Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nepot Areenassa

Vierailija
08.06.2026 |

Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳

Kommentit (2422)

Vierailija
2241/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Vierailija
2242/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.

Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?

Yhteistyö, Matias onkin kova

Hyrox-parin kanssa voi tehdä monenlaista liiketoimintaa. Tais olla ihan hyvä keikka tuo erik.joukot, ainakin Martinalle. Matias ei taida ollakaan entuudestaan tunnettu, joten liikunnan saralla on Martinan nimi ja maine suotuisa.

Alkoi ja loppui nopeasti toi yhteistyö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja naama pursuaa täyteaineita

Luonnollisuus ja terveys kaukana.

Ei taida mainostaa ja markkinoida mitään kauneusjuttuja, vaan treeniä ja hyvää ravintoa? Katsoitko Sonja Aiellon uuden perseen instasta? Nuori nainen, roolimalli?

Hanna Tikkanen kertoi kuinka aloitti botoxin käytön 26-vuotiaana.

Taas tämä:"kun muutkin". Itsevarma, itsensä hyväksyvä nainen ei pilaa ulkonäköään botoxilla ja täytteillä. Se kiiltävä, kireä otsa ei ole kaunis. Turpeat huulet hirveät. Kaiken tuon huomaa heti.

Vierailija
2244/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja naama pursuaa täyteaineita

Luonnollisuus ja terveys kaukana.

Ei taida mainostaa ja markkinoida mitään kauneusjuttuja, vaan treeniä ja hyvää ravintoa? Katsoitko Sonja Aiellon uuden perseen instasta? Nuori nainen, roolimalli?

Hanna Tikkanen kertoi kuinka aloitti botoxin käytön 26-vuotiaana.

Taas tämä:"kun muutkin". Itsevarma, itsensä hyväksyvä nainen ei pilaa ulkonäköään botoxilla ja täytteillä. Se kiiltävä, kireä otsa ei ole kaunis. Turpeat huulet hirveät. Kaiken tuon huomaa heti.

No nimenomaan "kun muutkin". Tuhansien hoitoja ja pistoksia ottavien joukosta sinä räyskit täällä siitä yhdestä ja ainoasta. Miksi täällä ei ole yleistä ketjua näistä toimenpiteistä, vaan pitää ottaa joku yksittäinen henkilö vainon kohteeksi?

Huulitäytteitä on lukuisilla näyttelijöilläkin, joille ulkonäkö on äärimmäisen tärkeä.

En sitten tiedä kumpi on järkyttävämpää, Martinan naamatäytteet vai tämä irvokas herjaaminen...muut täyttää ahteriaan, osalla jopa henki siinä lähtee, on hiuslisäkkeet ja sillareita, mutta Martina on se yksi joka triggeröi tähän sairaaseen haukkumiseen. Pitää olla jopa kaksi ketjua, joissa käydään hänen asioitaan läpi.

Ihan laillisia nuo kaikki ovat, ja nimenomaan tätä nykyaikaa (ei tarvitse tuota ikuista mummonimittelyäkään), tule sitten haukkumaan, jos se vaikka varastaa kaupasta.

Vierailija
2245/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.

Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?

Yhteistyö, Matias onkin kova

Hyrox-parin kanssa voi tehdä monenlaista liiketoimintaa. Tais olla ihan hyvä keikka tuo erik.joukot, ainakin Martinalle. Matias ei taida ollakaan entuudestaan tunnettu, joten liikunnan saralla on Martinan nimi ja maine suotuisa.

Alkoi ja loppui nopeasti toi yhteistyö. 

Jospa ei päästy yhteisymmärrykseen. Kaikki diilit eivät onnistu, siksi niistä neuvotellaan.

Vierailija
2246/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2247/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Vierailija
2248/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.

Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2249/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä,  jos ei niitä osta kuin Victoria.

Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.

Vierailija
2250/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.

Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.

No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2251/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Eihän se ohjelmassa tehnyt oikeastaan muuta kuin luetteli korujen, kenkien ja vaatteiden merkkejä ja näytti kieltään. Selvästi merkki on todella tärkeä. 

Vierailija
2252/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.

Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.

No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.

Ei tarvitse laittaa, koska täysjärkinen ymmärtää, että täällä kirjoittaa useampi kuin 2 henkilöä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2253/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Katkera jätetty roiskija se siellä vaan hautoo kostoa. Noloa. Mutta eihän fiksu noin tekiskään.

Vierailija
2254/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä,  jos ei niitä osta kuin Victoria.

Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.

Naikkonen...Sieltäpä sitä vihaa tulee. Syyn tietää kyllä. Sijoituskohde 15 veellä merkkilaukut? Juupa juu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2255/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Mummot ei tajuu, on niin kunnoittavaa. Kyllä

Ja siellä "äiti ja kasvattaja" vastaa asiallisesti. Hyvää oppia lapsille, äidiltä ja kasvattajalta.

Olen eri henkilö. Siellä se äiti ja kasvattaja vastaa niputtaen kaikki kommentoijat yhdeksi. Sillä lailla.

No laitapa sitten sinne joku tieto jo aiemmin, kun vastaat, ettet ole sama. Tietenkin kommenttiketjussa luullaan automaattisesti, että ollaan keskustelussa sen yhden saman kanssa.

Ei tarvitse laittaa, koska täysjärkinen ymmärtää, että täällä kirjoittaa useampi kuin 2 henkilöä. 

Yleensä laitetaan, ellei haluta että sinun luullaan olevan joku muu. Älä nyt viitsi selvää asiaa vängätä. Raivostuit, äitinä ja kasvattajana, kun tajusit että olit väärässä. Muiden yksityisyyttä kunnioitetaan, ja myös sinun lapsesi joutuvat tekemään niin elämässään, vaikka mamma näyttää huonoa esimerkkiä.

Vierailija
2256/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla 

Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.

Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?

Yhteistyö, Matias onkin kova

Hyrox-parin kanssa voi tehdä monenlaista liiketoimintaa. Tais olla ihan hyvä keikka tuo erik.joukot, ainakin Martinalle. Matias ei taida ollakaan entuudestaan tunnettu, joten liikunnan saralla on Martinan nimi ja maine suotuisa.

On Matias tunnettu kaveri

Vierailija
2257/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martinan roiskaaja-ex mainitsi eron jälkeen siitä, ettei enää tarvitse laskea lahjojen hintoja. Viittasi tällä Victoriaan. Edelleen ilmeisesti merkit hänelle tärkeitä. 

Kaikki hyvä loppuu aikanaan, kun lähtee omilleen. Miksi niitä merkkituotteita yleensä myydään, monissa merkkiliikkeissä,  jos ei niitä osta kuin Victoria.

Ja eräs Dubaissa asuva naikkonen kertoo, että laukut ovat sijoitus, ehkä Vikkekin sijoittaa, jos laukkuja hamuaa.

Ei niissä merkeissä ole mitään vikaa. Itsekin ostan, mutta en luettele niitä kellekään, saati esittelisi julkisesti. Ei anna ihmisestä fiksua kuvaa, vaikka olisi vasta teini. Vanhemmat eivät ole muistaneet opettaa tahdikkuutta tähän liittyen. 

Vierailija
2258/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.

Molemmat nyt blondeja upeat

Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän 

Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈

Onpas nyt nuori ori.

Ai että, oikeenko SEISKA :) :)

Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.

Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?

Duuni kun duuni 

Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D

Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen. 

Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.

Kaikki on kaupan, myös IS ja Menaiset jutut

Menaisista en tiedä mitään. Ei ole edes etukansia ollut tyrkyllä.

Seiska solvaa ja vääristää yksittäisten julkisuuden henkilöiden tekemisiä ja sanomisia. Iltalehtien sisältö on sensaatiohakuinen tyyliin "hauki puri pikku Mimmiangervoa varpaaseen".

Tiedän tapauksen, jossa hoivakodin asukas oli iltaroskalehteen yhteydessä ja olisi halunnut kehua paikkaa ja hoitoa. Tällaisesta ei ollut mielenkiintoa kirjoittaa.

Onhan ne MeNaiset tyrkyllä kassoilla siinä Seiskojen vieressä. Välillä on molemmissa kansissa niin hauskoja juttuja, että saa varoa, ettei ääneen hihittele. Joku Marttiinan valkopesu naistenlehden kannessa on tuottanut kyllä ihan legendaarisia lööppejä. Esim. se kun oli parisuhdehaastattelussa oman äitinsä kanssa. Kun "vuosisadan rakkaus" oli joutunutkin yllättäen telkien taa. Tai kun yksi liihottaa jossain romanttisessa lainamekossa niin herkkänä kuvissa, ja todellisuudessa repii muilta naisilta hiukset päästä kiroillen ja raivoten.

Eniten koin myötähäpeää, kun hän oli itkemässä erostaan jossain talkshowssa.

Muistan kuinka hämmentynyt haastattelija Vappu Pimiä oli...

Myös ainakin kahdesti hehkuttanut menevänsä naimisiin isoin elkein, mutta yhtäkkiä täysi vaikeneminen ja häät peruttu.

Vierailija
2259/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Hörkkö kirjoittaa vielä joskus muistelmat.

Kirja, jonka ostaisin.

(Luen kyllä paljon muutakin, mm. ammattikirjallisuutta, en pelkkää hömppää.)

Olihan hällä Tuomas Enbusken kanssa se viihderaamattu podcast, jossa oli aika hurjia julkkisjuoruja.

Tämän eräänkin naisen viimeisimmän suhteen pahat ongelmat käytiin siellä läpi jo kauan ennen, kun tuli julkisuuteen.

Vierailija
2260/2422 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.

Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen  kokemus.

15v on kovin nuori vielä.

En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä 

Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?

Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.

Tämä on keskustelupalsta, jossa keskustellaan. En ole ollut epäasiallinen. 

Oman mielipiteeni saan kertoa, eikä se kuulu sinulle!

En muuten syöttäisi e pillereitä ihan nuorelle tytölle. 

Sotkee hormonitoiminnan ja ne voivat laukaista vakavan masennuksen.

Ei kannata sinun lukea tätä keskustelua, kun selvästi on sinulle hyvin herkkä aihe.