Miksi et suostunut treffeille jonkun kanssa?
Rehellisiä vastauksia.
Yleensä lähden kahville mikäli kutsu esitetään. On mukava tutustua ihmisiin vaikkei siitä tulisikaan enempää kuin kahvihetki.
Joskus en ole lähtenyt. Syy on ollu joko siinä, ettei treffikutsun esittäjä ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni. En tuntenut häntä kohtaan minkäänlaista vetoa tai sitten liian humalassa.
Kommentit (129)
Joskus tyyppi on niin innoissaan,
että skippaa kahvipyynnöt.
Tänään näimme palstahistoriaa
ja todensimme överisuoraa
kontaktia paikkakuntalaiselta,
joka muina miehinä heitti ensin
rakkaudentunnustuksen sekä
het'perään: avioliittoon kosinnan.
🕺🤷 👫💃
The Popular LonEr x
Joka toinen mies haisee baarissa viinalta. Se muutama prosentti ei haise ja on siksi tervetullut naisen luo kyläilemään.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua oo ikinä kutsuttu kahville.
Ei treffit ole automaattisesti kahvilla käyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen mies haisee baarissa viinalta. Se muutama prosentti ei haise ja on siksi tervetullut naisen luo kyläilemään.
Miksi sinä olet baarissa jos et siedä alkoholin tuoksua?
En suostunut treffeille, koska olin jo parisuhteessa ja pyytäjä jopa tunsi kumppanini.
Älkää naiset koskaan ottako
noin vain uutta tuttavuutta/
vierasta miestä kotiinne.
Vaikka hemmolla miten
kova, vakuuttava kredibiliteetti/
hyvä status näennäisesti..
Sillä on myös heitä, jotka harjoittavat
työnsä siivellä häikäilemätöntä
Vallan Väärinkäyttöä. Minä
tiedän, koska olen kokenut.
Uskokaa pois. E
En ole lähtenyt kahdenkeskiseen tapaamiseen miehen kanssa, joka on tuttu opiskeluihin liittyen vuosikausien takaa. Mielestäni hän ei kunnioita parisuhdettani eikä minuakaan, kun on joskus soittanut kännissä tai lähettänyt outoja viestejä ja kuvia tai pyytänyt tapaamista jonkin syyn varjolla. Estin hänet kaikissa kanavissa, mutta hän onnistui vielä ottamaan yhteyttä kun vaihdoin puhelinta, johon en ollut vielä laittanut estoa.
Kiitos teille, jotka kommentoitte edellistä postaustani, jossa kerroin, kuin olen luullut, että naisen kanssa kannattaisi yrittää rupatella useampikin virke, eikä hosua niin, että parin tutustumiskysymyksen pitäisi jo pyytää treffeille. - Jäin hetkeksi miettimään tuota, että mistä tällainen tapani kumpuaaa- Ehkä se on vain sen varmistela, että haluais päästä perille toisesta ennen treffejä, eikä vasta treffeillä.
Nuorempana kun hengasi aikaansa esimerkiksi samassa opiskelupaikassa uskalsi nopeammin pyytää toista treffeille tai vaikka vain kahville seuraksi mutta nyt vanhemmiten kun aika vähän on ylipäätään paikkoja, joissa sitä kokisi luontevaksi edes yrittää lähestyä toista.
koen itseni välillä vain liian kömpelöksi, että voisin vain muutamalla lauseella lähetyisin toista vaikka kaupassa hedelmiä valitessa tai kirjaston hyllyjen välissä ja tai lenkkipolulla -siis sellaisessa paikassa joissa viwtän vapaa-aikaani ja joissa itse liikun ja vietän aikaani. Ja kun näen ja huomaan, ellen sitten vain ole. _kuten aika usein olen- niin keskittynyt esim liikuntasuoritukseeni, että en edes oikeastaan aktiivisesti huomaa toist atai en ainakaan osaa ajatella, että täältä lenkkipolulta yritämn ns. iskeä itselleni treffiseuraa. sen paremmin kuin en osaa niin ajatella kaupan hedelmä ja vihannesosastollakaan, enkä siis aktiivisesti huomioi/ etsi itsellen treffiseuraa niiltä, Vaikka koska molemmat vietämme näissä paikoissa silloin aikaa, niin voisi kai olettaa sitä kautta, että ehkä painosanalla ehkä meitä saattaisi olla jotain yhteistä kun tähän paikkaan olemme tulleet....
Ihan yhtä lailla, jos haluaisin löytää naisen, joka nauttii kaljan juonnista ja karaoksesta, niin ehkä minun silloin kannattaisi suunnata mieluummin karaokebaariin kuin kirjastoon tai lenkkpolulle.
Tuntuu vain, että liian lyhyt muutaman lauseen lähetyminen antaa liian tunkeilevan kuvan toisaalta en halua kokea tunnetta,että kuullustelisin naista, koska sekin on "vähän" tylsää, jos joutuu pitämään yksin keskustelua yllä.
En ole koskaan ollut ihan täysin tuntemattoman ihmisen kanssa treffeillä, mutta harmittaa kun menin nuorena varmaan aina treffeille kun joku tuttu tyyppi pyysi. En ymmärrä miksi menin kun en ollut yhtään ihastunut ja tiesin varmasti, että en koskaan alkaisi suhteeseen. Vain kahdesta ihmisestä olin oikeasti kiinnostunut, toinen heistä oli nykyinen mieheni, jonka treffipyyntöä olinkin jo odottanut.
En lähtenyt treffeille kun kauppakeskuksen penkillä istuessani yksi mies alkoi jutella ja olisi halunnut tutustua enemmän. Olen parisuhteessa ja vaikka en olisi, niin se kaveri, vaikka vaikuttikin ihan mukavalta, oli aika syrjäytyneen oloinen. Ulkoinen olemuskaan ei viehättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Älkää naiset koskaan ottako
noin vain uutta tuttavuutta/
vierasta miestä kotiinne.
Vaikka hemmolla miten
kova, vakuuttava kredibiliteetti/
hyvä status näennäisesti..
Sillä on myös heitä, jotka harjoittavat
työnsä siivellä häikäilemätöntä
Vallan Väärinkäyttöä. Minä
tiedän, koska olen kokenut.
Uskokaa pois. E
Mikä sairaus sinulla on, kun kirjoitat noin?
-sivusta
Yksi komea ja mukava mies työpaikalta toiselta osastolta pyysi minua työpaikan illanviettoon omaan seurueeseensa. Olin imarreltu, mutta päätin olla lähtemättä. Hän oli pitemmän aikaa kiinnittänyt minuun huomiota. Arvelin, että illan aikana hän olisi halunnut tutustua minuun ja olisin saattanut puhua enemmän kuin olisin halunnut. En olisi pystynyt suhtautumaan neutraalisti, jos hän olisi pyytänyt minua kanssaan tanssimaan. No, ehkä ei olisi pyytänyt, mutta silti. Olen parisuhteessa ja koin paremmaksi olla lähtemättä mukaan.
En vaan tuntenut minkäänlaista seksuaalista kipinää. Juteltiin puhelimessa pitkiä pätkiä. Itseäni 10 v nuorempi mies, että sikäli ok, mutta kertoi painavansa 140 kg ja järkytyin; mökkini on pieni ja lattiakin hajoaisi moisesta. Hyvä että mua kestää, eikä korjaustaitoa ole. Lisäksi vaikea kuvitella noin iso mies ahkerasti pellolla ja mettätöissä. Puhuttiin siis näistä, elämäntilanteistamme - hän olisi ollut valmis jopa muuttamaan jne. Kavereina juteltiin pitkään, hyvät jutut oli, mutta kun halusi tehdä treffit, tulla mua kattomaan, tajusin että se ois ollu turhaa. En olisi ikimaailmassa voinut kiinnostua. Eihän mikään onnistu niin ison ihmisen kanssa sängyssäkään. Ja sitten treffien jälkeen olisi ollut vaikeampi kieltäytyä, koska tykkäsin hänestä ihmisenä jo. Mutta vain ihmisenä. Helpompi lopulta molemmille ettei tavattukaan. Olisin voinut loukata häntä tosi paljon
Mies on ollut liian vanha. Minä olin 19-21-vuotias ja useampi yli 30v. saattoi kadulla pysäyttää ja pyytää treffeille. Ei kiitos todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailkaa muuten naiset näitä kahta asiaa deittiapeissa.
Se, miten nopeasti mies kirjoittaa aloitusviestin, on selkein indikaattori siitä, kuinka haluttavana ja korkealla prioriteetilla hän naista pitää. Kun mies näkee naisen halutumpana, hän kirjoittaa heti. Jos miehellä kestää, se tarkoittaa, ettei hän saanut välitöntä ”tämä nainen on pakko saada”- reaktiota.
Toinen asia mitä kannattaa tarkkailla on viestin pituus. Miehet kirjoittavat huomattavasti pidempiä ja mietitympiä viestejä naisille, jotka he näkevät halutuimpina. Mies tietää, että haluttu nainen saa useita viestejä, joten kilpailuvietti ajaa hänet kirjoittamaan viestin, jolla hän yrittää erottua massasta edukseen. Mies osoittaa myös viestin pituudella, että hän on valmis investoimaan aikaansa ja energiaansa naiseen jo ennen ensimmäistä tapaamista. Jos taas nainen ei herätä miehessä vahvaa mielenkiintoa, viestit ovat lyhyempiä eikä hän panosta tekstiin.
Olen samaa mieltä jälkimmäisestä.
Mutta ei kaikki miehet päivystä Tinderissä tms jatkuvasti ja huomaa heti matcheja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkailkaa muuten naiset näitä kahta asiaa deittiapeissa.
Se, miten nopeasti mies kirjoittaa aloitusviestin, on selkein indikaattori siitä, kuinka haluttavana ja korkealla prioriteetilla hän naista pitää. Kun mies näkee naisen halutumpana, hän kirjoittaa heti. Jos miehellä kestää, se tarkoittaa, ettei hän saanut välitöntä ”tämä nainen on pakko saada”- reaktiota.
Toinen asia mitä kannattaa tarkkailla on viestin pituus. Miehet kirjoittavat huomattavasti pidempiä ja mietitympiä viestejä naisille, jotka he näkevät halutuimpina. Mies tietää, että haluttu nainen saa useita viestejä, joten kilpailuvietti ajaa hänet kirjoittamaan viestin, jolla hän yrittää erottua massasta edukseen. Mies osoittaa myös viestin pituudella, että hän on valmis investoimaan aikaansa ja energiaansa naiseen jo ennen ensimmäistä tapaamista. Jos taas nainen ei herätä miehessä vahvaa mielenkiintoa, viestit ovat lyhyempiä eikä hän panosta tekstiin.
Itseä inhottaa tuollainen mätsäily, että "jätän tämän lojumaan tänne lauantai-illan känniä varten kun veljien kanssa kännyröidään ja sitten katson kirjoitanko naiselle" tai se että odottaa naisen aloittavan keskustelun, kuin olisi itse joku miesprinsessa. Yksi paha on myös ne, jotka kirjoittavat vain krapulassa. Jos nainen ei ole niin viehättävä, että haluat viedä hänet treffeille melko pian ja päivänvalon aikaan, älä tuhlaa omaasi tai naisen aikaa. Tuollainen käytös laskee myös omaa viehättävyyttä pitkällä tähtäimellä, kun opettaa itsensä limasieneksi, eikä aktiiviseksi herrasmieheksi.
Tämän vuoksi poistan miehen heti jos ei osoita aktiivisuutta. En yksinkertaisesti halua sekaantua tuollaisiin tyyppeihin ja porukoihin
Oletat että nainen on siis tykännyt ensin. Näin ei välttämättä ole. Mies on voinut tykätä naisesta 2 viikkoa sitten ja nainen vasta nyt tykätä takaisin, jolloin syntyy match. Olisiko miehen pitänyt mielestäsi tuijottaa odottaen Tinderiä koko tuo aika?
Työkaverinainen pyysi viime juhannuksena mökillensä kysyttyään ensin, onko mun elämässä ketään henkilöä. En suostunut, koska en ole kiinnostunut hänestä. Käyttäytyy edelleenkin liian läheisesti ja flirtisti, vaikka on nyt suhteessa toisen kanssa.
Itseä inhottaa tuollainen mätsäily, että "jätän tämän lojumaan tänne lauantai-illan känniä varten kun veljien kanssa kännyröidään ja sitten katson kirjoitanko naiselle" tai se että odottaa naisen aloittavan keskustelun, kuin olisi itse joku miesprinsessa. Yksi paha on myös ne, jotka kirjoittavat vain krapulassa. Jos nainen ei ole niin viehättävä, että haluat viedä hänet treffeille melko pian ja päivänvalon aikaan, älä tuhlaa omaasi tai naisen aikaa. Tuollainen käytös laskee myös omaa viehättävyyttä pitkällä tähtäimellä, kun opettaa itsensä limasieneksi, eikä aktiiviseksi herrasmieheksi.
Tämän vuoksi poistan miehen heti jos ei osoita aktiivisuutta. En yksinkertaisesti halua sekaantua tuollaisiin tyyppeihin ja porukoihin