Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2421)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Ei kai ne seksitanssijoita ollu sentäs 🕺💃😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.
Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?
Yhteistyö, Matias onkin kova
Hyrox-parin kanssa voi tehdä monenlaista liiketoimintaa. Tais olla ihan hyvä keikka tuo erik.joukot, ainakin Martinalle. Matias ei taida ollakaan entuudestaan tunnettu, joten liikunnan saralla on Martinan nimi ja maine suotuisa.
Alkoi ja loppui nopeasti toi yhteistyö.
Olis kiva tietää mitä M selittää Ernalle niissä Hörkön kuvissa.
E näyttää pelokkaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä
Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.
Voi luoja.
Kuka tahansa voi kommentoida toisten kirjoituksia.
Tämä äiti ja kasvattaja ei kyllä ole tuo kirjoittaja! 😬
Kovasti sinua v.tuttaa minun kirjoitus, kun pitää RÄYSKIÄ koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä
Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.
Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.
No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.
Oletpa yksinkertainen.
Palstalla ihan jo tässä ketjussa varmasti reippaasti yli 100 kirjoittajaa.
Luuletko todella, että vain yksi ainoa kritisoi täällä tätä yhtä porukkaa?
Et voi olla tosissaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Sofia ei kuulu nepot sarjaan.
Mene haukkumaan häntä omaan ketjuun, jossa räävit päivittäin Sofian elämää ja levität valheita.
Kateus on rumaa.
Onhan se harmillista, kun hän on niin mielettömän kaunis ja saa elää luxus elämää.
Ottaas nyt mummut rauhallisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Sofia ei kuulu nepot sarjaan.
Mene haukkumaan häntä omaan ketjuun, jossa räävit päivittäin Sofian elämää ja levität valheita.
Kateus on rumaa.
Onhan se harmillista, kun hän on niin mielettömän kaunis ja saa elää luxus elämää.
Ja jos kerrot vielä ne kommentit missä häntä käyn siellä kritisoimassa, kiitos. Ei tämä Martinan ja hänen tyttärensä solvaaminen eroa yhtään Belorfin ketjusta. Miksi täällä saisi haukkua, mutta Sofiasta ei yleensä pahaa sanaa sanoa?
Huvittavaa vielä, kun se nainen on naaman- ja huulitäyttöjen kuningatar, paksuine hamppuineen ja lukuisine lisäkkeineen, mitään entisyyttä ei ole kuin silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan. En ole ollut epäasiallinen.
Oman mielipiteeni saan kertoa, eikä se kuulu sinulle!
En muuten syöttäisi e pillereitä ihan nuorelle tytölle.
Sotkee hormonitoiminnan ja ne voivat laukaista vakavan masennuksen.
Ei kannata sinun lukea tätä keskustelua, kun selvästi on sinulle hyvin herkkä aihe.
Eiköhän jokainen kohdallaan tee omien valintojensa mukaan? Lapsille voi opettaa, että on erilaisia ihmisiä ja erilaisia tapoja elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Ei kai ne seksitanssijoita ollu sentäs 🕺💃😆
Eihän ne olleet, vaan täysin tavallisessa ammatissa viihteen saralla. Verot maksetaan ihan kuten laulajat ja muut esiintyjätkin. Sairas löytää aina vaan tuon seksin ja alapään asiat. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan. En ole ollut epäasiallinen.
Oman mielipiteeni saan kertoa, eikä se kuulu sinulle!
En muuten syöttäisi e pillereitä ihan nuorelle tytölle.
Sotkee hormonitoiminnan ja ne voivat laukaista vakavan masennuksen.
Ei kannata sinun lukea tätä keskustelua, kun selvästi on sinulle hyvin herkkä aihe.
Ja sinäkö tiedät jo millaisia pillereitä itsellesi täysin tuntematon tyttö syö? Mitäs jos käytössä onkin vain kondomit? Ja taasko äiti ja kasvattaja tietää muiden asiat, kaikkia muita paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä.
Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä, jos ei niitä osta kuin Victoria.
Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.
Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen.
Ohjelmassa pyydettiin kertomaan itsestään ja elämästään, ja tyttö valitsi tuon puolen ja jätti rakkaat ihmissuhteensa ja harrastuksensa sekä lukio-opintonsa esittelystä pois.
Mitään aitoa Viktoria ei anna itsestään ohjelmassa. Ehkä on joku varoituskello päällä julkisuuden takia. On joutunut kärsimään vanhempiensa julkisuuden takia. Tuntui palvovan Martinaa. Ihan normaalia ei ole murrosikäiseltä nuorelta palvoa äitiään.
Miksi ihmeessä on mennyt ohjelmaan, jos ei halua julkisuutta? Vuoden älynväläys taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Ei kai ne seksitanssijoita ollu sentäs 🕺💃😆
Aika maksullisen näköistä, eipä paljoa poikkea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan. En ole ollut epäasiallinen.
Oman mielipiteeni saan kertoa, eikä se kuulu sinulle!
En muuten syöttäisi e pillereitä ihan nuorelle tytölle.
Sotkee hormonitoiminnan ja ne voivat laukaista vakavan masennuksen.
Ei kannata sinun lukea tätä keskustelua, kun selvästi on sinulle hyvin herkkä aihe.
Ja sinäkö tiedät jo millaisia pillereitä itsellesi täysin tuntematon tyttö syö? Mitäs jos käytössä onkin vain kondomit? Ja taasko äiti ja kasvattaja tietää muiden asiat, kaikkia muita paremmin?
Mielestäni vaikuttaa aika nuorelta parisuhteeseen. Mutta mitäpä muuta voi odottaa, jos vanhemmat käyttäytyy, miten käyttäytyy. Parisuhteita parisuhteiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
Onhan se kaikkien muiden kohdalla, mutta vihaaja saa asiasta kuin asiasta likaista ja tuomittavaa, kunhan vaan on kyse Martinasta ja nyt sitten tyttärestä. Sairaus on valitettava asia.
No jos 15 vee esittelee kihloitumissormusta (vai mikä se kiertoilmaisu oli), niin ei hyvältä vaikuta
Varsinkin kun tytön taustat tiedetään. Molemmat vanhemmat jotain seksitanssijoita, mummo bändäri. Ei hyvältä näytä. Lisäksi tytön kaikki ilmeet on tunnettuja somesta, missä aikuiset naiset vihjaavat seksuaalisesta aktiivisuudestaan samoilla eleillä.
Ei kai ne seksitanssijoita ollu sentäs 🕺💃😆
Aika maksullisen näköistä, eipä paljoa poikkea
Viktorian ei tarvitse taistella julkisuuden takia. Saa sen ihan ilmaiseksi.
Nyt jo Seiskan lööpeissä juttua. Älyäisi pysyä pois julkisuudesta.
Ilmeisesti fiksu tyttö kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä
Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.
Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.
No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.
Ei tarvitse laittaa, koska täysjärkinen ymmärtää, että täällä kirjoittaa useampi kuin 2 henkilöä.
Yleensä laitetaan, ellei haluta että sinun luullaan olevan joku muu. Älä nyt viitsi selvää asiaa vängätä. Raivostuit, äitinä ja kasvattajana, kun tajusit että olit väärässä. Muiden yksityisyyttä kunnioitetaan, ja myös sinun lapsesi joutuvat tekemään niin elämässään, vaikka mamma näyttää huonoa esimerkkiä.
No kun se en ollut minä. Onko vähän huono päivä vai onko luuleminen tapasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä
Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.
Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.
No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.
Ei tarvitse laittaa, koska täysjärkinen ymmärtää, että täällä kirjoittaa useampi kuin 2 henkilöä.
Yleensä laitetaan, ellei haluta että sinun luullaan olevan joku muu. Älä nyt viitsi selvää asiaa vängätä. Raivostuit, äitinä ja kasvattajana, kun tajusit että olit väärässä. Muiden yksityisyyttä kunnioitetaan, ja myös sinun lapsesi joutuvat tekemään niin elämässään, vaikka mamma näyttää huonoa esimerkkiä.
Onko yksityiselämän esittely julkisuudessa sitä yksityisyyden (oman ja perheen) kunnioitusta? Ja miten ohjelmassa esitetyn kritisointi on yksityisyyden loukkaamista? On sulla jutut.
Tykkäysten määrä kertoo että et ole ainoa.