Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Ei kai ne seksitanssijoita ollu sentäs 🕺💃😆
Aika maksullisen näköistä, eipä paljoa poikkea
Viktorian ei tarvitse taistella julkisuuden takia. Saa sen ihan ilmaiseksi.
Nyt jo Seiskan lööpeissä juttua. Älyäisi pysyä pois julkisuudesta.
Ilmeisesti fiksu tyttö kuitenkin.
Ilmeisesti fiksu? Mistä tuollaisen päätelmän teit? Lukio-opinnot ei vaadi fiksuutta. Yliopisto onkin jo toinen juttu.
KOhta Vicky alkaa tienaamaan julkisuudella, Mutsi valkkuna, tienaamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan. En ole ollut epäasiallinen.
Oman mielipiteeni saan kertoa, eikä se kuulu sinulle!
En muuten syöttäisi e pillereitä ihan nuorelle tytölle.
Sotkee hormonitoiminnan ja ne voivat laukaista vakavan masennuksen.
Ei kannata sinun lukea tätä keskustelua, kun selvästi on sinulle hyvin herkkä aihe.
Ja sinäkö tiedät jo millaisia pillereitä itsellesi täysin tuntematon tyttö syö? Mitäs jos käytössä onkin vain kondomit? Ja taasko äiti ja kasvattaja tietää muiden asiat, kaikkia muita paremmin?
Mielestäni vaikuttaa aika nuorelta parisuhteeseen. Mutta mitäpä muuta voi odottaa, jos vanhemmat käyttäytyy, miten käyttäytyy. Parisuhteita parisuhteiden perään.
Et nyt ihan kuitenkaan tainnut pysyä fokuksessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Miksi? Eli tarkoituksella halusi ainoassa itsestään kertovassa ohjelmassa antaa itsestään pinnallisen ja huonokäytöksisen vaikutelman? Isänsä kannusti ohjelmaan, että voi kertoa kuka hän oikeasti on.
No eikö Temosten ihanat lapset riitä ihailuun, miksi täällä pitää keskittää kaikki räyhäämisensä ja olettamuksensa johonkin pinnallisuutta edustavaan? Ja eikös tässä nyt ole "äideille ja kasvattajille" hyvä esimerkki millainen on pahis? Huvittavaa, kun mammojen omat mukulat hääräilevät salassa seksikokemuksiaan, ja äityköiden aika menee palstalla uhotessa. Tuon tytön äiti ainakin tietää kenen kanssa tyttö on ja millainen se poikaystävä on. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, edelleen, ei ne teidän muksut mitään poikkeuksia ole...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Miksi? Eli tarkoituksella halusi ainoassa itsestään kertovassa ohjelmassa antaa itsestään pinnallisen ja huonokäytöksisen vaikutelman? Isänsä kannusti ohjelmaan, että voi kertoa kuka hän oikeasti on.
No eikö Temosten ihanat lapset riitä ihailuun, miksi täällä pitää keskittää kaikki räyhäämisensä ja olettamuksensa johonkin pinnallisuutta edustavaan? Ja eikös tässä nyt ole "äideille ja kasvattajille" hyvä esimerkki millainen on pahis? Huvittavaa, kun mammojen omat mukulat hääräilevät salassa seksikokemuksiaan, ja äityköiden aika menee palstalla uhotessa. Tuon tytön äiti ainakin tietää kenen kanssa tyttö on ja millainen se poikaystävä on. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, edelleen, ei ne teidän muksut mitään poikkeuksia ole...
Katkeraa, niin katkeraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Miksi? Eli tarkoituksella halusi ainoassa itsestään kertovassa ohjelmassa antaa itsestään pinnallisen ja huonokäytöksisen vaikutelman? Isänsä kannusti ohjelmaan, että voi kertoa kuka hän oikeasti on.
No eikö Temosten ihanat lapset riitä ihailuun, miksi täällä pitää keskittää kaikki räyhäämisensä ja olettamuksensa johonkin pinnallisuutta edustavaan? Ja eikös tässä nyt ole "äideille ja kasvattajille" hyvä esimerkki millainen on pahis? Huvittavaa, kun mammojen omat mukulat hääräilevät salassa seksikokemuksiaan, ja äityköiden aika menee palstalla uhotessa. Tuon tytön äiti ainakin tietää kenen kanssa tyttö on ja millainen se poikaystävä on. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, edelleen, ei ne teidän muksut mitään poikkeuksia ole...
Katkeraa, niin katkeraa.
Oliko sinulla itse aiheesta mitään sanottavaa? Vai lopetitko tältä illalta jo "yhden tietyn" elämällä mässäilyn? Ja kerro lopuksi miten jonkun tuntemattoman elämälle voi olla katkera?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Miksi? Eli tarkoituksella halusi ainoassa itsestään kertovassa ohjelmassa antaa itsestään pinnallisen ja huonokäytöksisen vaikutelman? Isänsä kannusti ohjelmaan, että voi kertoa kuka hän oikeasti on.
No eikö Temosten ihanat lapset riitä ihailuun, miksi täällä pitää keskittää kaikki räyhäämisensä ja olettamuksensa johonkin pinnallisuutta edustavaan? Ja eikös tässä nyt ole "äideille ja kasvattajille" hyvä esimerkki millainen on pahis? Huvittavaa, kun mammojen omat mukulat hääräilevät salassa seksikokemuksiaan, ja äityköiden aika menee palstalla uhotessa. Tuon tytön äiti ainakin tietää kenen kanssa tyttö on ja millainen se poikaystävä on. Luonto ajaa tikanpojan puuhun, edelleen, ei ne teidän muksut mitään poikkeuksia ole...
Katkeraa, niin katkeraa.
Oliko sinulla itse aiheesta mitään sanottavaa? Vai lopetitko tältä illalta jo "yhden tietyn" elämällä mässäilyn? Ja kerro lopuksi miten jonkun tuntemattoman elämälle voi olla katkera?
Vuodatuksesi perusteella olet lähipiiriä. Mässäily? Katkeruus on ilmiselvää
Frangenin poika ei tiedä, onko se tyttö vaiko poika. Eikö äiti ole sitä sille sanonut.
Se sanoo olevansa lapsi. Mikä lapsi se enää on kun parta jo kasvaa.
Katsoisi poika napansa alapuolelle, niin jos siitä selviäisi kumpaa sukupuolta se on.
Kyllä tuossa sarjassa jotkut sentään tietää onko ne tyttöjä, tai poikia, mutta Frangenin poika ei tiedä. Muutenkin vaikuttaa, ei sillä pojalla ole ollut mitään kuria, eikä sääntöjä.
Rosakin joskus kertoi, että hänen poikansa saa kiroilla
Rosa voisi sanoa pojalleen, että se on poika, eikös yleensä vanhemmat ohjaa lastaan, mutta miten on Frangenin pojan.
Joku tollo ei tunnu tajuavan sitä, että muun sukupuolisia ei ole olemassakaan. Ja se on fakta.
On vain ja ainoastaan mies ja nainen. Mielestäni ei ole ylpeyden aihe, kun ei sen tekele ei tunnu tietävän, onko tyttö, vaiko poika.
Vierailija kirjoitti:
Frangenin poika ei tiedä, onko se tyttö vaiko poika. Eikö äiti ole sitä sille sanonut.
Se sanoo olevansa lapsi. Mikä lapsi se enää on kun parta jo kasvaa.
Katsoisi poika napansa alapuolelle, niin jos siitä selviäisi kumpaa sukupuolta se on.
Sanoi olvansa Simon ja Rosan lapsi.
Oli kyllä huono ohjelma. Ei jäänyt katsojalle käteen oikeastaan yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frangenin poika ei tiedä, onko se tyttö vaiko poika. Eikö äiti ole sitä sille sanonut.
Se sanoo olevansa lapsi. Mikä lapsi se enää on kun parta jo kasvaa.
Katsoisi poika napansa alapuolelle, niin jos siitä selviäisi kumpaa sukupuolta se on.
Sanoi olvansa Simon ja Rosan lapsi.
Kullista lähtenyt ja pillusta tullut, munat alhaalla = mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frangenin poika ei tiedä, onko se tyttö vaiko poika. Eikö äiti ole sitä sille sanonut.
Se sanoo olevansa lapsi. Mikä lapsi se enää on kun parta jo kasvaa.
Katsoisi poika napansa alapuolelle, niin jos siitä selviäisi kumpaa sukupuolta se on.
Sanoi olvansa Simon ja Rosan lapsi.
Kullista lähtenyt ja pillusta tullut, munat alhaalla = mies
Vanhempiensa laosi se munakaskin on. Ei vanhempiensa mies .
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Sormus on oikean käden sormessa ja tyttö täyttää pian 17 vuotta. "Kihloutuminen" kyseessä, eri asia kuin kihlat. Moni löytää lukioikäisenä kumppaninsa.
Ei tosikaan! Tää "kekustelu" vieläkin jatkuu :)
Vierailija kirjoitti:
15-vuotias kihloissa 🙈🙈🙈🙈
Täysin normaalia.
Toiset nuoret vetävät peukkua ja hakkaavat mummoja ryöstellen.
Miksi? Eli tarkoituksella halusi ainoassa itsestään kertovassa ohjelmassa antaa itsestään pinnallisen ja huonokäytöksisen vaikutelman? Isänsä kannusti ohjelmaan, että voi kertoa kuka hän oikeasti on.