Kävin juoksemassa 5km lenkin. 45min meni. Hyvä minä!
Aika rääkki oli huh😅 Pitäisi ehkä vähän useammin aktivoitua liikkumaan. Kesäisin aina intoutuu kun on hyvät ilmat mutta syksyllä ja talvella into lopahtaa kokonaan, miten te muut saatte kiskottua itsenne sohvalta ylös ja ulos marraskuun pimeydessä?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta 45 minuuttia viiteen kilometriin ei ole juoksua...
Sanotaanko että 45 minuuttia 10 kilometriin on jo ihan reipasta hölkkää.
No niin, nyt voit laittaa käden takaisin sipsipussiin, kun sait kommentin kirjoitettua.
Housuihin se laittaa kun sai tästä sellaisen buustin itsetuntoonsa että katkarapu nousi täyteen 10cm mittaansa ensimmäiseen kertaan moneen viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt voit laittaa käden takaisin sipsipussiin, kun sait kommentin kirjoitettua.
Ihmisen pitäisi kävellä 5 kilometriä tunnissa, joten minä väitän että hölkkää on.
"Hyvä 5 km juoksuaika riippuu iästäsi, sukupuolestasi ja taustastasi, mutta yleisesti ottaen kuntoilijalle hyvä aika on 25–35 minuuttia. Aloittelijoille jo pelkkä matkan yhtäjaksoinen läpijuokseminen ilman kävelyä on erinomainen saavutus"
Ei ihme ettei sinulla ole muuta sosiaalista elämää kuin vauvalla roikkuminen.
Harvat asiat ovat niin ärsyttäviä kuin maanisesta pätemisen tarpeesta kärsivät inttäjät.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on hyvä aloitus. Itse tein huonomman suorituksen aluksi, enkä jaksanut kuin kävellä ja välillä hölkätä. Kaksi vuotta aloituksen jälkeen juoksin(hölkkäsin) Tukholman maratonin. Nyt kolmatena vuotena juoksin cooperin testissä 3200. Let's go home baby.
Vierailija kirjoitti:
Juoksitko oikeasti? Minä kävelen 45 minuutissa 7 kilometriä epätasaista polkua.
Eihän tuo mitään. Minä kävelen käsilläni 8km 45 minuutissa ja jongleeraan 4 palloa jaloilla samaan aikaan.
Itse olin eilen 2h salilla, tänään menen joogaan. Lenkillekin on pitänyt lähteä, mutta en ole saanut aikaiseksi. Ehkä myöhemmin tällä viikolla.
Ihme dissaajia. Tuliko yllätyksenä, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä? Ihan varmasti löydetään sinustakin jotain dissattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihme dissaajia. Tuliko yllätyksenä, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä? Ihan varmasti löydetään sinustakin jotain dissattavaa.
Kaikilla ei esim. ole vanhempia, ketkä yllyttäisivät liikunnan pariin tai rahaa lasten harrastuksiin. Aikuisena voi olla vaikea muuttaa tapojaan.
Mä kävelen 6 km tunnissa. Se on kotipihallani kaupungin keskustaan ja takaisin. Tämän le kin kävelen lähes joka päivä.
N65
Minä sentään juoksin Cooperin 12 minuuttiin ja ikää minulla on 57.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kelpo suoritus 90-vuotiaalle. Työikäiselle todella surkea.
Samaa voisi sanoa sun provoamisesta😂
Älä nyt viitsi, eihän meillä suomessa ole lapsityövoimaa.
Täh, tonhan pitäs olla reilusti alle puolen tunnin lenkki.
Vierailija kirjoitti:
Täh, tonhan pitäs olla reilusti alle puolen tunnin lenkki.
Miten niin pitäisi? Saa sen juosta hitaamminkin, ja aluksi kannattaakin. m50
Ihminen kävelee 5 km tunnissa keskimäärin. Tuo on oikeasti ihan hyvä suoritus, varsinkin jos ei ole pitkään aikaan käynyt.
Hienoa, ap!
Viisi kilometriä kävelee kolmeen varttiin. Juoksulenkki tuosta on kaukana, mutta hyvä kun liikuit kuitenkin.
Minä käyn sauvakävelyllä 5 km:n lenkin (en vedä sauvoja, vaan sauvon oikeaoppisesti) ja siinä menee jotakin 45 minuuttia. Olen 75-vuotias ja ylipainoakin on..
Hölkkäsin kaksi kilometriä kymmeneen minuuttiin. Tosin viimeiset 500m oli ylämäkeä.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja siis käveli 5 km?
Näin voi helposti luulla kun ihmisen keskimääräinen kävelynopeus on 5km/h
Jalat kestävät enää lenkkeilyä pururadalla mutta paikallinen on rakennettu luonnontilaan jätettyyn metsään joten se on käytännössä pelkkää ylä- ja alamäkeä.
Kunto on päässyt vähän rapautumaan joten en lähde repimään väkisin vaan lenkki menee intervalliharjoitteluksi kun kävelen kaikki ylämäet ja hölkkään alamäet ja pari suht tasaista pätkää.
Ylämäkien kävely vaikuttaa yllättävän vähän lenkkiin kuluvaan aikaan koska eipä niitä tullut kovin kaksisella vauhdilla juostuakaan silloin kun vielä moista jaksoin harrastaa. Lisää aikaa ei tullut kuin 5 minuuttia
45min/5km on minulle ihan kunnollista hikiliukuntaa jossa saan pidettyä halutessani pulssia niin ylhäällä kuin on tarvis.
Ihmisen pitäisi kävellä 5 kilometriä tunnissa, joten minä väitän että hölkkää on.
"Hyvä 5 km juoksuaika riippuu iästäsi, sukupuolestasi ja taustastasi, mutta yleisesti ottaen kuntoilijalle hyvä aika on 25–35 minuuttia. Aloittelijoille jo pelkkä matkan yhtäjaksoinen läpijuokseminen ilman kävelyä on erinomainen saavutus"