Missä voi tavata vapaita lentäjiä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Firman joulujuhlissa?
Pääseekö sinne kuka vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Firman joulujuhlissa?
Pääseekö sinne kuka vaan?
No ei
Matkustat paljon ja koitat päästä ohjaamossa vieraileen :D mä ainakin lapsena , siis lapset pääsi käymään ohjaamossa kattoo lentäjiä ;D
Tai sit kouluttaudut lentoemoks
Eräskin neitonen huomasi, miten maksoin yökerhon baaritiskillä luottokortilla, jossa luki näkyvästi päälentoyhtiömme nimi. Kysyi kasvot loistaen, olenko siellä töissä. Sanoin kyllä, olen lentokapteeni. Enhän nyt voinut sanoa, että kerään vain lentoyhtiön maileja korttiostoksista.
Olen kyllä ulkoiselta habitukseltani lentokapteenin näköinen, hopeaketun kampaus ja hyvin istuva (siviili)puku yökerhossa. Että näinkin helpolla voi pillua saada. Terveiset vain Saralle jos tämän luit, oli oikein mukava yö hotellihuoneessani.
Taas tämä lentäjäfetisisti liikkeellä.
Katsele lentäjiä Youtubesta. Siellä on aika monta lentävää vloggaajaa.
Varsinkin kaukolentoja lentävien arki tosin näyttää parisuhteen näkökulmasta aika tylsältä. 15 tunnin työvuorojen välissä lähinnä syödään, treenataan ja nukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Matkustat paljon ja koitat päästä ohjaamossa vieraileen :D mä ainakin lapsena , siis lapset pääsi käymään ohjaamossa kattoo lentäjiä ;D
Mielikuvituksen tuotetta. Ei ohjaamossa nykyään vierailla. Ovet on lukossa eikä sinne mene henkilökuntakaan noin vain.
Kapakassa lentäjiä on Suomi täynnä, sieltä voi valita itselleen sopivimman.
Vierailija kirjoitti:
Kapakassa lentäjiä on Suomi täynnä, sieltä voi valita itselleen sopivimman.
Mäkin tapasin komean lentäjän yökerhossa pari kuukautta sitten, mutta jo yöllä selvisi (kautta rantain) että ei olekaan lentäjä vaan tukkumyyjä. Miten meninkään halpaan. Silmät kirkkaana kertoi baaritiskillä olevansa Finnairin lentäjä ja mä uskoin!
Vierailija kirjoitti:
Eräskin neitonen huomasi, miten maksoin yökerhon baaritiskillä luottokortilla, jossa luki näkyvästi päälentoyhtiömme nimi. Kysyi kasvot loistaen, olenko siellä töissä. Sanoin kyllä, olen lentokapteeni. Enhän nyt voinut sanoa, että kerään vain lentoyhtiön maileja korttiostoksista.
Olen kyllä ulkoiselta habitukseltani lentokapteenin näköinen, hopeaketun kampaus ja hyvin istuva (siviili)puku yökerhossa. Että näinkin helpolla voi pillua saada. Terveiset vain Saralle jos tämän luit, oli oikein mukava yö hotellihuoneessani.
Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta. Toisaalta harmi, että ikä on tehnyt sinulle fyysilliset tepposet, mutta hyvä, että osaat sitä oikein hyödyntää. Minä olen onnekseni säilynyt nuorekkaana ja vienti neitosten parissa on taattua.
M 52
paras sunkin tyytyä vain niihin Vantaan "Di-miehiin"
Vierailija kirjoitti:
Pääseekö nykyisin ohjaamoon?
Lentokenttä