Miksi et suostunut treffeille jonkun kanssa?
Rehellisiä vastauksia.
Yleensä lähden kahville mikäli kutsu esitetään. On mukava tutustua ihmisiin vaikkei siitä tulisikaan enempää kuin kahvihetki.
Joskus en ole lähtenyt. Syy on ollu joko siinä, ettei treffikutsun esittäjä ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni. En tuntenut häntä kohtaan minkäänlaista vetoa tai sitten liian humalassa.
Kommentit (61)
En halunnut lähteä koska oli ystäväni exä.
Ei mua oo ikinä kutsuttu kahville.
Vierailija kirjoitti:
Entä oluelle tai vaikka kävelylle?
Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä oluelle tai vaikka kävelylle?
Kaljalle kyllä. Olen nykyiselle miehelle myös sanonu,että en baarissa kieltäydy ilmaisesta kaljasta jos joku haluaa tarjota. Säästyy omat rahat.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa. Onnellisesti.
Onnea sinulle, mutta joskus olet varmaan ollut sinkkukin - ei sinulla olisi olisi ollut siitä ajasta kommentoitavaa?
Ekoille olen lähtenyt aika. Muutamat tokat olen torpannut kun vastapuoli ei ole hotsittanut.
Ei pelitä nörttiassille nämä normojen
beisikit. Sorkke, bro. Oon sober. x
Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä.
Yleisimmät syyt ovat varmaan
- mies on liian laiska ja epäaktiivinen. Jos ei ota yhteyttä muutamassa tunnissa niin päätyy yleensä poistoon. Poikkeuksia joilta siedän hitaampaa vastailua on vähän ja usein nämäkin kosahtavat jossain viikossa
- liian kasuaali käytös. Jos mies kohtelee minua kuin "kamua" niin en ole antamassa hänelle pillua, ikinä, joten ihan turha mennä minnekään treffeillekään. Pari tutustumiskysymystä sallin mutta sitten pitää jo kutsua treffeille tai mies menee roskikseen
Joskus nuorempana kun olin huonompi ihmistuntija tuli suostuttua ja kokeiltua kaikenlaista ja päädyin mm. treffeille, mistä lähdin kesken pois, koska ohjelma oli niin junttia. Nykyään en enää päädy tällaisiin tilanteisiin, kun olen huomattavasti tarkempi siitä keneen tuhlaan aikaani
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa. Onnellisesti.
Eli olet sen kanssa, joka ensimmäisenä pyysi treffeille (tai sinä pyysit häntä)?
Vierailija kirjoitti:
Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä.
Ei se ole mikään tasapuolisuusperiaate-saamis-asia vaan sinä saat treffikutsuja jos osaat luoda riittävästi vetovoimaa ja kiinnostusta itseäsi kohtaan. Eivät harmaahiirulaiset naisetkaan, jotka leikkaavat tukkansa lyhyiksi ja pukeutuvat tokmannin ruutupaitaan, saa treffikutsuja. Oma vika siis
Kohdalleni on osunut vain pyyntöjä silloin, kun olen ollut suhteessa tai kun olen ollut sinkku omasta halusta. Molemmissa tapauksissa olen kieltäytynyt koska en ollut etsimässä uutta suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.
Sen nyt luulisi olevan aika itsestään selvä syy, jos itse on parisuhteessa, eli varattu. Olen itsekin saanut treffikutsun silloin kun pyytäjä ei tiennyt minun olevan jo parisuhteessa ja luonnollisesti kieltäydyin. Toinen syy kieltäytymiseen on ollut, kun sain treffikutsun tyypiltä, joka ei ollut tippaakaan tyyppiäni. Toki olisin voinut lähteä muuten kahville, mutta epäilin hänen olevan tosissaan kiinnostunut, enkä halunnut antaa ensin toivoa ja sitten aiheuttaa pettymyksen.
Ukko oli yli 15 vuotta minua vanhempi tai jonkun aineen vaikutuksen alaisena tai kutsu oli epämääräinen.
Lähet treffeille kännissä? ihmettelet miksi ei nappaa? Tai et tunne "vetoa" mutta lähet kuitenkin? Taidat olla niitä naisia jotka nauttii jännien poikien huomiosta.
Kutsu tuli liian yllättäen