Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?
Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.
Kommentit (181)
Onneksi olette olemassa. Tämä ketju oli todella surullista ja pelottavaa luettavaa. En minä jaksa inhota ketään, eikä mikään ärsytä minua. Jokainen eläköön kuten parhaaksi näkee. Ehkäpä se, että toisia ihmisiä halutaan loukata ja satuttaa tieten tahtoen. t. varmaan hippi myös ;D
Alle 3-vuotiaan hoitoon laittamista en ihmettele. Ihmettelen äitejä jotka vääntää lapsia 3 vuoden välein eikä käy töissä.
Lisäksi luulen että aika usein kotiäidit löytyvät akselilta lähihoitaja tms. Ei viitsitä käydä töissä kun rahallisesti aivan samaan pääsee muutenkin. En sitä tuomitse, mutta olisipa joskus hauska lukea täältä että matalapalkka-naiset myöntäisivät että ei kannata käydä rahallisesti töissä.
No minäpäs kerron sulle että mun ei kannata rahan vuoksi käydä töissä kun palkkani on niin pieni. Niinpä olemme mieheni kanssa yhtä mieltä siitä, että paljon hyödyllisempää mun on olla kotona lastemme kanssa. SIitä on iloa koko perheelle, toisin kun minun töissäkäynnistäni.
tuomitse, mutta olisipa joskus hauska lukea täältä että matalapalkka-naiset myöntäisivät että ei kannata käydä rahallisesti töissä.
en ollut kotona vajaata kolmea vuotta vain siksi, että olisi ollut kannattamatonta mennä töihin.
Olen lastenhoitaja koulutukseltani lähihoitaja ja töissä päiväkodissa.
Olin täysin vilpittömästi kotona lapseni ja itseni takia. Halusin maksimoida hyvän elämänalun lapselle ja itse nauttia lapsesta täyspäiväsesti.
Jos joku väittää, että lapseni olisi saanut päiväkodissa, jonkun toisen lastenhoitajan hoivissa paremman arjen en uskoisi.
Olen tehnyt töitä reilu 20 vuotta elämästäni ja kun teen työtäni, teen sitä 100 prosenttisesti. Poissaolopäiviä ei montaa ole ollut vuotta kohden.
Vain mieleltään kieroutunut ajattee minunkin olleen kotona vain rahasta tai laiskuutta.
Suosittelen kaikkia ihmisiä tutkimaan omaa sisintään ja miettimään miltä itse vaikuttaa toisten silmissä. voisiko muuttaa kireää ja ahdistunutt ulkokuortaan, voisiko raottaa sydäntään, voisiko peräti muuttua miellyttäväksi, iloiseksi, ystävälliseksi huomaavaisemmaksi. Niin moni korkeasti koulutettukin ihminen huokuu jo kauas luotaan työtyvää olemusta.
Lisäksi luulen että aika usein kotiäidit löytyvät akselilta lähihoitaja tms. Ei viitsitä käydä töissä kun rahallisesti aivan samaan pääsee muutenkin. En sitä tuomitse, mutta olisipa joskus hauska lukea täältä että matalapalkka-naiset myöntäisivät että ei kannata käydä rahallisesti töissä.
Miehistä ei puhuta paljon mitään. Lähes kaikilla on negatiivisia asioita toisista naisista- tunteeko mukavapaa nainen suomessa olonsa niin uhatuksi että pitää hyökätä vai mistä johtuu? Voisi joku viisas tutkia tuota asiaa- on aika mielenkiintoinen. MItkähän sukupolvien ja yhteiskunnan traumat takana piilee? harvalla naisella tuntuu olevan itsetunota niin että hyväksyy erilaiset naiset. Harmi.
nykymaailmassa keskitytään liikaa ulkonäköön
nykymaailmassa luodaan liikaa näennäispaineita
Nämä uskallan sanoa ääneen=)
Olen onnekas että olen vähän yhteiskunnan rajumman menon ja kiireen ulkopuolella. Ihmettelen vain miten ihmisistä on tullut niin itseriittoisia ja keskeisiä että muiden viat löydetään ja ulkonäköä pilkataan? Onko ihmisten empatia kyky kadonnut ja tuleeko seuraavasta sukupolvesta vielläkin enemmän minä, minä, minä eikä kukaan muu tyyppinen, muita halveksiva ja itseään korokkeelle nostava!!!!!!!!!!!!!!!!
Mielummin toisinpäin, että ruuasta on ylituotantoa.
Onko sulla muuten kokemusta koliikista, jos ei, niin luovu tuosta väärästä luulostasi!!
Oikeasti se ei ole mitään selittämätöntä suolen kypsymättömyyttä ja plaa plaa. Äidit ei vaan viitsi imettää tarpeeksi tiheään, lapsi kun saattaa haluta rintaa tunninkin välein ja tiheämmin.
...kun ovat olleet tämän toisen saappaissa. Esim. henkilö, joka pitää masennusta laiskuutena, ei varmasti ole itse kokenut todellista masennusta, jossa ihminen tahtoisi vain lakata olemasta olemassa.
Oma ennakkoluuloni, jota en kehtaa sanoa ääneen:
Suurin osa lasten ongelmista johtuu heidän vanhemmistaan.
Ne, jotka väittävät minua vain laiskaksi, voisi viedä saunan taakse. Olen vauvasta asti joutunut elämään helvetissä ja minulla on huonon kohtelun vuoksi mm. persoonallisuushäiriö joka ei tule koskaan parantumaan :(.
Ainakin tuntemani lesbopari sanoi suoraan, etteivät he pidä homoista (siis miehistä), kun ovat niin outoja.
ja tämä ketju vain vahvistaa asian :)
kylään tms. Mikä oikeus tulla tartuttaan muita! Sitten vielä kerjäävät jotain kunnioitusta sillä.
jo on ketju! Ja kylläpä täällä on mahdottoman älykkäitä ja parempia ihmisiä sankoin joukoin ;-) Unohtuu aina tässä omassa pikkumaailmassa, että meitä on moneksi ja joku jää aina junastakin -tavalla tai toisella...
* korviketta annetaan usein aivan liian heppoisin perustein! Vauvat on tarkoitettu ruokittavaksi imettämällä joten ei ole mahdollista niin monelle se on ongelma!
* synnytyspelkoiset ovat vähän hupsuja, varsinkin ensisynnyttäjät joilla ei voi olla pahoja kokemuksia entuudestaan.
* erityislapset tulevat useimmiten ongelmaperheistä
* ihmiset tekevät lapsia suhteisiin joihin niitä ei todellakaan kannattaisi. Ja sitten eroavat kun lapset ovat pieniä.
* vanhempi lapsi laitetaan hoitoon ja äiti vauvan kanssa kotona, aivan järjetöntä!
vaikka sitä suunnitellaan ihan meidän naapurikuntaan. Mutta täällä on KAIKKI niin ydinvoimaa vastaan, ettei omaa mielipidetään uskalla ääneen sanoa; ties vaikka lynkkaisivat. Mutta jos asiasta saisi äänestää, niin kannattaisin sitä ehdottomasti.
Ihmiset, jotka valittavat kiireitään ja tekemisen määrää, ovat huomio kipeitä ja/tai huonoja järjestämään asioitaan. Elämä on epätasa-arvoista, myönnän, mutta meille kaikille vuorokauteen on annettu 24 tuntia. Eri asia on, kuinka aikansa käyttää.
Tummaihoiset miehet ajattelevat vain seksiä ja panevat kaikkea mikä liikkuu
tummien keskuudessa lapsia tehdään myös liikaa ajattelematta kasvatusvastuuta.
Voi jestas! On sullakin kuvitelmat!
Löytyyhän tästä maasta toinenkin joka tajuaa jotain ihmismielestä. Luulin jo tämän palstan perusteella että olen ainoa..