Nepot Areenassa
Ootteko kattonu? Siis Temoset ja Fanny on suloisia, mutta omg tää Eerikäinen ja Frangen 😳
Kommentit (2422)
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua häiritsee se, että yle käyttää verovarojamme tällaiseen. Ylen pakkorahoituksen tulisi päättyä. Ne maksakoot, jotka haluavat tällaista kuraa katsoa.
On muuten totta, että tämä ohjelma voisi toimia ihan maksukanavallakin. Jossain Ruudussa tai mikä se Maikkarin onkaan. Maksaahan jotkut Seiskastakin.
Vierailija kirjoitti:
Juu ja naama pursuaa täyteaineita
Luonnollisuus ja terveys kaukana.
Entäs se tukanreuhka. Annesta nähdään, mitä sillä keltaisella värillä piilotellaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Kuvattu 2025. Eli tämä kielenroikottaja oli silloin sitten 15v.
Tarkoitinkin tätä hetkeä. Tiedän kyllä että oli 15 v kuvausten aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Hörkkö ei oo enää Seiskassa töissä.
Onhan sille Marttiinalle kelvannut Seiskan maksamat palkkiot ja tissitkin. Mitä se nyt itkee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Kuvattu 2025. Eli tämä kielenroikottaja oli silloin sitten 15v.
Tarkoitinkin tätä hetkeä. Tiedän kyllä että oli 15 v kuvausten aikaan
Joo mäkin olin 3 vuotta sitten 3 vuotta nuorempi. Ajatella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Kaikki on kaupan, myös IS ja Menaiset jutut
Menaisista en tiedä mitään. Ei ole edes etukansia ollut tyrkyllä.
Seiska solvaa ja vääristää yksittäisten julkisuuden henkilöiden tekemisiä ja sanomisia. Iltalehtien sisältö on sensaatiohakuinen tyyliin "hauki puri pikku Mimmiangervoa varpaaseen".
Tiedän tapauksen, jossa hoivakodin asukas oli iltaroskalehteen yhteydessä ja olisi halunnut kehua paikkaa ja hoitoa. Tällaisesta ei ollut mielenkiintoa kirjoittaa.
Onhan ne MeNaiset tyrkyllä kassoilla siinä Seiskojen vieressä. Välillä on molemmissa kansissa niin hauskoja juttuja, että saa varoa, ettei ääneen hihittele. Joku Marttiinan valkopesu naistenlehden kannessa on tuottanut kyllä ihan legendaarisia lööppejä. Esim. se kun oli parisuhdehaastattelussa oman äitinsä kanssa. Kun "vuosisadan rakkaus" oli joutunutkin yllättäen telkien taa. Tai kun yksi liihottaa jossain romanttisessa lainamekossa niin herkkänä kuvissa, ja todellisuudessa repii muilta naisilta hiukset päästä kiroillen ja raivoten.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Hörkkö kirjoittaa vielä joskus muistelmat.
Kirja, jonka ostaisin.
(Luen kyllä paljon muutakin, mm. ammattikirjallisuutta, en pelkkää hömppää.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
Ja mikä lehti kirjoittaa. Onko väliä, jos joku seiska, jonka lukijakuntakin on mitä on.
Kaikki on kaupan, myös IS ja Menaiset jutut
Menaisista en tiedä mitään. Ei ole edes etukansia ollut tyrkyllä.
Seiska solvaa ja vääristää yksittäisten julkisuuden henkilöiden tekemisiä ja sanomisia. Iltalehtien sisältö on sensaatiohakuinen tyyliin "hauki puri pikku Mimmiangervoa varpaaseen".
Tiedän tapauksen, jossa hoivakodin asukas oli iltaroskalehteen yhteydessä ja olisi halunnut kehua paikkaa ja hoitoa. Tällaisesta ei ollut mielenkiintoa kirjoittaa.
Onhan ne MeNaiset tyrkyllä kassoilla siinä Seiskojen vieressä. Välillä on molemmissa kansissa niin hauskoja juttuja, että saa varoa, ettei ääneen hihittele. Joku Marttiinan valkopesu naistenlehden kannessa on tuottanut kyllä ihan legendaarisia lööppejä. Esim. se kun oli parisuhdehaastattelussa oman äitinsä kanssa. Kun "vuosisadan rakkaus" oli joutunutkin yllättäen telkien taa. Tai kun yksi liihottaa jossain romanttisessa lainamekossa niin herkkänä kuvissa, ja todellisuudessa repii muilta naisilta hiukset päästä kiroillen ja raivoten.
Monesti käynyt mielessä, että MeNaiset tekee ihan samaa kuin Hörkkökin, mutta fiksummin. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.
Vierailija kirjoitti:
En ehkä itse kyllä antaisi yöpyä kahdestaan.
Olenkin melko tiukka äiti, mutta esim. abortti varsikin hyvin nuorena on hirveän traumattinen kokemus.
15v on kovin nuori vielä.
En pahalla sano, vaan tämä on mun mielipide kasvattajana/äitinä
Eikö sinulla riitä ymmärrystä kasvattajana ja äitinä, että myös Martina voisi toimia tyttärensä parhaaksi kasvattajana ja äitinä, ja pitää huolta tyttärensä ehkäisyasioista? Myös Esko, erittäin sukurakkaana ja tytärtään jumaloivana, tuskin haluaa, että tyttö tulee raskaaksi ja keskeyttää vaikka opinnot?
Miten sinäkin, kasvattajana ja äitinä, tulet jollekin palstalle moralisoimaan muiden äitien valinnoista? Opeta nyt edes lapsillesi, kasvattajana ja äitinä muiden yksityisyyden ja valintojen kunnioittamista ja kerro lapsillesi, että suvaitsevaisuus ja kunnioitus ovat elämän peruspilareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.
Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Seiska kauhistelee V: n vapaata elämää.
Korostetaan, että oli mummon ja poikaystävän kanssa hotellissa ja pojalla ja V:llä oli yhteinen huone. Kihlasormuskin mainitaan.
Eikö tuo ole jo ok kun tyttö kohta 18
16-vuotiashan tuo vielä on? Loppuvuodesta täyttää 17.
Presidentin luvalla saa mennä naimisiinkin 15-vuotiaana.
"Kihloutuminen", sormus oikean käden nimettömässä, ei ole kihlautumista. Se voi olla merkki siitä, että tuo poika haluaa olla vakavammin mielin yhdessä. Miksi täällä esitetään valheita ja vääriä väitteitä ja päätelmiä.
Aikansa seukkaavat, ja melko varmaan tuolla iällä alkaneet suhteet eivät kestä. Ei se tytöstä mitään lut..kaa silti tee. Vanhempien valvonnassa on.
Netissä 14v tytöt myyvät itseään röökistä ja sidukasta, tämä ei nyt ole sellaista. Huolehtikaa oikeasti apua tarvitsevista nuorista, te tekopyhät.
Tiedätkö sen poikaystävän iän? Me muut ei tiedetä.
Olettaisin että on samoja ikiä. Victoria sanoi että "boy".
Vierailija kirjoitti:
Juu ja naama pursuaa täyteaineita
Luonnollisuus ja terveys kaukana.
Ei taida mainostaa ja markkinoida mitään kauneusjuttuja, vaan treeniä ja hyvää ravintoa? Katsoitko Sonja Aiellon uuden perseen instasta? Nuori nainen, roolimalli?
Hanna Tikkanen kertoi kuinka aloitti botoxin käytön 26-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esko ja marttiina kuin barbi ja ken.
Molemmat nyt blondeja upeat
Vähän halvan näköistä mut ehkä Mujji diggaa blondeist enemmän
Seiskassa Vicken äitylin elämää 🙈
Onpas nyt nuori ori.
Ai että, oikeenko SEISKA :) :)
Mitäköhän seiskalla työskentelevien lapsista tulee? Mitä mahtavat sanoa, jos kysytään vanhempien ammattia.
Mitä tekisit, jos tapaisit potentiaalisen seurustelukumppanin ja tämä kertoisi olevansa seiskalla töissä?
Duuni kun duuni
Menikös tää muuten niin, että Martinalta vaadittiin sivistystä ja akateemisuutta? :D
Julkisuuden valokeilassa ei voi valita vaan niitä kivoja uutisia, kaikki revitään, onhan jo lapsen syntymäkin kaupallistettu, ei voi valita mitä lehdet kirjoittaa. He voivat itse mennä peilin eteen.
No kyllä mielestäni sen verran voi valita, että voi vaatia päitä vadille suoranaisista valheista. Vihjailut ja julkisuuteen levitetyt arvioinnit, ilman vankkumattomia todisteita ovat kunniaa loukkaavia.
Jos joku tekee työtään julkisuutta hyväksi käyttäen, ei se tarkoita sitä, että muilla on oikeus saada leipänsä siitä, että joku tekee töitään julkkiksena.
Esim. Martina on yrittäjä ja hyvinvointivalmentaa, on hyvällä asialla, hoitaa velvollisuutensa ja lapsensa, joten millä helvetin oikeudella joku seiskan ahne loinen ratsastaa hänen siivellään? Martina ei nyt ole se tarinan pahis, vaan se on esim. joku Hörkkö, oksettava sika. Makselee perheensä ruuat muiden elämällä ja niiden kyttäämisellä Kuvottavaa,
Hörkkö ei oo enää Seiskassa töissä.
Hänen tilallaan on uusia hörkköjä, et nyt onnistunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu ja naama pursuaa täyteaineita
Luonnollisuus ja terveys kaukana.
Ei taida mainostaa ja markkinoida mitään kauneusjuttuja, vaan treeniä ja hyvää ravintoa? Katsoitko Sonja Aiellon uuden perseen instasta? Nuori nainen, roolimalli?
Hanna Tikkanen kertoi kuinka aloitti botoxin käytön 26-vuotiaana.
Mainostaa pistoshoitoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.
Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?
Yhteistyö, Matias onkin kova
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kaveri se Muhis, markkinoi hampuriaisia Martinalla
Ja Matias toinen. Markkinoi omaa brändiään ja ohjelmaansa Martinalla.
Mitäs jos se onkin keskinäinen diili?
Yhteistyö, Matias onkin kova
Hyrox-parin kanssa voi tehdä monenlaista liiketoimintaa. Tais olla ihan hyvä keikka tuo erik.joukot, ainakin Martinalle. Matias ei taida ollakaan entuudestaan tunnettu, joten liikunnan saralla on Martinan nimi ja maine suotuisa.
Juu ja naama pursuaa täyteaineita
Luonnollisuus ja terveys kaukana.