Nainen! Kuuluitko sinäkin lapsuudessasi NAKKE-kerhoon?
Naken numeron 1/1986 kirjepalstalla:
"Rakas Nakke! Minä olen kirjoittanut sinulle kesällä kaksi kertaa, mutta ymmärrän kyllä, etteivät kaikki kirjeet voi mahtua lehteen. Niitä tulee varmasti säkilinen päivässä. Meidän kerhomme nimi oli Nauravat Naket, mutta se hajosi viime keväänä, kun kaksi tyttöä muutti pois täältä Naantalista. Sitten me perustimme uuden kerhon ja annoimme sille nimeksi Naantalin Naket. Mukana olemme Nita ja minä vanhasta kerhosta ja yksi Nitan luokkalainen. Kerhossa me pidämme päiväkirjaa, piirrämme ja nauhoitamme ja kuuntelemme musaa. Joskus joku pitää puheen, ja sekin pannaan kasetille. Meillä ei ole mitään maskottia, sillä kenelläkään meistä ei ole mitään eläintä vaikka olemmekin eläinrakkaita. Nakessa me pidämme eniten Putesta ja Petuniasta. Naantalin Naket"
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mä kuuluin mustanaamiokerhoon.
Mikäs se oli? Ap
Suurin osa naisista kuuluu nakke nalkuttaja-kerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa naisista kuuluu nakke nalkuttaja-kerhoon.
Arvasin että tulee jonkun sexuaalisesti turhautuneen miekkosen löysä heitto mutta ketju on naisille. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se oli? Ap
Mustanaamio-sarjakuvan lukijoiden kerho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se oli? Ap
Mustanaamio-sarjakuvan lukijoiden kerho.
Tarzan-kerhoihin ei huolittu tyttöjä. Huolittiinko Mustanaamion?
Mulle luettiin Nakkea kun olin pieni, ja muistan vain "Vauvanaama Napposen". Muistaako joku muu? Tuo nimi on jäänyt mieleeni, ja olisi kiva tietää minkä vuoden numero tuo lehti oli, jossa tuo vauvanaama mainittiin. Ehkä jostain arkistosta voisi katsoakin vielä ja muistella. Aika siis 1960-luvun alkuvuosilta.
Täällä ei enää näin vanhoja kai kommentoi, mutta tietäjät ja harrastajat tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle luettiin Nakkea kun olin pieni, ja muistan vain "Vauvanaama Napposen". Muistaako joku muu? Tuo nimi on jäänyt mieleeni, ja olisi kiva tietää minkä vuoden numero tuo lehti oli, jossa tuo vauvanaama mainittiin. Ehkä jostain arkistosta voisi katsoakin vielä ja muistella. Aika siis 1960-luvun alkuvuosilta.
Täällä ei enää näin vanhoja kai kommentoi, mutta tietäjät ja harrastajat tietää :)
Vauvanaama Napponen on ihan vieras nimi. Oma lapsuus tosin osui 1980-luvulle.
En elänyt vuonna 86.