Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et suostunut treffeille jonkun kanssa?

Vierailija
10.06.2026 |

Rehellisiä vastauksia.

Yleensä lähden kahville mikäli kutsu esitetään. On mukava tutustua ihmisiin vaikkei siitä tulisikaan enempää kuin kahvihetki.

Joskus en ole lähtenyt. Syy on ollu joko siinä, ettei treffikutsun esittäjä ei ollut ollenkaan minun tyyppiäni. En tuntenut häntä kohtaan minkäänlaista vetoa tai sitten liian humalassa.

Kommentit (167)

Vierailija
81/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena en lähtenyt treffeille niiden muutaman ihmisen kanssa, joista olin oikeasti kiinnostunut ja vaikka olisi ollut tilaisuus. Jänistin. Nämä on myöhemmin kaduttanut. Sen sijaan lähdin kaverimielellä treffeille tuttujen miesten kanssa, jotka olivat tosissaan minusta kiinnostuneita, mutta joita kohtaan en itse tuntenut mitään vetoa. Lisäksi oli muutamia tosi paskoja kokemuksia miesten kanssa, joihin ei olisi koskaan pitänyt edes tutustua. Eli todella tyhmä olen ollut. 

Vierailija
82/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Eli jos on komea niin petät?

Lukutaidossasi petrattavaa kenties?

Palstaincelin ulinaa kun luulee etteivät tavalliset miehet kelpaa naisille...

Sinut pitäisi pukea huiviin ja lähettää afganistaniin.

Ymmärrän. Tämä sopii hyvin ajatusmaailmaasi, jossa koet naisten olevan alempiarvoisia. Toisen kärsimisestä iloitseva on muuten sadisti. Onko äitisi ylpeä, kun pojastaan kasvoi sadisti? Mitä mietit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä syy on ollut ulkonäössä. Toinen tyypillinen syy on ollut oma parisuhteeni.

Ymmärrän. Tämä sopii hyvin ajatusmaailmaasi, jossa koet naisten olevan alempiarvoisia. Toisen kärsimisestä iloitseva on muuten sadisti. Onko äitisi ylpeä, kun pojastaan kasvoi sadisti? Mitä mietit?

Oma vika koska et osaa käyttäytyä asiallisesti.

Vierailija
84/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin vanhempaa naista mutta eräältä kieltäydyin kun oli melkein mummoni ikäinen. 

Vierailija
85/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mua oo ikinä kutsuttu kahville. 

Ei treffit ole automaattisesti kahvilla käyntiä.

Edes päivä-?

Vierailija
86/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Nuorena vastasin deitti-ilmoitukseen, jossa nainen kertoi olevansa "naisellisen pyöreä" ja erehdyin menemään sitten vielä treffeillekin. En silloin vielä tajunnut, että "naisellisen pyöreä" on eufemismi lihavuudelle.

Vierailija
87/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Nuorena vastasin deitti-ilmoitukseen, jossa nainen kertoi olevansa "naisellisen pyöreä" ja erehdyin menemään sitten vielä treffeillekin. En silloin vielä tajunnut, että "naisellisen pyöreä" on eufemismi lihavuudelle.

Huutista, rookie mistake

Vierailija
88/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma vika koska et osaa käyttäytyä asiallisesti.

Ja kuvittelet juttelevasi jonkun tietyn kanssa taas, vai?

Vierailija
89/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Huutista, rookie mistake

Juuri näin. En mennyt enää toista kertaa lankaan.

Vierailija
90/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinut pitäisi ymoärileikata ja lähettää Afganistaniin.  Ehkä saisimme videon, jossa sinut viskataan katolta.

Vierailija
91/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko oli ruma kuin petolinnun perse.

Vierailija
92/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Sen jälkeenkö on ollut hiljaista?

Vierailija
93/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tutustuin yhteen poikaan rannalla, jossa oli nuoria juhlimassa. Poika ja tosi söpö ja mukava ja kävelimme pitkän matkan yhdessä kotiin kun asuimme lähellä toisiamme. Hyväilimme toisiamme ja se oli molemmille ensimmäinen kerta. Siitä jäi hyvä muisto emmekä menneet sen pidemmälle. Poika olisi halunnut vielä tavata ja oli pettynyt kun minä päätin, etten haluakaan tavata. Minulla oli tuollaista "liian hyvää ollakseen totta" -ajattelua, enkä uskaltanut edetä sellaisen ihmisen kanssa, josta oikeasti tykkäsin. Ajattelin, että tulee vielä parempia vastaan. En halunnut edes seurustella vielä nuorena. Tein sitten ihan vihoviimeisen typerän ratkaisun valitessani ekan seurustelukumppanin, jonka kanssa oli tarkoitus viettää loppuelämä yhdessä. 

Vierailija
94/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä. 

Ei se ole mikään tasapuolisuusperiaate-saamis-asia vaan sinä saat treffikutsuja jos osaat luoda riittävästi vetovoimaa ja kiinnostusta itseäsi kohtaan. Eivät harmaahiirulaiset naisetkaan, jotka leikkaavat tukkansa lyhyiksi ja pukeutuvat tokmannin ruutupaitaan, saa treffikutsuja. Oma vika siis

Nainen ei tee aloitetta. Jos (=koska) nainen ei tee aloitetta, ei miehen ole mahdollista kieltäytyä.

Vierailija
95/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli niin lihava nainen.

Sen jälkeenkö on ollut hiljaista?

Niinhän hän totesi: "Juuri näin. En mennyt enää toista kertaa lankaan."

Semmoisia lumihiutaleita nämä Suomen Sisun täysin sisuttomat pikkunasut.

Vierailija
96/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homotreffikaveri oli vaatimassa että minä olen koko ajan bottom.

Vierailija
97/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että hän on aika läheistä sukua inhottavalle naapurilleni.

Vierailija
98/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut liian kauan itsekseni ja siksi jänistin.

Vierailija
99/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en tunne ihmistä, niin en lähde treffeille. Tutustun ihmisiin arkielämässä, en treffeillä.

Vierailija
100/167 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kysymys oli vissiin vain naisille? Veikkaan että 95% miehistä ei ole koskaan saanut mahdollisuutta kieltäytyä treffeistä. 

Ei se ole mikään tasapuolisuusperiaate-saamis-asia vaan sinä saat treffikutsuja jos osaat luoda riittävästi vetovoimaa ja kiinnostusta itseäsi kohtaan. Eivät harmaahiirulaiset naisetkaan, jotka leikkaavat tukkansa lyhyiksi ja pukeutuvat tokmannin ruutupaitaan, saa treffikutsuja. Oma vika siis

Nainen ei tee aloitetta. Jos (=koska) nainen ei tee aloitetta, ei miehen ole mahdollista kieltäytyä.

Olen tehnyt monta aloitetta mutta en tietenkään niille miehille, joita en halua.

Ne olen saanut jotka olen halunnut.

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi