Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et suostunut treffeille jonkun kanssa?

Vierailija
10.06.2026 |

Rehellisiä vastauksia.

Yleensä lähden kahville mikäli kutsu esitetään. On mukava tutustua ihmisiin vaikkei siitä tulisikaan enempää kuin kahvihetki.

Joskus en ole lähtenyt. Syy on ollu joko siinä, ettei treffikutsun esittäjä ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni. En tuntenut häntä kohtaan minkäänlaista vetoa tai sitten liian humalassa.

Kommentit (167)

Vierailija
121/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailkaa muuten naiset näitä kahta asiaa deittiapeissa. 

Se, miten nopeasti mies kirjoittaa aloitusviestin, on selkein indikaattori siitä, kuinka haluttavana ja korkealla prioriteetilla hän naista pitää. Kun mies näkee naisen halutumpana, hän kirjoittaa heti. Jos miehellä kestää, se tarkoittaa, ettei hän saanut välitöntä ”tämä nainen on pakko saada”- reaktiota. 

Toinen asia mitä kannattaa tarkkailla on viestin pituus. Miehet kirjoittavat huomattavasti pidempiä ja mietitympiä viestejä naisille, jotka he näkevät halutuimpina. Mies tietää, että haluttu nainen saa useita viestejä, joten kilpailuvietti ajaa hänet kirjoittamaan viestin, jolla hän yrittää erottua massasta edukseen. Mies osoittaa myös viestin pituudella, että hän on valmis investoimaan aikaansa ja energiaansa naiseen jo ennen ensimmäistä tapaamista. Jos taas nainen ei herätä miehessä vahvaa mielenkiintoa, viestit ovat lyhyempiä eikä hän panosta tekstiin. 

Itseä inhottaa tuollainen mätsäily, että "jätän tämän lojumaan tänne lauantai-illan känniä varten kun veljien kanssa kännyröidään ja sitten katson kirjoitanko naiselle" tai se että odottaa naisen aloittavan keskustelun, kuin olisi itse joku miesprinsessa. Yksi paha on myös ne, jotka kirjoittavat vain krapulassa. Jos nainen ei ole niin viehättävä, että haluat viedä hänet treffeille melko pian ja päivänvalon aikaan, älä tuhlaa omaasi tai naisen aikaa. Tuollainen käytös laskee myös omaa viehättävyyttä pitkällä tähtäimellä, kun opettaa itsensä limasieneksi, eikä aktiiviseksi herrasmieheksi.

Tämän vuoksi poistan miehen heti jos ei osoita aktiivisuutta. En yksinkertaisesti halua sekaantua tuollaisiin tyyppeihin ja porukoihin

Kerro nyt sinäkin miksi se olisi aina miehen tehtävä laittaa se aloitusviesti. Osuvasti puhut prinsessoista eli naiset ovat siis mielestäsi deittiapeissa niitä prinsessoja, joita miehen täytyy hurmata, niinkö?

Vierailija
122/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin selkeästi miehelle Plan B - jos sitäkään. Huomasin hänen kiinnostuksensa muihin naisiin, eikä hän vaivautunut edes peittelemään sitä. Itse olin syvästi ihastunut/rakastunut. Tällaisessa tilanteessa on pakko varjella itseään.

Edit: lisäksi ko kiinnostus oli tasan seksuaalista. Koko hänen kommunikointinsa puoleeni oli ylimielistä. 

Olet lapsi

Mistä lähtien vain lapset ymmärtävät kieltäytyä suorasta hyväksikäytöstä? Sinä olet vanhempiesi vinoutuneeksi kasvattama porsas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lihava

Vierailija
124/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha haju (virtsa, hiki yms.), ikäero (tuntui lähinnä huonolta vitsiltä että isäni ikäinen mies yritti iskeä minua), vastenmielinen käytös (tyly kohtelu ja sitten muka treffeille sen jälkeen? Ei kiitos.), kaatokänni (ei minulla vaan vastapuolella). Siinä muutama esimerkki.

"tuntui lähinnä huonolta vitsiltä että isäni ikäinen mies yritti iskeä minua"

Mut naisethan just haluaa harrastaa seksiä isänsä kanssa ja isä on heidän ensimmäinen ihastuksen kohde.

Vierailija
125/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin selkeästi miehelle Plan B - jos sitäkään. Huomasin hänen kiinnostuksensa muihin naisiin, eikä hän vaivautunut edes peittelemään sitä. Itse olin syvästi ihastunut/rakastunut. Tällaisessa tilanteessa on pakko varjella itseään.

Edit: lisäksi ko kiinnostus oli tasan seksuaalista. Koko hänen kommunikointinsa puoleeni oli ylimielistä. 

Olet lapsi

Mistä lähtien vain lapset ymmärtävät kieltäytyä suorasta hyväksikäytöstä? Sinä olet vanhempiesi vinoutuneeksi kasvattama porsas. 

On muuten mielenkiintoista miten ne samat jutut mistä syytätte (ja tuomitsette) yhden, ovat toisen tekemänä täysin hyväksyttäviä

Ettekä edes näe mitään väärää omassa toiminnassanne

Vierailija
126/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden sokkotreffimiehen kanssa en lähtenyt toisille treffeille, koska päihdeongelma tuli äkkiä esiin, kertoi avoimesti jostan oopiumiriippuvuudesta (?) ja miehen hampaat olivat myös ruskeat nysät. Pyysi pusuakin treffeillä. En antanut. Hän oli sympaattinen ja säälitteli itsekin yksinäisyyttään. Haljua oli torjua toiset treffit, mutta ei siitä mitään olisi tullut.

Toisen kanssa en lähtenyt uusille treffeille koska fyysisesti ei napannut ollenkaan vaikka oli yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Tämän tajusi vasta kun kohdattiin kasvotusten. Yksittäistä "vikaa" en osaa osoittaa, mutta joku tökki.

Kolmas (taas torjuin jatkotreffit) oli pitkä ja komea ja supermukava mutta vähän yksinkertainen ja suoraan sanottuna tylsä. En tajua miksi oli minusta niin kiinnostunut, koska en ollut ollenkaan yhtä hyvännäköinen.

Neljännen kanssa en lähtenyt ensimmäisillekään treffeillä, koska oli tasapainottoman ja väkivaltaisen oloinen kieroilija. 

Kyllä mäkin olen saanut useat pakit. Mutta uskomatonta kyllä on ollut pari pitkää suhdetta ja nyt jo pitkään hyvä avioliitto. En kaipaa deittailuaikoja!

Vierailija
127/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Eli jos on komea niin petät?

Lukutaidossasi petrattavaa kenties?

Palstaincelin ulinaa kun luulee etteivät tavalliset miehet kelpaa naisille...

Saitko orgasmin kun kirjoitit "incel" vai onko kyse pakkomielteisestä käytöksestä?

Vierailija
128/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kans tuo liian vanha -vastaus. Ei mua kiihota eikä innosta itseäni vanhemmat miehet. Nuorenakin tykkäsin samanikäsistä. Sit ku tulee 37 mittariin, 5-10 v nuoremmat inspiroi enemmän - varsinkin jos ovat pitäneet kropastaan huolta. 

Jos mies olisi kirjoittanut samanlaisen kommentin naisista niin häntä pidettäisiin oksettavana setämiehenä.

Vierailija
129/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkkailkaa muuten naiset näitä kahta asiaa deittiapeissa. 

Se, miten nopeasti mies kirjoittaa aloitusviestin, on selkein indikaattori siitä, kuinka haluttavana ja korkealla prioriteetilla hän naista pitää. Kun mies näkee naisen halutumpana, hän kirjoittaa heti. Jos miehellä kestää, se tarkoittaa, ettei hän saanut välitöntä ”tämä nainen on pakko saada”- reaktiota. 

Toinen asia mitä kannattaa tarkkailla on viestin pituus. Miehet kirjoittavat huomattavasti pidempiä ja mietitympiä viestejä naisille, jotka he näkevät halutuimpina. Mies tietää, että haluttu nainen saa useita viestejä, joten kilpailuvietti ajaa hänet kirjoittamaan viestin, jolla hän yrittää erottua massasta edukseen. Mies osoittaa myös viestin pituudella, että hän on valmis investoimaan aikaansa ja energiaansa naiseen jo ennen ensimmäistä tapaamista. Jos taas nainen ei herätä miehessä vahvaa mielenkiintoa, viestit ovat lyhyempiä eikä hän panosta tekstiin. 

Just tän takia en pidä deittiapeista. Kauhee kilpailu aina naisista, koska miehiä on noissa sovelluksissa huomattavasti enemmän ja jostain syystä se on aina miehen tehtävä laittaa se aloitusviesti (1950-luku soitti ja halus perinteiset sukupuoliroolinsa takaisin). Normaalit kysymykset ja liian lyhyet viestit nähdään myös tylsinä ja pitäis koko ajan jotain uutta ja mielenkiintoista keksiä, ettei prinsessalla vaan katoa mielenkiinto. Aidot kohtaamiset ovat paljon parempia ja sen kumppanin voi löytää jostain yhdistävästä tekijästä kuten harrastuksista tai muista mielenkiinnon kohteista. Treffisovellukset myös tunnetusti vetävät puoleensa narsisteja ja niitä epätoivoisimpia ihmisiä jotka eivät juuri liiku missään (paitsi ehkä yökerhoissa).

Ugh, olen puhunut.

Deittisovelluksissa tavoitteena on löytää juuri se yksi ja oikea henkilö sinulle. Ainakin siis, jos on tositarkoituksella liikkellä. Eri asia, jos on siellä vain testaamassa markkina-arvoaan - mutta nämä profiilit on usein helppo tunnistaa ja karsia pois - ainakin, jos omaa yhtään pelisilmää. Eli tärkeintä on olla mahdollisimman avoin ja rehellinen siitä, mitä hakee. Eli sanoita se siihen profiiliisi: "Etsin naista, jonka kanssa rakentaa onnellista elämää yhdessä loppuun asti." Erotut pelkästään tällä lauseella joukosta eduksesi. Tietenkin sinun on oikeasti tarkoitettava sitä, mitä kirjoitat siihen profiiliisi. Sitten yksityisviesteissä olet myös todella selkeä ja määrätietoinen sen suhteen, mitä etsit. Ja otat sen naisen myös huomioon ja kyselet häneltä tarkkoja kysymyksiä, että mitä hän etsii. Jos se nainen on ihan hukassa, eikä tiedä mitä haluaa - niin on parasta jatkaa matkaa, sillä hän on siellä sovelluksessa vain hakemassa huomiota. 

Vierailija
130/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätsin tultua, miehen on oltava viesteissä todella kohtelias herrasmies. Hänen tulee olla oma-aloitteinen, laittaa ensimmäinen viesti, johtaa keskustelua eteenpäin, olla kiinnostunut minusta, esittää kysymyksiä liittyen minun elämään, tulevaisuuteen ja arvoihin.  Haluan kuulla kysymyksiä, jotka kartoittaa, sopiiko elämäntyylimme ja arvomme yhteen, kuten: ”Mitkä ovat tärkeimmät arvosi, joista et jousta?”, ”Miten vietät (vapaa)päiväsi?”, ”Millaista elämää haluat elää tulevaisuudessa?”, "Mikä on sun mielestä parasta siinä, kun kaksi ihmistä rakentaa hyvän ja luotettavan suhteen?" 

Haluan myös käydä puhelun ennen treffejä, jotta saan käsityksen siitä millainen mies on viestien ulkopuolella. En mene treffeille pelkästään viestien perusteella. En lähde treffeille selvittämään tärkeimpiä deal-breikkereitäni, vaan otan niistä selvää jo ennen deittejä. Nämä asiat haluan tietää ennen treffejä: Kuka mies edes on? Millaista elämää hän elää? Mitä hän tekee työkseen? Millaista vapaa-aikaa hän viettää? Mitä hän etsii deittisovelluksesta? Mitä hän haluaa tulevaisuudeltaan? Haluaako hän naimisiin ja lapsia? Onko hän ollut naimisissa ennen? Onko eroprosessi vasta meneillään? Onko hänellä lapsia entuudestaan? Miehen arvomaailma. 

Sitten treffipyyntöön. En halua miestä joka jää sinne appiin jumittamaan ja rupattelemaan viikkokaupalla. Odotan, että treffikutsu tulee 3 päivän sisällä, eli pari viestiä molemmin puolin + puhelu. En halua kirjekaveria, vaan haluan miehen joka osaa ottaa johdon luontevasti ja osaa viedä asioita eteenpäin. Eli mies ottaa johdon ja oma-aloitteisesti suunnittelee konkreettiset treffit ja pyytää minua ulos samalla ehdottaen päivää ja aikaa. Hän sanoo esimerkiksi: ”Hei, haluasin nähdä sinut perjantaina. Tässä olisi paikka ja aika. Mitä sanot?” En hyväksy treffejä ennen kuin mies on antanut konkreettisesti päivän, kellonajan ja paikan treffeille. Haluan miehen, joka on määrätietoinen ja päättäväinen. Aloitteellisuuden puute näkyy siinä, jos mies kysyy: "Mitä haluaisit tehdä?". 

Tiedät varsin hyvin, että joillekin miehille tämä on liikaa vaadittu. Mutta minulle tämä on ihan se bare minimum. 

Mikä on oma roolisi deittiapissa? Siis muu kuin tuo passiivinen kysymyksiin vastailu. Miten juuri sinä aiot herättää kiinnostuksen miehissä?

Vierailija
131/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mätsin tultua, miehen on oltava viesteissä todella kohtelias herrasmies. Hänen tulee olla oma-aloitteinen, laittaa ensimmäinen viesti, johtaa keskustelua eteenpäin, olla kiinnostunut minusta, esittää kysymyksiä liittyen minun elämään, tulevaisuuteen ja arvoihin.  Haluan kuulla kysymyksiä, jotka kartoittaa, sopiiko elämäntyylimme ja arvomme yhteen, kuten: ”Mitkä ovat tärkeimmät arvosi, joista et jousta?”, ”Miten vietät (vapaa)päiväsi?”, ”Millaista elämää haluat elää tulevaisuudessa?”, "Mikä on sun mielestä parasta siinä, kun kaksi ihmistä rakentaa hyvän ja luotettavan suhteen?" 

Haluan myös käydä puhelun ennen treffejä, jotta saan käsityksen siitä millainen mies on viestien ulkopuolella. En mene treffeille pelkästään viestien perusteella. En lähde treffeille selvittämään tärkeimpiä deal-breikkereitäni, vaan otan niistä selvää jo ennen deittejä. Nämä asiat haluan tietää ennen treffejä: Kuka mies edes on? Millaista elämää hän elää? Mitä hän tekee työkseen? Millaista vapaa-aikaa hän viettää? Mitä hän etsii deittisovelluksesta? Mitä hän haluaa tulevaisuudeltaan? Haluaako hän naimisiin ja lapsia? Onko hän ollut naimisissa ennen? Onko eroprosessi vasta meneillään? Onko hänellä lapsia entuudestaan? Miehen arvomaailma. 

Sitten treffipyyntöön. En halua miestä joka jää sinne appiin jumittamaan ja rupattelemaan viikkokaupalla. Odotan, että treffikutsu tulee 3 päivän sisällä, eli pari viestiä molemmin puolin + puhelu. En halua kirjekaveria, vaan haluan miehen joka osaa ottaa johdon luontevasti ja osaa viedä asioita eteenpäin. Eli mies ottaa johdon ja oma-aloitteisesti suunnittelee konkreettiset treffit ja pyytää minua ulos samalla ehdottaen päivää ja aikaa. Hän sanoo esimerkiksi: ”Hei, haluasin nähdä sinut perjantaina. Tässä olisi paikka ja aika. Mitä sanot?” En hyväksy treffejä ennen kuin mies on antanut konkreettisesti päivän, kellonajan ja paikan treffeille. Haluan miehen, joka on määrätietoinen ja päättäväinen. Aloitteellisuuden puute näkyy siinä, jos mies kysyy: "Mitä haluaisit tehdä?". 

Tiedät varsin hyvin, että joillekin miehille tämä on liikaa vaadittu. Mutta minulle tämä on ihan se bare minimum. 

"En hyväksy treffejä ennen kuin mies on antanut konkreettisesti päivän, kellonajan ja paikan treffeille. Haluan miehen, joka on määrätietoinen ja päättäväinen. Aloitteellisuuden puute näkyy siinä, jos mies kysyy: "Mitä haluaisit tehdä?". "

Tällaisista kommenteista juuri huomaa, että deittiapeissa roikkuvat naiset ovat juuri niitä joiden asenteet ovat jääneet 1950-luvulle. Miehen tulisi muka olla joku dominoiva alfauros ja nainen alistuva. Huoh. Mun mielestä on ainakin ihan kohteliasta kysyä naiselta, että minne se haluaisi treffeille. Voin toki oman ehdotukseni sanoa, mutten pakota mihkään tai mitään aikoja sanele.

Vierailija
132/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on oma roolisi deittiapissa? Siis muu kuin tuo passiivinen kysymyksiin vastailu. Miten juuri sinä aiot herättää kiinnostuksen miehissä?

No miehet ajattelevat munallaan, joten ei siinä ihmeempiä tarvitse tehdä.

Vierailija
133/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa minun profiili on juuri sopiva vastakappale tällaiselle miehelle. Mistä tiedän? Koska saan usein supertykkäyksiä miehiltä, joiden profiilit ovat tuon kuvauksen kaltaisia. Tällaiset miehet ovat myös aina (ihan oikeasti: aina) aloitteellisia ja määrätietoisia. Tottakai olen hyvä keskustelija ja "aktiivinen vastaanottaja", enkä lainkaan "passiivinen". Mutta deittailun alussa, minulle on todella tärkeää nähdä, että mies osaa olla se ns. perheen pää ja johtaja. Koska suhteen dynamiikka luodaan ihan sieltä alusta lähtien, joten jos nainen on se joka tavoittelee miestä alussa, se suhde tulee aina olemaan niin päin. Ja minä nautin enemmän perinteisitä rooleista. Tämä ei tetenkään toimi kaikille, mutta enhän minä haluakaan miestä, joka haluaa modernimman dynamiikan suhteeseen. Joten jos sinä mies siellä, haluat "tasa-arvoisen" parisuhteen, niin älä huoli, Suomi on täynnä naisia, jotka haluavat sitä samaa. 

Vierailija
134/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttu mies, jonka luona kävin kylässä muutaman kerran kauan sitten opiskeluasioihin liittyen, ehdotti silloin seurustelua. Kieltäydyin. Hän on aina välillä ottanut yhteyttä eri tavoilla ja yrittänyt saada minua tapaamaan kahdestaan. Hän lähetti välillä outoja viestejä tai soitti kännissä, kunnes estin hänet. Olen parisuhteessa ja mielestäni hän käyttäytyy epäkunnioittavasti noine tempauksineen. En ole lähtenyt mihinkään tapaamiseen hänen kanssaan enkä halua keskustella. 

Vierailija
135/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En hyväksy treffejä ennen kuin mies on antanut konkreettisesti päivän, kellonajan ja paikan treffeille. Haluan miehen, joka on määrätietoinen ja päättäväinen. Aloitteellisuuden puute näkyy siinä, jos mies kysyy: "Mitä haluaisit tehdä?". "

Tällaisista kommenteista juuri huomaa, että deittiapeissa roikkuvat naiset ovat juuri niitä joiden asenteet ovat jääneet 1950-luvulle. Miehen tulisi muka olla joku dominoiva alfauros ja nainen alistuva. Huoh. Mun mielestä on ainakin ihan kohteliasta kysyä naiselta, että minne se haluaisi treffeille. Voin toki oman ehdotukseni sanoa, mutten pakota mihkään tai mitään aikoja sanele.

Kuulostat ihan siltä, mitä suurin osa suomalaisista naisista haluaa. Perinteisemmät naiset ei sovi sinulle. 

Vierailija
136/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homotreffikaveri oli vaatimassa että minä olen koko ajan bottom.

No voihan hitsin pimpulat!

Vierailija
137/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin lähtemään jos joku edes mahdollisesti kiinnostava kysyy kunnolla, eli jonkinlainen ehdotus mitä, missä ja milloin. Nähtäiskö joskus vastaan myöntävästi, mutta harvoin ne näkemiseen etenee. Kerran yksi koitti ensitreffeiksi hakea mut kotoa ja viedä ajelemaan, en lähtenyt, kun ei nuo nyt minusta mitkään treffit ole ja en vieraan miehen kanssa kyllä tuollaiseen suostu, ties mikä murhaaja. Hyvin harvoin pyydetään kunnolla niin eipä tarvii usein käydä. 

Vierailija
138/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Eli jos on komea niin petät?

Lukutaidossasi petrattavaa kenties?

Palstaincelin ulinaa kun luulee etteivät tavalliset miehet kelpaa naisille...

Useimmat eivät

Useimmat eli yli 80% miehistä on parisuhteessa.

Eli te naisia potkivat uusnasut ilmeisesti ette ole. Kuinka ihmeellistä.

Jotenkin ei yllätä, että inceliä tourettemaisesti hokeva on uusnasseja joka puolella näkevä harhainen vassari 😅

Vierailija
139/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukko oli yli 15 vuotta minua vanhempi tai jonkun aineen vaikutuksen alaisena tai kutsu oli epämääräinen.

Pimppisi sanoi kyllä, mutta järkesi pelasti sinut 👌

Vierailija
140/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Hassua miten palstamammat saa sanoa, että miehen ulkonäön takia ei lähtenyt treffeille, mutta jos mies sanoo, että nainen oli liian lihava niin kylläpäs satelee alapeukkuja mammoilta 😆

Tuleeko sulle muka yllätyksenä, miten veemäisiä naiset ovat?

Kunpa olisivat oikeassa elämässä yhtä rehellisiä. Netissä tulee aina heidän kaksoisstandardit ja ilkeys hyvin esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi