Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipiteesi jostain asiasta jota et uskalla/ilkeä sanoa julkisesti?

Vierailija
30.09.2008 |

Minä olen huomannut että minulla on hieman suvaitsemattomia ajatuksia tietyistä ihmisryhmistä, mutta joita en yleisissä keskusteluissa ilkeä sanoa.

Kommentit (181)

Vierailija
121/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

monessa muussa maassa (joissa olen asunut) paremmin kuin Suomessa.

Tuohan olisi taydellista isanmaan vastaisuutta, maanpetturuutta, eika ainakaan VOI olla totta! ;-)

Vierailija
122/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työttömyys on pelkkää laiskuutta. Kyllä töitä sellaiselle löytyy joka niitä oikeasti tahtoo tehdä.

- Suurin osa adhd-lapsista on huonon kasvatuksen tulosta. Kun lapsille ei osata asettaa mitään rajoja tai vaatia mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan olit tyhmä, kun alun perinkin menit naimisiin sen kanssa.

Vierailija
124/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin suurin osa "koliikista" on oiretta toimimattomasta äiti-vauva-suhteesta.

Vauva itkee turvattomuuttaan, se taas aiheuttaa paljon kaikkea jälkiseurauksia. Noidankehä on valmis.

Tätä en uskalla sanoa ääneen! Vaikka seisonkin mielipiteeni takana ehdottoman varmasti.

Ihana kuulla, että toinenkin järkevä aikuinen löytyy!

Vierailija
125/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että masentuneisuus on nykyään muotia. On tietysti olemassa oikeaakin masennusta, mutta useimmat tapaukset johtuvat vain siitä, ettei ymmärretä että elämään kuuluu vastoinkäymisiä ja aina tulee huonompia (ja parempia) päiviä.

Lisäksi uskon että moni liikkuu aivan liian vähän nykyään. Ihmekös sitten että pääkoppa reistailee kun keho ei saa liikuntaa tarpeeksi!

Kaikki vangit pitäisi myös laittaa pakkotyöhön. Kyllä Suomessa töitä riittää, esim. teiden varsien raivaus jne.

Vierailija
126/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin anonyyminä voin myöntää, että pidän suurinta osaa ihmisistä tyhminä. En tee työtä koska olen mieluummin kotona, En vaihtaisi tätä vapaata aikaani rahaan.Rakastan kirjoja, sivistän itseäni, mutta en halua uhrata elämääni rakentaakseni tätä yhteiskuntaa, jonka ideologiaan en usko. Käytän hyväkseni yhteiskunnan edut, jotka se minulle suo, koska olisi tyhmää olla ottamatta vastaan niitä.

Vierailija
127/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa MUISTA ihmisistä, työttömistä siis, hyötyisi kyllä jankin sortin aktivoivasta työtoiminnasta,koska kaikki meistä eivät ymmärrä arvostaa tätä ylellisyyttä,eli vapaa-aikaa, vaan haaskaavat aikansa masentumalla.

Vierailija
128/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen silloin tällöin koti-ikävää, jonka kuitenkin Av:n lukeminen ja varsinkin tällaisten ketjujen läpiselailu kyllä parantaa pikavauhtia. Kauan ulkomailla asuneena on vaikea tajuta että itseään sivistyneinä pitävät ihmiset voivat olla näin kapeakatseisia, suvaitsemattomia ja ahdistuneita.

Suomalaisesta yhteiskunnasta on tullut kylmä ja kova, jossa erilaisuutta ei enää suvaita. Tähän kun lisätään autoritäärinen kulttuuri ja yleinen haluttomuus ja kykenemättömyys asioista perinpohjin keskusteluun, ei ole ihme että syrjäytyneet yksilöt ajautuvat väkivaltatekoihin. Ei ole sattumaa että juuri Suomesta on tullut uusi USA ampumisineen ja räjäytyksineen.

Vierailija
129/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliömäisyyttä on se, että *ihan kaikkea* pitää vain laput silmillä hyväksyä. Tämähän on mitä parhain foorumi tuoda todellisia ajatuksiaan julki - jospa joskus (toivossa on hyvä elää) päästäisiin parantamaan näitä asioita, ja päästäisiin keskustelemaan ihan julkisestikin näistä asioista, jotka tällä hetkellä ovat liian provokatiivisia?

t. Yksi, jonka mielestä moni vastaaja tässä ketjussa oli ajatuksiensa kanssa ihan oikeilla jäljillä!

Vierailija
130/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se ei ole mitään selittämätöntä suolen kypsymättömyyttä ja plaa plaa. Äidit ei vaan viitsi imettää tarpeeksi tiheään, lapsi kun saattaa haluta rintaa tunninkin välein ja tiheämmin.

Vierailija
131/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näistä jutuista on sellaisia, että olen kyllä kuullut monen sanovan ne ääneenkin. Suomessahan on ihan normaalia esittää idioottimaisia muka-rehellisiä mielipiteistä asioista, joista ei ymmärrä yhtään mitään. Olisin odottanut enemmän positiivisia ajatuksia, koska niitä aika harva ääneen esittää. Minä uskon, että jokainen ihminen on pohjimmiltaan hyvä, ja jos hän saa rakkautta ja opetetaan sitä myös antamaan, hän oppii elämään onnellisena. Ääneenhän tätä ei voi sanoa, koska on muotia ajatella että ihminen on paha. Uskon myös, että rakkaus synnyttää lisää rakkautta ja viha lisää vihaa, ja että onni on hirveän yksinkertainen asia.

Vierailija
132/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti se ei ole mitään selittämätöntä suolen kypsymättömyyttä ja plaa plaa. Äidit ei vaan viitsi imettää tarpeeksi tiheään, lapsi kun saattaa haluta rintaa tunninkin välein ja tiheämmin.

Vatsakipujaan, kun ihmiset eivät viitsi / osaa / koe tarpeelliseksi röyhtäyttää vauvaansa kunnolla. Koliikki loppuu maagisesti kuin seinään, kun vauva täyttää 3 kk - miksiköhän tämä? Siksi, kun lapsi oppii siinä iässä kannattelemaan jo jonkin verran niskaansa ja saa itse ilmoja ulos vatsastaan.

Koliikista kärsivät vauvat ovat kierteessä; ensin nälkä, sitten vatsakivut, sitten väsymys (kun ei voi nälältään ja kivuiltaan nukkua!) - ja vanhemmat ihmettelevät miksi vauva itkee. Vauvat eivät itke siksi, koska "kaikki vauvathan nyt itkevät" - ne itkevät siksi, kun eivät ole saaneet viestiään / tarvettaan perille ja ymmärretyksi muilla keinoin.

Vierailija
133/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni on käden ulottuvilla. Sitä ei tosin pidä etsiä muista ihmisistä, vaan itsestään: rakasta työtä, jota teet, aina voit tehdä sen paremmin, Opiskele, jotta voit seurata paremmin maailmaa ja sen ilmiöitä, keskustella muidenkin kuin maanmiestesi kanssa. Anna aikaa lapsillesi, se maksaa itsensä moninkertaisesti takaisin.

Ihminen ei ole yksiavioinen. Koe intohimoa ja rakkautta, epätoivoa ja pettymystäkin. Älä elä "haaleassa vedessä". Ota riskejä, hyppää joskus tuntemattomaan.

Pidä itsestäsi huolta: liiku ja syö hyvin, lepää tarpeeksi. Juhli joskus ja ole sosiaalinen.

Älä tuomitse herkästi, sillä voit kohta olla samassa tilanteessa itse.

Nämä on mun mielipiteet :-)

Vierailija
134/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaukaiselle saarelle, josta he eivät pääsisi takaisin.

Vierailija
135/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Fanaattinen suhtautuminen mihin tahansa asiaan on merkki tyhmyydestä. Esimerkiksi kotiäitiyden/äitien työssäkäynnin /imetyksen /korvikkeen /kestovaippojen /kertisten fanaattiset puolustajat on yksinkertaisia ihmisiä, jotka ei ymmärrä, että eri tilanteissa ja eri perheissä toimivat eri ratkaisut.

Huonoimpia äitejä on ns. täydelliset äidit, jotka suorittaa äitiyttään ja vääntää kotitekoisia soseita ja ompelee kestoja yötä myöten, antaa lapsilleen virikkeitä ja kehittävää tekemistä ja unohtaa relata. Heidän lapsensa yleensä oireilevat, eivätkä nämä äidit huomaa, kuinka paljon tiuskivat lapsilleen."

Lisäksi asioita, joita en juurikaan uskalla sanoa ääneen ovat:

- Mielestäni ihminen, joka ei kouluttaudu tai kehitä itseään, on henkisesti laiska eikä voi saavuttaa samaa henkistä tasoa kuin kouluttautuneet ja itsensä kehittäjät.

- Vauvaa ei pitäisi pitää nälässä synnytyslaitoksella, vaan antaa lisämaitoa ENNEN kuin maito nousee rintoihin.

- Ilmastonmuutosta voitaisiin tehokkaimmin estää rajoittamalla syntyvyyttä koko maailmassa.

- Monille alle kouluikäisille ja jopa alle 3-vuotiaille osittainen hoito on parempi ratkaisu kuin väsyneen äidin kanssa kotona olo.

- Vanhemmat, jotka eivät ota lapselleen vapaaehtoista vesirokkorokotusta ovat tyhmiä ja itsekkäitä lapsen kärsimyksen vähättelijöitä ("eihän se vesirokko niin paha ole", joopa joo....)

Vierailija
136/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kuvittelevat itsestään liikoja ja nostavat itsensä vähemmän koulutettujen yläpuolelle. Kuitenkaan korkea koulutus ei tee ihmisestä sen viisaampaa. joskus jopa saattaa tyhmistää ihmistä. Kun tarpeeksi kauan lukee toisten teorioita, oma ajattelukyky hämärtyy.

Vierailija
137/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. se aiempi ulkosuomalainen.

PS. Mulla nimittain on suomenkielinen ilmaisu vahan heikentynyt, eika sitakaan nayteta 'kotona' ymmartavan... hienosteluahan se jos puheeseen meinaa lipsua joskus vaikka joku englanninkielinen sana tai auta armias jos erehtyy sanomaan 'niin miten se sanotaakan suomeksi...?'. Snobbailuahan tuo on ihan selvasti! ;-

Niin ja se etta kun olen mennyt kerran ulkomaalaisen kanssa naimisiin, niin 'mikas se nyt kun ei suomalainen mies kelpaa'! Siis naa on joskus niin koomisia.. vai olisko 'surkuhupaisa' parempi ilmaus?

Vierailija
138/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat melkoisen yksinkertaisia ihmisiä.

Vierailija
139/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että aina ne toisin ajattelevat ovat "yksinkertaisia"? Voisiko siinä olla se, että onkin itse yksinkertainen, kun heittää ilmoille tuollaisia puusilmäisiä kommentteja toisten yksinkertaisuudesta?

Vierailija
140/181 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kuvittelevat itsestään liikoja ja nostavat itsensä vähemmän koulutettujen yläpuolelle. Kuitenkaan korkea koulutus ei tee ihmisestä sen viisaampaa. joskus jopa saattaa tyhmistää ihmistä. Kun tarpeeksi kauan lukee toisten teorioita, oma ajattelukyky hämärtyy.

-- vaikka itsellänikin on yliopistokoulutus.

Sen sijaan olen sitä mieltä oikeasti, että lukiossa oppii paljon hyödyllistä ns. yleissivistävää ja sen huomaa niistä, jotka eivät ole lukiota käyneet. Tuntuvat ja vaikuttavat tyhmemmiltä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi