Miksi jotkut katsoo jalkapalloa vaikka Suomi ei ole edes mukana?
Ymmärtäisin jos Suomi olisi mukana ja Suomen pelit joku haluaisi katsoa. Mutta katsoa toisten maiden pelaajien pallon perässä juoksentelua?? Oikeesti?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Onko muka urheilu vain sitä varten, että sitä katsotaan vain ja ainoastaan silloin kun Suomi on mukana?? Ap sin logiikasta ei ole mitään järkeä. Hakeudu hoitoon olet selvästi karannut hourulasta.
Aika moni urheilua seuraava kannattaa jotain joukkuetta tai maata. Ovatko Manchester Unitedin kannattajat hourulasta karanneita? Entä Espanjaa kannattavat?
Siksi, kun asun Espanjassa ja kannatan Espanjan joukkuetta. Muuta kysyttävää?
Miks kukaan ylipäätään kattoo urheilua ?
Ihmiset juoksemassa edes-takas pallon tai kiekon perässä ja matsin lopuks mennää haastaan riitaa vastapuolen kannattajien kanssa.
Kannattavat korruptiota, Fifahan on korruptoitunut instituutio.
Miksi jotkut ylipäätänsä katsoo jalkapalloa? Jokin kehityshäiriö?
Nuoria, komeita, hyväkroppaisia miehiä pienissä vaatteissa. Onneksi on hidastukset.
Mieheni on entinen jalkapalloilija, kuin Roberto Baggio.
Aidot jalkapallon ystävät osaavat fanittaa muitakin maajoukkueita ja seurajoukkueita, jotka eivät ole Suomesta. Tennisotteluitakin voi hyvin katsoa vaikka loppupeleissä ei olisi mukana yhtään suomalaista, jos on kiinnostunut itse lajista.