Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut katsoo jalkapalloa vaikka Suomi ei ole edes mukana?

Vierailija
11.06.2026 |

Ymmärtäisin jos Suomi olisi mukana ja Suomen pelit joku haluaisi katsoa. Mutta katsoa toisten maiden pelaajien pallon perässä juoksentelua?? Oikeesti? 

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut katsovat Oopperan vaikka siinä ei ole sanaakaan suomea. Ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
22/47 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt mitään urheilua katsele sillä periaatteella, että jotain joukkuetta tai urheilijaa "kannattaisin" oli sitten Suomi mukana tai ei. Taitavaa peliä on kiva katsoa, silloin kun sellaista kisoissa on tarjolla. Ei sillä ole väliä kuka sen suorituksen tekee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on kiva katsoa jalkapalloa, siinä on mielenkiintoisia kuvioita. Ainakaan mulle suomalaisten mukanaolo ei tekisi siitä yhtään kivempaa. 

Vierailija
24/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetellyt.

Vierailija
25/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katsoisi vaikka maksettaisiin.

Niin,ei sen katsominen ainakaan hereillä onnistuisi.

Vierailija
26/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm jalkapallo on viihdyttävää parhaimmillaan. Toinen kiinnostava on kansainväliset yleisurheilukisat. Ja onneksi Suomi ei ole mukana. Katso Tunisian, curacaon, ruotsin, Ecuadorin, pelejä! Pelkkiä täyte joukkueita lukumäärää varten

Vierailija
27/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson just siksi, kun Suomi ei ole mukana. Suomi ei vielä yllä MM-kisoihin. Haluan katsoa hyvin liikkuvia joukkueita, jotka osaavat hyökkäys- ja maalintekotaidon, en jaksa katsoa Suomen peliä, jossa bussi parkkeerataan vastustajan maalin eteen.

Vierailija
28/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut naiset ahdistuu ja valittaa raiskauksista vaikka niitä ei ole raiskattu. Miski jotkut naiset itkee siittä että joku mies on tappanut jokunen naisen vaikka itseä ei ole tapettu?

Vierailija
29/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku trollaa vauvalla vaikka ketään ei kiinnosta?

Vierailija
30/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetelly kun aikuiset ukkelit juoksevat pyöreä esineen perässä 😂

Kaikki urheiluhan on vähän jonkun esineen heittoa, perässä joksemista, mailalla lyömistä yms

Vierailija
31/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se kieltämättä paljon kivempaa katsoa jos silmäkarkit kuten Giroud tai Sommer olisivat mukana.

Vierailija
32/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsoa monenlaista urheilua, nyt katson tätä jalkapalloa ja heinäkuun 4. päivästä alkaen Tour de Francea. Tätä jalkapalloa on miellyttävä katsoa, se selostus on pääsääntöisesti hyvin rauhoittavaa.

Vierailija
33/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Olin ennen suuri jalkapallon ystävä,mutta se kun lukutaidottomat teinit tienaavat miltsin viikossa,arabi miljardöörin omistamassa joukkuessa,tai Infantiili ottaa avoimesti lahjuksia,niin äänestän olla katsomatta.

Vierailija
34/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka urheilu vain sitä varten, että sitä katsotaan vain ja ainoastaan silloin kun Suomi on mukana?? Ap sin logiikasta ei ole mitään järkeä. Hakeudu hoitoon olet selvästi karannut hourulasta.

Vierailija
35/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetelly kun aikuiset ukkelit juoksevat pyöreä esineen perässä 😂

Taidat olla yksinkertainen, kun sitä pitää oikein ihmetellä. Mitä jos vain eläisit typerän elämäsi ja kuolisit niin muut saa nauttia urheilun seuraamisesta ilman sun kaltaisia idiootteja.

Vierailija
36/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typerä kysymys.

Vierailija
37/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Suomi ei voi olla mukana?

Vierailija
38/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsuudesta asti katsonut televisiosta urheilukisoja joten sieltä se on lähtöisin. Itse en ole urheillut koskaan tavoitteellisesti. Olen penkkiurheilija, isot kisat kiinnostaa erityisesti kuten olympialaiset, MM-kisat ja EM-kisat.

Onhan tämä hauskaa jos jotain pelistä ymmärtää.

Vierailija
39/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tykkää jalkapallosta

Samoin. Olen seurannut MM- ja EM-jalkapalloturnauksia pikkupennusta lähtien vaikka Suomi ei ole ollut vielä kertakaan mukana. Jalkapallo on lajina erittäin kansainvälinen ja mielenkiintoisempi seurattava kuin vaikkapa suomalaisten hallitsema pesäpallo tai kilpa-autolla samaa rataa kiertävät kuljettajat. Olen myös itse harrastunut Kuningas Jalkapalloa nuorempana kuntoilumielessä.

Vierailija
40/47 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Suomi ei voi olla mukana?

Suomalaiset eivät ole olleet riittävän hyviä, jotta he olisivat selvinneet MM- tai EM-karsintojen kautta lopputurnaukseen. Kyseessä sattuu olemaan maailman suosituin urheilulajia, jotta harrastetaan kaikilla mantereille Etelämannerta lukuunottamatta eikä se edellytä kalliiden varusteiden hankkimista.