Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten alastomuus ystäväporukan illanvietossa

Vierailija
08.06.2026 |

Kuinka välttää ikävät tilanteet pariskuntien mökkiviikonlopussa tekemättä suurta numeroa asiasta, kun jotkut naisista kokevat sopivaksi näyttäytyä alasti miestenkin seurassa. Joidenkin mielestä tämä on ok jos naiselle itselleen ok, mutta kaikille naisille ei tule mieleenkään, että pitäisi tietää onko paikalla oleville miehille ok ystävän vaimon alastomuus. Miehiltä ei kysytä ja on ikävää joutua sellaiseen tilanteeseen, kun itsellä ja kumppanilla tapana, että ei haluta olla tilanteessa jossa vastakkaista sukupuolta olevia alasti. Koen sen osaltaan kunnioittavana omaa puolisoa kohtaan, että alastomuus ei ole sopivaa kaikkien kanssa enkä halua myöskään, että minun kumppani on alasti vastakkaista sukupuolta olevien seurassa.

Minulle ja kumppanilleni tämä on selkeä asia, mutta mökillä saunominen ystäväporukalla aiheuttaa ikäviä tilanteita miesten ja naisten vuoroista huolimatta.

Kommentit (549)

Vierailija
481/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokakeväinen AV:n sekasauna-jankkaamisketju. 

Koko kaverisekasauna on täysi myytti. Jos sellaista on, ollaan uima-asuissa tai pyyhkeissä. Muuten saunotaan sukupuolittain vuoroissa. 

Ja kerran tästä asiasta pitää länkyttää koko ajan, se kertoo vain siitä miten suomalaisten suhtautuminen alastomuuteen ei todellakaan ole niin mutkaton kuin kaikille väittävät. Siitä kertoo myös se, että aika tyypillinen mukaviaton treffipaikka-ehdotus on jomman kumman osapuolen sauna. 

Tunnisti heti tuon saman sekasaunojan, joka näitä avauksia aina tekee.

Mutta se täytyy sanoa, että yliopistossa 90-luvulla meillä oli pari kertaa sekasaunoja ja ihan alasti. Niissä ei kylläkään tapahtunut mitään eroottista, vaikka kuinka oli opiskelukaveri alasti siinä vieressä. Itse olen siis mies. Sen verran huono näkökin on, että ei sieltä pahemmin pimpit erotu, pimeässä saunassa. Ei se alaston nainen nyt NIIN ihmeellinen asia ole, etteikö muutakin voisi ajatella.

Vierailija
482/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on aivan pimeä. Olen tottunut alastomaan saunakulttuuriin, enkä heti keksi epäseksuaalisempaa paikkaa. Aivan absurdi ajatus, että siinä olisi jokin haureuden vaara jatkuvasti ilmassa. Kertoo enemmän panikoijan omasta likaisesta mielestä.

Sen jollain lailla ymmärrän, jos on epävarmuuksia omasta kehosta (minullakin on). Mutta sauna ja alastomuus ei sitä ongelmaa lopulta miksikään muuta vaan se on läsnä muutenkin.

Totta, sauna on yksi epäeroottisimpia paikkoja, etenkin kun paikalla on useita ihmisiä. Valtaosa ihmisistä ei ole alastomana seksikkäimmillään, vaan monen kroppa on jopa luotaantyöntävä. Ei siinä, että hikoilee iho punoittava jossain lauteella samanlaisessa asennossa kuin istuisi vessanpöntöllä, ole mitään eroottista tai seksikästä.

Ai. Minun miehelläni seisoi ekat viisi seurusteluvuotta aina koko sen ajan kun saunottiin. Eikä tehty ikinä saunassa mitään seksuaalista.

Minun miehellä myös aina jossain vaiheessa saunomista seisoo vaikka ei ikinä harrasteta seksiä saunassa. Kuulemma minun katselu alasti vaan aina laukaisee sen. 

Tuohan on aivan luonnollista jos miehellä alkaa seisoa alastoman naisen nähdessään. Oli sitten saunassa oma puoliso tai vieraita naisia. Eikä edes tarvitse ajatella mitään seksuaalista.

Höpö höpö. Jokainen normaali mies pystyy itsensä hillitsemään. Jos en halua, niin ei seiso, vaikka nainen tekisi mitä. 

Riippuu vähän miehestä. Joillakin alkaa seisoa ilman mitään seksuaalisia ärsykkeitä jos ei ole lauennut tarpeeksi usein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut näitä itsensäpaljastajia.  He saa tyydytystä ja nautintoa siitä, että heidän alastomuuttaan katsotaan.

Niitä on naisissa yhtä lailla kuin miehissäkin.  Muistan nuoruudestani 60-luvulla kun oltiin paljon uimarannalla, niin yksi ystävistäni yritti muka vahingossa aina paljastella rintojaan jos miehiä oli näkyvillä.  Se huvitti meitä muita suunnattomasti.  Että hups kun putosi tuo bikiniyläosan olkain alas ja sitä piti sitten asetella paikalleen ja siinä jotenkin kummallisesti pääsi koko tissi yhtäkkiä näkyville ja sitten oli että voi kauheeta!

Tätä tapahtui sen verran usein, että ei ollut enää sattumaa.  

Muutenkin hän yritti aina olla sellaisessa asennossa, että mahdollisimman paljon näkyi paljasta pintaa.

Ikävä että 60-luvulla ei ollut stringejä.  Niitähän hän olisi käyttänyt ilman muuta.  Ja hups sentään!

Tunsin myös kerran yhden miehen, joka saunailloissa aina "vahingossa" tuli ulos saunasta alasti, jos oli naisia paikalla ja sitten ikäänkuin unohti että olikin alasti ja keekoili siinä ja toisten piti huomauttaa, että pistä nyt housut jalkaas!

Oliskohan jotain narsismia (huomionhakuisuus) taustalla? En kyllä ymmärrä miks joku haluaa muiden seurassa nakuilla? 

Ei tuo nyt ihan normaalia ja tervettä ole. No narsismi on asia jossa ei kyllä mitään hyvää löydy ja taitaa ollakin psyyken sairaus.

Vierailija
484/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on aivan pimeä. Olen tottunut alastomaan saunakulttuuriin, enkä heti keksi epäseksuaalisempaa paikkaa. Aivan absurdi ajatus, että siinä olisi jokin haureuden vaara jatkuvasti ilmassa. Kertoo enemmän panikoijan omasta likaisesta mielestä.

Sen jollain lailla ymmärrän, jos on epävarmuuksia omasta kehosta (minullakin on). Mutta sauna ja alastomuus ei sitä ongelmaa lopulta miksikään muuta vaan se on läsnä muutenkin.

Totta, sauna on yksi epäeroottisimpia paikkoja, etenkin kun paikalla on useita ihmisiä. Valtaosa ihmisistä ei ole alastomana seksikkäimmillään, vaan monen kroppa on jopa luotaantyöntävä. Ei siinä, että hikoilee iho punoittava jossain lauteella samanlaisessa asennossa kuin istuisi vessanpöntöllä, ole mitään eroottista tai seksikästä.

Ai. Minun miehelläni seisoi ekat viisi seurusteluvuotta aina koko sen ajan kun saunottiin. Eikä tehty ikinä saunassa mitään seksuaalista.

Minun miehellä myös aina jossain vaiheessa saunomista seisoo vaikka ei ikinä harrasteta seksiä saunassa. Kuulemma minun katselu alasti vaan aina laukaisee sen. 

Tuohan on aivan luonnollista jos miehellä alkaa seisoa alastoman naisen nähdessään. Oli sitten saunassa oma puoliso tai vieraita naisia. Eikä edes tarvitse ajatella mitään seksuaalista.

Höpö höpö. Jokainen normaali mies pystyy itsensä hillitsemään. Jos en halua, niin ei seiso, vaikka nainen tekisi mitä. 

Riippuu vähän miehestä. Joillakin alkaa seisoa ilman mitään seksuaalisia ärsykkeitä jos ei ole lauennut tarpeeksi usein. 

Ymmärtääkseni miehillä on keinoja, joilla hillitä hallitsematonta liikehdintää ennen riskialttiita tilanteita.

Vierailija
485/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen istunut saunassa rintsikat ja pikkarit päällä jottq en häiritsisi toista.

Koen tuollaisen urpoilun erittäin häiritsevänä.

Vierailija
486/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektio on autonominen elimistön reaktio, ei tahdonalainen. Sinä kenties olet osin impotentti jos erektion saaminen päälle vaatii aina erityistä ärsykettä ja keskittymistä. Et ole normaali.

Vierailija
487/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en usko että se niitä miehiä isommin haittaa vaan niitä miesten vaimoja. Pikkumaista olettaa et minä voin mennä alasti kun minä oon niin h*lvetin vapaamielinen.

No se. Ei tässä ole kyse siitä että ketään itseään haittaisi nähdä mitään vaan taustaltaan löytyy vanha kunnon mustasukkaisuus-kontrollointi-hysteria. Eniten ollaan huolissaan siitä ettei se oma rakas uskollinen puoliso vaan näe mitään houkuttelevaa.

Vierailija
488/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni miehillä on keinoja, joilla hillitä hallitsematonta liikehdintää ennen riskialttiita tilanteita.

Ei ole.

Vierailija
489/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelteisilleen heittäytyvää naista voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta. Jos on noin ajattelematon ja egoistinen nainen porukassa, niin kannattaa kiertää kaukaa tuollaiset pippalot.

Miehen kaverin kumppani oli aikeissa riisua huoneessa jossa mieheni oli nukkumassa ja kommentillaan viestitti, että olen jotenkin ongelmainen, kun kuitenkin kävin hakemassa miehen pois sieltä jotta nainen saa rauhassa riisua ja pukea. 

Hetkeäkään ei tainnut tämän naisen mielessä käydä, että mies olisi tuntenut olonsa ikäväksi mikäli herää, kun kaverin kumppani alasti vieressä. Ei hän halua olla kaverien naisten, työkaverien ym naisten kanssa alasti tai nähdä heitä alasti.

Siis herätit nukkuvan miehen sen takia? Eihän hän olisi mitään edes nähnyt jos kerta nukkui. :D Eikö ollut vihainen kun herätit kesken unien?

Tottakai herätin ja ihan häntä ajatellen, kun tiedän ettei hän halua sellaisessa tilanteessa olla. Ei hän nyt sentään nukutuksen alaisena ollut ja luultavasti olisi herättänyt jos ihmiset vieressä liikkuu ja keskustelee keskenään.

Herättyään ja tilanteen tajuttuaan kiitteli ja oli tyytyväinen, kun hain hänet pois sieltä koska hän ei olisi halunnut herätä tilanteeseen jossa kaverin nainen pyllistelee vieressä riisuessaan ilkosilleen. Olisi siinä tapauksessa itse poistunut nopeasti paikalta, mutta nyt vältti epämieluisan tilanteen.

Toivottavasti jatkossa tämä nainen ymmärtää kunnioittaa rajoja, kun tilanteessa toimittiin noin selkeästi.

Niin, siis sinä et halua että hän on sellaisessa tilanteessa.

Erikoinen ajatusmalli, että kaikki miehet haluaisivat kavereiden naisia alasti seuraansa. Minun mies ei halua alastomia naisia seuraansa minua lukuunottamatta eikä halua, että minä olen alasti muiden miesten seurassa. Minun on helppo kunnioittaa häntä tässä asiassa.

Se on juuri näin. Itse en mene saunaan muiden alastomien naisten kanssa kuin vaimon eikä myöskään vaimo muiden äijien kanssa.

Eikä kyllä itseäni kiinnosta nähdä muita äijiäkään alasti niin voin ihan hyvin jättää väliin tuollaiset sauna reissut.

Hyvä, kun tälläinen kunnollinen mies astuu esiin. Liian usein ajatellaan, että miehet innoissaan katselisi ketä tahansa naista alasti ja muija vaan rajoittaa. On niitä miehiäkin joilla korkeampi moraali.

Ei itse asiassa ole. Heillä alastomuus on kielletty kahdesta syystä; joko se on kulttuurillinen tabu eli siis ei ole kasvuympäristössä koskaan ollut luontevaa ja tavanomaista, tai he ovat juuri niitä pervoja tirkistelijöitä jotka ovat yliseksualisoineet alastomuuden ja jokainen alaston nainen on kiihottava ellei suorastaan aiheuta pakottavaa tarvetta epätoivottuihin seksuaalisiin tekoihin.

Ihmiset joille alastomuus EI ole seksuaalista vaan on luonnollinen olemisen muoto, eivät koe myöskään mitään moraalisia haasteita. Se ei kerta kaikkiaan yhdisty asioihin joiden moraalia pitäisi jotenkin miettiä, sen enempää kuin vaikkapa auton ajaminen tien oikeaa laitaa. 

Vierailija
490/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on muun porukan näkemys asiasta? Jos suurimmalle osalle alastomuus on luonnollinen juttu, ja ongelma on vain yhdellä ihmisellä, niin helpoimmalta ratkaisulta tuntuu että tämä yksi ihminen jää pois. Jos taas kaikkia ahdistaa yhden alastomuus, niin asiasta pitäisi sanoa paljastelijalle. 

Ei se minusta kuitenkaan ihan niinkään mene, että tiukkapipoisin on automaattisesti aina oikeassa. Jos joku porukka on vaikka sekasaunonut vuosia, niin vähän paha siihen on jonkun uuden kumppanin tulla vaatimaan muutoksia. 

Jos mies on oikeasti samaa mieltä, niin jää sitten pois, selvästi vanhat kaverit on eri aaltopituudella. Jos taas vaimoke on yksinään ongelmansa kanssa ja mies vaan nössöyttään myötäilee, niin mies voisi ehkä miettiä vähemmän ongelmaiseen naiseen vaihtamista.

Vierailija
491/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2026 ja alastomuutta pelätään edelleen kuin jotain koleraa/ruttoa.

Ihan oikeasti. Tulkaa pois sieltä 1600-luvulta.

Antaa naisten olla alasti jos naiset haluaa. Naisten oikeuksista on taisteltu vuosisatoja, ja ihmetyttää kovasti miten edelleen naisten oikeuksia vastustetaan. 

Vierailija
492/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en usko että se niitä miehiä isommin haittaa vaan niitä miesten vaimoja. Pikkumaista olettaa et minä voin mennä alasti kun minä oon niin h*lvetin vapaamielinen.

No se. Ei tässä ole kyse siitä että ketään itseään haittaisi nähdä mitään vaan taustaltaan löytyy vanha kunnon mustasukkaisuus-kontrollointi-hysteria. Eniten ollaan huolissaan siitä ettei se oma rakas uskollinen puoliso vaan näe mitään houkuttelevaa.

Täälläkin miehiä jotka kertoneet, että eivät halua alastomia naisia seuraansa. Ei se mitenkään erikoista ole. Ei kaikki miehet ole mitään elukoita jotka kuolaa joka naaraan perää. Monilla on kunnioitus kumppania kohtaan.

Vierailija
493/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelteisilleen heittäytyvää naista voi syyttää seksuaalisesta ahdistelusta. Jos on noin ajattelematon ja egoistinen nainen porukassa, niin kannattaa kiertää kaukaa tuollaiset pippalot.

Miehen kaverin kumppani oli aikeissa riisua huoneessa jossa mieheni oli nukkumassa ja kommentillaan viestitti, että olen jotenkin ongelmainen, kun kuitenkin kävin hakemassa miehen pois sieltä jotta nainen saa rauhassa riisua ja pukea. 

Hetkeäkään ei tainnut tämän naisen mielessä käydä, että mies olisi tuntenut olonsa ikäväksi mikäli herää, kun kaverin kumppani alasti vieressä. Ei hän halua olla kaverien naisten, työkaverien ym naisten kanssa alasti tai nähdä heitä alasti.

Siis herätit nukkuvan miehen sen takia? Eihän hän olisi mitään edes nähnyt jos kerta nukkui. :D Eikö ollut vihainen kun herätit kesken unien?

Tottakai herätin ja ihan häntä ajatellen, kun tiedän ettei hän halua sellaisessa tilanteessa olla. Ei hän nyt sentään nukutuksen alaisena ollut ja luultavasti olisi herättänyt jos ihmiset vieressä liikkuu ja keskustelee keskenään.

Herättyään ja tilanteen tajuttuaan kiitteli ja oli tyytyväinen, kun hain hänet pois sieltä koska hän ei olisi halunnut herätä tilanteeseen jossa kaverin nainen pyllistelee vieressä riisuessaan ilkosilleen. Olisi siinä tapauksessa itse poistunut nopeasti paikalta, mutta nyt vältti epämieluisan tilanteen.

Toivottavasti jatkossa tämä nainen ymmärtää kunnioittaa rajoja, kun tilanteessa toimittiin noin selkeästi.

Niin, siis sinä et halua että hän on sellaisessa tilanteessa.

Erikoinen ajatusmalli, että kaikki miehet haluaisivat kavereiden naisia alasti seuraansa. Minun mies ei halua alastomia naisia seuraansa minua lukuunottamatta eikä halua, että minä olen alasti muiden miesten seurassa. Minun on helppo kunnioittaa häntä tässä asiassa.

Se on juuri näin. Itse en mene saunaan muiden alastomien naisten kanssa kuin vaimon eikä myöskään vaimo muiden äijien kanssa.

Eikä kyllä itseäni kiinnosta nähdä muita äijiäkään alasti niin voin ihan hyvin jättää väliin tuollaiset sauna reissut.

Hyvä, kun tälläinen kunnollinen mies astuu esiin. Liian usein ajatellaan, että miehet innoissaan katselisi ketä tahansa naista alasti ja muija vaan rajoittaa. On niitä miehiäkin joilla korkeampi moraali.

Ei itse asiassa ole. Heillä alastomuus on kielletty kahdesta syystä; joko se on kulttuurillinen tabu eli siis ei ole kasvuympäristössä koskaan ollut luontevaa ja tavanomaista, tai he ovat juuri niitä pervoja tirkistelijöitä jotka ovat yliseksualisoineet alastomuuden ja jokainen alaston nainen on kiihottava ellei suorastaan aiheuta pakottavaa tarvetta epätoivottuihin seksuaalisiin tekoihin.

Ihmiset joille alastomuus EI ole seksuaalista vaan on luonnollinen olemisen muoto, eivät koe myöskään mitään moraalisia haasteita. Se ei kerta kaikkiaan yhdisty asioihin joiden moraalia pitäisi jotenkin miettiä, sen enempää kuin vaikkapa auton ajaminen tien oikeaa laitaa. 

Jokaisessa normaalissa perheessä opetetaan, että alastomuus ei ole sopivaa kaikkien seurassa. Tytöt ja pojat jaetaan uimahalleissa ym miesten ja naisten puolille viimeistään kouluiässä.

Vierailija
494/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikä on muun porukan näkemys asiasta? Jos suurimmalle osalle alastomuus on luonnollinen juttu, ja ongelma on vain yhdellä ihmisellä, niin helpoimmalta ratkaisulta tuntuu että tämä yksi ihminen jää pois. Jos taas kaikkia ahdistaa yhden alastomuus, niin asiasta pitäisi sanoa paljastelijalle. 

Ei se minusta kuitenkaan ihan niinkään mene, että tiukkapipoisin on automaattisesti aina oikeassa. Jos joku porukka on vaikka sekasaunonut vuosia, niin vähän paha siihen on jonkun uuden kumppanin tulla vaatimaan muutoksia. 

Jos mies on oikeasti samaa mieltä, niin jää sitten pois, selvästi vanhat kaverit on eri aaltopituudella. Jos taas vaimoke on yksinään ongelmansa kanssa ja mies vaan nössöyttään myötäilee, niin mies voisi ehkä miettiä vähemmän ongelmaiseen naiseen vaihtamista.

Omalla mökillä niin pois jääminen ei ole vaihtoehto. Muuten ihan hyvä idea jättää menemättä jos tiedossa sekasauna.

Vierailija
495/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuosi 2026 ja alastomuutta pelätään edelleen kuin jotain koleraa/ruttoa.

Ihan oikeasti. Tulkaa pois sieltä 1600-luvulta.

Antaa naisten olla alasti jos naiset haluaa. Naisten oikeuksista on taisteltu vuosisatoja, ja ihmetyttää kovasti miten edelleen naisten oikeuksia vastustetaan. 

Itsensäpaljastelu ei ole mikään puuttuva naisten oikeus.

Vierailija
496/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä ongelmaa on alastomuudessa. Ihoa se vain on.

Vierailija
497/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin tulee paljon mökkeiltyä kavereiden kanssa ja joka porukkaa mahtuu yksi naisitsensäpaljastelija. Ja sit on näitä yksi miehistä naisia jotka menee alasti miesten kanssa saunomaan kun eivät hyväksy sukupuolijaottuneita saunavuoroja. Minusta se tuntuu todella kiusalliselta. Itsellä uima-asu ihan  naistenkin kanssa paljuillessa ja saunoessa.

Vierailija
498/549 |
10.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä ongelmaa on alastomuudessa. Ihoa se vain on.

Miehet ei näe ongelmaa näissä itsensäpaljastelijanaisissa mut naiset ei tykkää.

Vierailija
499/549 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole.

Ei minulla ainakaan.

T. Mies

Vierailija
500/549 |
11.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erektio on autonominen elimistön reaktio, ei tahdonalainen. Sinä kenties olet osin impotentti jos erektion saaminen päälle vaatii aina erityistä ärsykettä ja keskittymistä. Et ole normaali.

Erektio vaatii aina ajatuksen, aivot tuottavat sen. Ihmiset kiihottuvat eri asioista. Tottakai meitä on erilaisia, mutta kyllä sulla sitten vaikeaa on käydä uimahalleissa ja rannalla jos jatkuvasti jöpöttää. Varmaan äitisi hautajaisissakin alkaisi seisomaan jos sinne tulisi alaston nainen? Lääkärintutkimuksista puhumattakaan. "Teillä on täällä syöpä" sanoisi lääkäri ja sinulla vaan olisi kanki kovana.

Onhan se tietysti tavallaan kadehdittavaa, jos on noin herkät reaktiot, että aina pelkkä visuaalinen kuva riittää paikasta ja tilanteeesta riippumatta ja nainen kuin nainen tuntuu ihmeelliseltä.