sitten yrittävät lapsettomia, lapsettomalle tuo on aina helvetin huono diili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rima nousee! 💪
Entäs kun vanhemmat miehet etsii nuorempaa ja kauniimpaa naista niin sitten teillä on ihan eri ääni kellossa.
You go my man you go, wohoooo! Hyvä Danny, hyvä! 🤌🤌🤌Kriteerit nouseeeeeee 👏👏👏🤜🤛😂
Mut oikeesti. Juurikin näin :'D Ei kannata ämmiltä kysellä mitään tai välittää mitä ne kitisee. Antaa niiden jauhaa paskaansa. Sitähän ne osaa tehdä :D
Terveisiä täältä etelän lämmöstä. Hauska lukea tätä palstaa välillä ja siemailla vähän drinksua ja ottaa rennosti. Hajotkaa sinne vesisateeseen. 😉😙
Eronnut nainen tietää tarkkaan mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Joe. Jos tietää jo, mitä EI parisuhteeltaan halua, niin miksi sitä ei voisi laittaa jo halukriteereihin. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa pitää paikkaansa äärimmäisen hyvin, joten kai sitä voi koettaa. Voihan joku helmi löytyä, jos taas ei, niin ainakin väistää pahimmat miinat.
Ei deitti-ilmoituksioa kirjoiteta niille, joista ei olla kiinnostuneita. Joten siksi ei kirjoiteta ei-listoja. Ja toisaalta kun miehistä iso osa ei kuitenkaan kunnioita ihmisten preferenssejä, niin vaikka kuinka kirjoittaisi sinne, mitä ei halua, niin silti juuri sellaiset ottaisivat yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kriteerit saa olla epärealistiset, kunhan on valmis hyväksymään sen mahdollisuuden, että ei saa niihin mahtuvaa kumppania. Jos aidosti ei haittaa vaikka jäisi yksin, niin sitten saa etsiä mitä tahtoo.
Sit ei tietenkään pidä ulista siitä, jos ei saa toivomaansa.
Kyllä minua ainakin haittaa, jos jään yksin, mutta en silti aio laskea kriteereitä. Koska vielä enemmän minua haittaisi olla suhteessa epäkiinnostavan, epäsopivan ja vääränlaisen miehen kanssa. Itselleni ei niinkään se suhde ole se, mitä haluan, vaan toivon löytäväni oikeanlaisen ihmisen vierelleni. Se ihminen on siis se, jota etsin. Suhde alkaa kiinnostaa vain, jos oikeanlainen tyyppi osuu kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin 20v., halusin komean miehen.
Kun olin 30v. halusin komean ja lempeän miehen.
Kun olin 40v., halusin komean, lempeän ja viisaan miehen.
Kun olin 50v., halusin komean, lempeän, viisaan ja turvallisen miehen.
Olen aina saanut, mitä olen halunnut. Olen onnellisesti naimisissa ja ymmärrän, että vanhetessaan viisastuu ja ymmärtää paremmin millainen on hyvä suhde.
Hassua, mutta itse olen jo 20-vuotiaana halunnut tuota kaikkea, ja lisäksi kriteereissä oli, että miehen pitää olla samanhenkinen kuin minä.
Miksei saisi vaatimukset nousta? Onhan vanhoilla ukoillakin vaatimus nuoresta timmistä tytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Jos on jo eronnut ja parhaat päivänsä nähnyt, mitä tekee keskinkertaisella miehellä kuseksimassa nurkkiin ja syömässä jääkaapin tyhjäksi?
Joe. Jos tietää jo, mitä EI parisuhteeltaan halua, niin miksi sitä ei voisi laittaa jo halukriteereihin. Parempi yksin kuin paskassa suhteessa pitää paikkaansa äärimmäisen hyvin, joten kai sitä voi koettaa. Voihan joku helmi löytyä, jos taas ei, niin ainakin väistää pahimmat miinat.
Ei deitti-ilmoituksioa kirjoiteta niille, joista ei olla kiinnostuneita. Joten siksi ei kirjoiteta ei-listoja. Ja toisaalta kun miehistä iso osa ei kuitenkaan kunnioita ihmisten preferenssejä, niin vaikka kuinka kirjoittaisi sinne, mitä ei halua, niin silti juuri sellaiset ottaisivat yhteyttä.
Just näin. Niille, joista ei olla kiinnostuneita, ei vaan laiteta tykkäyksiä.
Ainahan ne etsivät mutta eivät saa :D