IL: Pepputrikoot tulivat salille - Näin tunnistat, minkä ikäinen treenaaja on
IL: Pepputrikoot tulivat salille - Näin tunnistat, minkä ikäinen treenaaja on
Vanhemmilla on yläosana toimii toppi, housuissa on matalahko vyötärö ilman sen suurempaa muotoilua takapuolella, jalassa litteät treenikengät ja korvissa pikkuruiset kuulokkeet.
Nuoremmilla on lyhyt, urheilurintaliivien kaltainen yläosa, korkeavyötäröiset pepputrikoot ja muhkeat treenikengät. Koko look viimeistellään muhkeilla kuulokkeilla.
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/c17e360f-fdf3-4722-aa1b-26d210033b02
Kommentit (7)
Tämä on ihan samaa sarjaa kuin ketju "näistä vaatteista tunnistaa keski-ikäisen".
Pakottaa ihmettelemään eivätkä ihmiset tunnista nykyään keski-ikäistä ihan vaan vilkaisemalla sen naamaa?
Tykkään pepputrikoista timmeillä naisilla.
-Mensan jäsen vuodesta 2001
Itse käytän juuri noita naisten trikoita. Ne on paljon paremmat kuin karatehousut potkimiseen.
Ok, ne näyttää tosi seksikkäiltä meillä miehilläkin. Siis uskon että Chuck Norriskin olisi pitänyt noita nykyään, jos olisi nuori. Potkimiseen ehdottomat!
Suosittelen. Luulen että noita malleja käyttää nykyään ammattimaiset balettitanssijatkin. Ei ota mikään sauma kiinni kun nostelee jalkoja.
Kovan jätkän valinta.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään pepputrikoista timmeillä naisilla.
-Mensan jäsen vuodesta 2001
Jos katsoo trikoita, niin ne näyttää hyvältä miehilläkin ja sukupuolia ei tavallaan ole.
Iän voi määrittää käänteisesti laskemalla pepputrikoiden ryppyjen määrän.
Minä olen yleensä katsonut ihan naamaa.
Siitä näkee iän ihan yhdellä vilkaisulla.
Niitä vuosirenkaita on vaikea laskea persiistä ellei saa käyttää sormia apuna