Vaikuttajat ja pressimatkat
Oletteko huomanneet aina ne samat naamat samoissa hotelleissa, samoilla risteilyillä ja joka kissanristiäisissä?!
Ei mielestäni hyvää mainosta kys.yrityksille.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
En. En olekaan aivoton apina joka seuraa joitakin "vaikuttajia".
Kivat sulle.
Olen huomannut, olen aikoinaan itsekin ollut joissakin tuommoisissa mukana, mutta pudonnut listoilta aikoja sitten. En ollut tarpeeksi "vaikuttava" :D Huomaan kyllä, että ne samat emännät on ainakin kerran kuussa jollain "ihanalla risteilyllä" "ihanien ladyjen kanssa" ja kaikki on niin ihanaa aina. Joka kerta samat kuvat syömisistä, skumppalaseista ja naamoista. Ah niin ihanaa. Täytyy sen olla laivafirmoille hyödyllistä, kun sitä aina vaan jatketaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, olen aikoinaan itsekin ollut joissakin tuommoisissa mukana, mutta pudonnut listoilta aikoja sitten. En ollut tarpeeksi "vaikuttava" :D Huomaan kyllä, että ne samat emännät on ainakin kerran kuussa jollain "ihanalla risteilyllä" "ihanien ladyjen kanssa" ja kaikki on niin ihanaa aina. Joka kerta samat kuvat syömisistä, skumppalaseista ja naamoista. Ah niin ihanaa. Täytyy sen olla laivafirmoille hyödyllistä, kun sitä aina vaan jatketaan.
Kyllä, ihanat ladyt, ihanat tyypit, aidot tyypit, jee jee meinkinkiä. Tuntuu, että skumppalasien ja oman naaman esittely on se suurin juttu näissä. Siksi ei mielestäni ole parasta mainosta näille yrityksille.
Olet aivan oikeassa siinä, että pelkkä omaan naamaan ja skumppalasiin keskittyvä sisältö on aika kyseenalaista mainontaa. Vaikuttajamarkkinoinnin tulisi keskittyä aidosti lisäarvon tuottamiseen seuraajille, eikä pelkkään oman imagon korostamiseen. Yritysten kannattaisi olla kriittisiä sisältöön ja valita laajemmin erilaisia vaikuttajia, jotka edustavat monipuolisemmin eri kohderyhmiä.
On tullut huomattua että aina ne samat tyypit samoilla risteilyillä.
On tullut huomattua että ne yhdet ja samat influensserit seilaa näillä risteilyillä. Noloa!
Pian alkaa syksyn risteilyjen mainostaminen. Syön hattuni jollei siellä ole taas samat naamat!
Kohta alkaa taas kevään pressiristeilyt. Keitähän samoja naamoja nähdään taas kuvaamassa ihania tyyppejä ;)
En. En olekaan aivoton apina joka seuraa joitakin "vaikuttajia".