Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2400)

Vierailija
2301/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.uuno.fi/martina-aitolehden-tyylissa-luksus-kohtaa-arjen-oky…

 

Onko tuo  se Viken äiti?

Ei 

Vierailija
2302/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On

Toi blondiväri vanhentaa ja hutsahtaa 

Vierailija
2304/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On

Toi blondiväri vanhentaa ja hutsahtaa 

Ja tympeä ilme. Tuo ilme nähdään muissakin kuvissa, missä Martina ei tiedä poseerata. Kertoo siitä sisäisestä "hyvinvoinnista" kaiken

Vierailija
2305/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Sormus on oikean käden sormessa ja tyttö täyttää pian 17 vuotta. "Kihloutuminen" kyseessä, eri asia kuin kihlat. Moni löytää lukioikäisenä kumppaninsa.

Ei enää nykyään, kun ehkäisy on keksitty. ja tuo kihlautuminenhan tapahtui ennen lukiota. Eikö nyt enää olekaan pieni lapsi mitä joku "anne"(sinä?)täällä kovasti viljelit.

Vierailija
2306/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pahoinvonti valmentajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2307/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Sormus on oikean käden sormessa ja tyttö täyttää pian 17 vuotta. "Kihloutuminen" kyseessä, eri asia kuin kihlat. Moni löytää lukioikäisenä kumppaninsa.

Ei enää nykyään, kun ehkäisy on keksitty. ja tuo kihlautuminenhan tapahtui ennen lukiota. Eikö nyt enää olekaan pieni lapsi mitä joku "anne"(sinä?)täällä kovasti viljelit.

Vau, että oikein Anne. Tais olla joku "kaimakin" täällä aiemmin. Jo on taas "aikuisen" kommentointia. No kuules, moni saattaa edelleen löytää sen omansa ihan vaikka lukiosta. Ehkäisy ei sitä asiaa poista.

Ja jos kertoo itse, ettei ole kihloissa, niin miksi sinä väität että olisi? Ei he ole mistään kesähäistä ja vauvoista puhuneet. Kihloissa olokin voi kestää useita vuosia. 

Tuolla menolla kasvetaan mukavasti murrosiän ohi, ollaan saatu olla poikaystävän kanssa, vanhemmat valvoo, koulukin maistuu, ja hupsista, pian oletkin jo parikymppinen, eikä sulla ole teiniraskautta tai muutakaan tunnollasi. Eroja tulee ja eroja menee, kokemus tuokin, ja ihan varmasti on hyvä oppi uuden suhteen kanssa.

Vierailija
2308/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Sormus on oikean käden sormessa ja tyttö täyttää pian 17 vuotta. "Kihloutuminen" kyseessä, eri asia kuin kihlat. Moni löytää lukioikäisenä kumppaninsa.

Ei enää nykyään, kun ehkäisy on keksitty. ja tuo kihlautuminenhan tapahtui ennen lukiota. Eikö nyt enää olekaan pieni lapsi mitä joku "anne"(sinä?)täällä kovasti viljelit.

Vau, että oikein Anne. Tais olla joku "kaimakin" täällä aiemmin. Jo on taas "aikuisen" kommentointia. No kuules, moni saattaa edelleen löytää sen omansa ihan vaikka lukiosta. Ehkäisy ei sitä asiaa poista.

Ja jos kertoo itse, ettei ole kihloissa, niin miksi sinä väität että olisi? Ei he ole mistään kesähäistä ja vauvoista puhuneet. Kihloissa olokin voi kestää useita vuosia. 

Tuolla menolla kasvetaan mukavasti murrosiän ohi, ollaan saatu olla poikaystävän kanssa, vanhemmat valvoo, koulukin maistuu, ja hupsista, pian oletkin jo parikymppinen, eikä sulla ole teiniraskautta tai muutakaan tunnollasi. Eroja tulee ja eroja menee, kokemus tuokin, ja ihan varmasti on hyvä oppi uuden suhteen kanssa.

Hyvä anne mumma ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2309/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun ei ole poika vaan lapsi niin pitäisikö äidin ja isänkin olla vain aikuinen,vanhempi,jottei vahingossa kävisi ilmi sukupuoli??Äitihän viittaa vahvasti naiseen ja isä mieheen??

Vierailija
2310/2400 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Sormus on oikean käden sormessa ja tyttö täyttää pian 17 vuotta. "Kihloutuminen" kyseessä, eri asia kuin kihlat. Moni löytää lukioikäisenä kumppaninsa.

Ei enää nykyään, kun ehkäisy on keksitty. ja tuo kihlautuminenhan tapahtui ennen lukiota. Eikö nyt enää olekaan pieni lapsi mitä joku "anne"(sinä?)täällä kovasti viljelit.

Joo ihan oli vaippaikäinen vielä hetki sitten jutuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2311/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Täysin normaalia.

Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.

Uusimpana villityksenä tuhopoltot.

Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.

Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.

Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.

 

On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.

Vierailija
2312/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava kausi: "Nepsyt" ja heidän sillä varjolla saikuttavat elämänkallu-vanhempansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2313/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä,  jos ei niitä osta kuin Victoria.

Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.

Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen. 

Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.

Ehkä hän kertoi mutta ohjaaja päätti leikata ne pois, koska piti tylsänä 10 tyttöä.

Ohjaajalla on iso valta muokata ja leikata kuvatut pätkät, niin että osallistujasta jää huono kuva.

Vierailija
2314/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuskit tarvii raivotautirokotuksen :o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2315/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko Vickyllä poikaystävä?

Vierailija
2316/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Vierailija
2317/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko Vickyllä poikaystävä?

Ainakin tavisnuoret kulkevat jo jopa 10-vuotiaina peukkupäissään puukko taskussa. Toisessa taskussa sytkäri, jolla on ohimennen kiva tuikata palamaan vaikkapa autiotalo.

Kaulat joku vampyyri syöneenä.

Vierailija
2318/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈

Täysin normaalia.

Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.

Uusimpana villityksenä tuhopoltot.

Mites ne tavisnuoret? Kasvatusta vailla. Äidit ja isät istuvat kaljapäissään...kirjoittelemassa esim. nepot-sarjasta samaa länkyttäen jo 115 sivua.

Kävin lukemassa palstan pari sivua ketjun alussa. Kohdassa n.50 sivua pari sivua. Nyt pari sivua. Ei todellista! Samaa roskaa sivusta ja päivästä toiseen.

Käykäähän palstalla "Bussikuski retuutti ja löi asiakasta". Heti alussa on videopätkä tavis-nuoresta, jota aikuinen yritti ojentaa tämän häiriköityään. Ei noille mitään mahda ilman, ettei seuraamukset kasvatusyrityksistä kostaudu aikuiselle. Siinä meillä nuoria.

 

On se Victoria sitten mahdoton, kun vähän heilutteli kynsiään.

Söpö pien tyttö videolla :) . Tulevaisuuden toivo.

Vierailija
2319/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskan tulevaisuuden toivo ainakin

Vierailija
2320/2400 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen katsonut vasta muutaman jakson. Viljami vaikuttaa todella raskaalle tyypille. Hirveä menestyjä-pakotus käynnissä koko ajan minkä lisäksi hän on huumorintajuttoman oloinen. Temoset on symppiksiä, mutta muuten outoa haahuilua siinä oli. Toki äidin sairaus varmaan vaikutti sisältöön. Se Saarijärven tyttö oli minusta aika symppis ja tavis kuitenkin. Frangen oli aika väsynyt ja äitinsä tuote. Hänelle tekisi hyvää kasvaa ja käydä vaikka jossakin normaalihommissa sieltä oman kuplansa sisältä. Eerikäisen tyttö taas vaikutti olevan ihan omissa maailmoissaan mikä ei sinänsä taustat huomioiden mikään ihmekään ole. Kaikille tekee kasvaminen erityisen hyvää.

Jep. Viljami todella raskas. Toisaalta vasta 20v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän