Missä voi tavata vapaita lentäjiä?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustat paljon ja koitat päästä ohjaamossa vieraileen :D mä ainakin lapsena , siis lapset pääsi käymään ohjaamossa kattoo lentäjiä ;D
Tai sit kouluttaudut lentoemoks
Pääseekö nykyisin ohjaamoon?
Pääsee, jos on lentäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapakassa lentäjiä on Suomi täynnä, sieltä voi valita itselleen sopivimman.
Mäkin tapasin komean lentäjän yökerhossa pari kuukautta sitten, mutta jo yöllä selvisi (kautta rantain) että ei olekaan lentäjä vaan tukkumyyjä. Miten meninkään halpaan. Silmät kirkkaana kertoi baaritiskillä olevansa Finnairin lentäjä ja mä uskoin!
Tätä mä en koskaan ymmärrä naisissa et mies kelpaa kunhan status on kunnossa. Etteks te seurustele sen miehen eikä sen ammatin kaa?
Naisille se status on kovin tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustat paljon ja koitat päästä ohjaamossa vieraileen :D mä ainakin lapsena , siis lapset pääsi käymään ohjaamossa kattoo lentäjiä ;D
Tai sit kouluttaudut lentoemoks
Pääseekö nykyisin ohjaamoon?
Pääsee, jos on lentäjä.
Ja perheen jäsenet
Ei hitto tätä. Yksi jankkaa hokasta, toinen eläkeläisen rahkasta, ja tämä lentäjästä.
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttä
siellä odottavat lentokeikkoja
Vierailija kirjoitti:
Eräskin neitonen huomasi, miten maksoin yökerhon baaritiskillä luottokortilla, jossa luki näkyvästi päälentoyhtiömme nimi. Kysyi kasvot loistaen, olenko siellä töissä. Sanoin kyllä, olen lentokapteeni. Enhän nyt voinut sanoa, että kerään vain lentoyhtiön maileja korttiostoksista.
Olen kyllä ulkoiselta habitukseltani lentokapteenin näköinen, hopeaketun kampaus ja hyvin istuva (siviili)puku yökerhossa. Että näinkin helpolla voi pillua saada. Terveiset vain Saralle jos tämän luit, oli oikein mukava yö hotellihuoneessani.
Phahhah, vai että lentokapteenin näköinen, onko siihen oikein standardi ulkonäkökin, anna mun kaikki kestää. Hyvä tarina ja sitten heräsit sohvalta Reinot jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräskin neitonen huomasi, miten maksoin yökerhon baaritiskillä luottokortilla, jossa luki näkyvästi päälentoyhtiömme nimi. Kysyi kasvot loistaen, olenko siellä töissä. Sanoin kyllä, olen lentokapteeni. Enhän nyt voinut sanoa, että kerään vain lentoyhtiön maileja korttiostoksista.
Olen kyllä ulkoiselta habitukseltani lentokapteenin näköinen, hopeaketun kampaus ja hyvin istuva (siviili)puku yökerhossa. Että näinkin helpolla voi pillua saada. Terveiset vain Saralle jos tämän luit, oli oikein mukava yö hotellihuoneessani.
Phahhah, vai että lentokapteenin näköinen, onko siihen oikein standardi ulkonäkökin, anna mun kaikki kestää. Hyvä tarina ja sitten heräsit sohvalta Reinot jalassa.
Sen kun unelmoit vaan
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttä
Finnairin lennoilla, vaikka osa saattaa olla ukkomiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Onko niitä edes vapailla markkinoilla? Epäilen…..
Kelpaisiko apulaispilotti Otto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokenttä
Finnairin lennoilla, vaikka osa saattaa olla ukkomiehiä.
Finnairin lentäjistä lähes kaikki on varattu. Luulen, että johtuu siitäkin että naisten mielessä tavoiteltu ammatti niin ei tarvitse vapaan lentäjän seuraa hakea kun jonoa jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naiset oikeasti noin helposti menevät höplään.
Vierailija kirjoitti:
Miesten wessassa.
Nyt ei kyse ole stuer….sta
Eikö ilmaiset kotimaanlennot puolustusvoimien Pilatuksilla kelpaa?