Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Kuuluitko sinäkin lapsuudessasi NAKKE-kerhoon?

Vierailija
11.06.2026 |

Naken numeron  1/1986 kirjepalstalla:

 

"Rakas Nakke!  Minä olen kirjoittanut sinulle kesällä kaksi  kertaa, mutta ymmärrän kyllä, etteivät  kaikki kirjeet voi mahtua lehteen. Niitä  tulee varmasti säkilinen päivässä. Meidän  kerhomme nimi oli Nauravat Naket, mutta se hajosi viime keväänä, kun kaksi tyttöä  muutti pois täältä Naantalista. Sitten me perustimme uuden kerhon ja annoimme sille nimeksi Naantalin Naket. Mukana olemme Nita ja minä vanhasta kerhosta ja yksi Nitan luokkalainen. Kerhossa me pidämme päiväkirjaa, piirrämme ja nauhoitamme ja kuuntelemme musaa. Joskus joku pitää puheen, ja sekin pannaan kasetille. Meillä ei ole mitään maskottia, sillä  kenelläkään meistä ei ole mitään eläintä  vaikka olemmekin eläinrakkaita. Nakessa me pidämme eniten Putesta ja Petuniasta. Naantalin Naket"

 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko Naken ilmestymisen loppuminen teille kova paikka? 

Oli. Tuli surullinen olo miten kaikki muuttuu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi