Miksi miehet ajavat parran pois
Ainakin kaksi kertaa tapahtunut että tutustun mieheen jolla parta ja sitten hän ajaa sen pois. Miksi? Ajatteko naista varten pois? Itse tykkään parrasta miehellä.
Kommentit (24)
Siksi koska se on ruma kenellä vaan. Miksi naaman pitäisi näyttää karvaiselta perseeltä.
Kummallakaan kerralla et älynnyt kysyä syytä niiltä miehiltä? Tällä palstalla on kyllä Suomen yksinkertaisimmat naiset.
Parta on ruma ja epäsiisti vaikka kuinka olisi hoidettu.
Syitä on yhtä monia kuin on miehiäkin. Kysy siis mieheltä itseltään.
Itsellä parta ja välillä kun katsoo peiliin, varsinkin kasvatusvaiheessa, tulee fiilis että jessus tuo näyttää risupesältä, ja ajan pois. Heti kaduttaa.
Itsellä kasvaa parta ihan hyvin kuitenkin ja kun malttaa kasvattaa tiettyyn mittaan, peilistä näkyy kunnon toksinen metsuriäijä. SItten tulee se päivä kun se ei näytäkään kivalta ja ajan pois. Ja taas kaduttaa.
Vierailija kirjoitti:
Parta on ruma ja epäsiisti vaikka kuinka olisi hoidettu.
Ei ole
Tulee liikaa pyyntöjä, treffikutsuja, keimailua, flirttiä jos laittaa parta ojossa menemään. Mennään siloposkena.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska se on ruma kenellä vaan. Miksi naaman pitäisi näyttää karvaiselta perseeltä.
Mitä varten se on luotu?
Miksi naiset ajavat jalkakarvat pois ?
Mulla on typerän munankarvan näköset niin leikkaan aina pois.
Vierailija kirjoitti:
On se vähän epäkäytännöllinen
Eikä ole. Komea
Vierailija kirjoitti:
Tulee liikaa pyyntöjä, treffikutsuja, keimailua, flirttiä jos laittaa parta ojossa menemään. Mennään siloposkena.
Siloposki ei ole seksikäs eikä miehekäs
Vierailija kirjoitti:
Komea parta huomataan
Miks naiset ajaa pillukarvat pois?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on typerän munankarvan näköset niin leikkaan aina pois.
Moni nainen kusee housuun just sellaisen miehen edessä.
Parta kutiaa ja kerää ruuantähteitä!
Miehet puhtaaksi,karvakasasta tulee mieleen epäsiisti hipit.