HS: Naapuri kyllästyi Weekend Festivalin meluun, valitti asiasta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen
Kommentit (39)
jestas mitä paskaa en välttämättä kuuntelisi edes ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
EN voi sietää mitään festareita . Karmeeta sekoboltsi hillumista , tuhansia ihmisiä jollain alueella heilumassa.
Joo, oon käyny, tiedän. No kaks kertaa kävin ja se r i i t t i. Ei oo mun juttu.
Mies 27v.
Kävin kasarilla kerran Rantarock - festarit juhannuksena ja se riitti. Ei ole mun paikka.
Nyt jos joku lempibändi tulee Suomeen festareille, niin ostan VIP lipun. Käyn kattomassa lempparini ja lähden pois.
N54
Vierailija kirjoitti:
jestas mitä paskaa en välttämättä kuuntelisi edes ilmaiseksi
Varsinkaan pelkkiä alataajuuksia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EN voi sietää mitään festareita . Karmeeta sekoboltsi hillumista , tuhansia ihmisiä jollain alueella heilumassa.
Joo, oon käyny, tiedän. No kaks kertaa kävin ja se r i i t t i. Ei oo mun juttu.
Mies 27v.
Kävin kasarilla kerran Rantarock - festarit juhannuksena ja se riitti. Ei ole mun paikka.
Nyt jos joku lempibändi tulee Suomeen festareille, niin ostan VIP lipun. Käyn kattomassa lempparini ja lähden pois.
N54
Aloitit sitten festarikesän ehdottomasti paskimmista festareista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies 27v.
N54
Aloitit sitten festarikesän ehdottomasti paskimmista festareista :D
Kyllä siellä kaikki esiintyjät mulle sopi, mutta ei se yleisömäärä ja jatkuva sade.
Olen lopen uupunut joka kesäiseen festarijumputukseen. Jumputtavat myöhään yöhön, vaikka hiljaisuus alkaa klo 21. Taas se allkaa, nimittäin roskaaminen ja jumputus. Pitkän työuran tehneenä ja nyt eläkkeellä, eikä saa rauhassa nukkua öitään. Kyllähän tuollainen jumputusmusiikki yöllä aiheuttaa vanhalle stressiä ja seuraavana päivänä ei jaksa tehdä mitään kun unet meni jumputusta kuunnellessa. Pitäkää ne festarit vaikka metsässä, mutta älkää kiusatko omistusasujaa joka on maksanut asunnostaan maltaita.
Työura 50v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa on pidetty festarit melkolailla keskellä kaupunkia ensin Kuusisaaressa ja sitten nykyään Qstock on Raatinsaaressa ja Kuusisaaressa useammalla lavalla. Asuinkerrostaloja muutaman sadan metrin päässä joen toisella puolella ja keskustaankaan ei pitkä matka ole. Kukaan ei ole koskaan valittanut.
Ei pidä paikkaansa, esim minä olen valittanut!
Juomien hinnasta?
Vierailija kirjoitti:
Olen lopen uupunut joka kesäiseen festarijumputukseen. Jumputtavat myöhään yöhön, vaikka hiljaisuus alkaa klo 21. Taas se allkaa, nimittäin roskaaminen ja jumputus. Pitkän työuran tehneenä ja nyt eläkkeellä, eikä saa rauhassa nukkua öitään. Kyllähän tuollainen jumputusmusiikki yöllä aiheuttaa vanhalle stressiä ja seuraavana päivänä ei jaksa tehdä mitään kun unet meni jumputusta kuunnellessa. Pitäkää ne festarit vaikka metsässä, mutta älkää kiusatko omistusasujaa joka on maksanut asunnostaan maltaita.
Työura 50v
Jos on kaupungissa valinnut asua, niin kaupunkiin kuuluu myös kulttuurimenot äänineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oulussa on pidetty festarit melkolailla keskellä kaupunkia ensin Kuusisaaressa ja sitten nykyään Qstock on Raatinsaaressa ja Kuusisaaressa useammalla lavalla. Asuinkerrostaloja muutaman sadan metrin päässä joen toisella puolella ja keskustaankaan ei pitkä matka ole. Kukaan ei ole koskaan valittanut.
Weekend Festival jos sinne tulisi, alkaisi valituksetkin.
Tuo on kaikista pahin tapahtuman. Muista kuuluu vain vähän kuminaa, mutta tuolta tauoton ump-ump-ump-ump-ump.
Mistä muista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Weekend Festival jos sinne tulisi, alkaisi valituksetkin.
Tuo on kaikista pahin tapahtuman. Muista kuuluu vain vähän kuminaa, mutta tuolta tauoton ump-ump-ump-ump-ump.
Mistä muista?
Muista normaaliin kaupunkielämään kuuluvista tapahtumista ja konserteista. Joku yksittäinen hetki voi kuulua jotain jyskettä.
Weekend on kuin naapurissa pidettäisiin 10 tuntia kotibileitä putkeen. Naapuri ei todellakaan saisi häiriköidä sillä tavalla.
Ihmettelen vaan kun Suomessa riittää lääniä ja ihan Uudellamaalla peltoja ja metsiä, että miksi pitää järjestää ihmisten naapurissa tällainen tapahtuma. Toisaalta mieluummin se melusaasta ihmisille kuin metsän eläimille.
Ruisrock on ainakin ennen jaellut ilmaisia lippuja lähitienoon asukkaille. Enpä ole kyllä kuullut, että siellä päin joku olisi festaria vastustanut, vaikka ääni kulkee vettä pitkin hyvinkin tehokkaasti. Mutta ihan mukava ele kuitenkin järjestäjiltä, en tiedä tekevätkö samaa enää nykyään.
Luulisi, että pari päivää kestää vaikka minkälaista mölyä. Tämä tapahtuma kuitenkin kestää vain viikonlopun?
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että pari päivää kestää vaikka minkälaista mölyä. Tämä tapahtuma kuitenkin kestää vain viikonlopun?
Olisikin yksi viikonloppu, mutta kun näitä jumputusfestivaaleja on kesällä joka viikonloppu ja joskus alkaa jo torstaina että aivan varmasti ehtii jumputtaa tarpeeksi. En tykkää yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisikin yksi viikonloppu, mutta kun näitä jumputusfestivaaleja on kesällä joka viikonloppu ja joskus alkaa jo torstaina että aivan varmasti ehtii jumputtaa tarpeeksi. En tykkää yhtään.
Kuulostaa kyllä tosi rasittavalta tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työura 50v
Jos on kaupungissa valinnut asua, niin kaupunkiin kuuluu myös kulttuurimenot äänineen.
Tämä. Jä näis on tieto 6-12 kk etukäteen. Voi lähteä viikonlopuksi vaikka reissuun.
Koska kysessä on rahasta ja verojen saamisesta niin hallitus on tietenkin järjestäjän puolella joka maksaa veroja tapahtumasta ja se tuo tuloja paikkakunnalle. Asukas häviää aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työura 50v
Tämä. Jä näis on tieto 6-12 kk etukäteen. Voi lähteä viikonlopuksi vaikka reissuun.
En lähde kodistani minnekään reissuun jonkun festarin takia. Nyt yritetään karkottaa eläkeläinen maaseudulle että nuoriso saa jyskyttää yötä myöten bassoaan. Lisäksi käyttävät huumehia.
Ei pidä paikkaansa, esim minä olen valittanut!