Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintömökillä kummittelee. Mitä asialle voisi tehdä?

Vierailija
06.06.2026 |

Kyse on alkujaan ihan asuintaloksi rakennetusta talosta. Ainakin yksi suvun henkilö on taloon aikanaan kuollut (luonnollinen kuolema). 

Olen yrittänyt viettää aikaa siellä ja tehdä siitä itseni näköistä mutta se sijaitsee syrjässä ja kovin pitkään en siellä pysyy kerrallaan olemaan kun alkaa ahdistaa liikaa. 

Kommentit (194)

Vierailija
161/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoidan manauksia kohtuulliseen hintaan 500e/käynti, ota yhteyttä.

😁😁😅 Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se  joka maksaa !

Vierailija
162/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sama: väitetään että on todistettu jotain todella ihmeellistä, mutta jos pyytää todisteeksi helposti kuvattavaa videopätkää (kai känny kaikilla on) niin alapeukkua....

Ovat usein niin yllättäviä ja lyhytkestoisia asioita, ettei niitä ehdi kuvaamaan. Ja ovat myös pelottavia tilanteita. Moni lamaantuu pelosta.

silti ovat paikalla niin usein että voivat kertoa tapahtumien tiheydestä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hyvä että saa vähän henkeä taloon.

Vierailija
164/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin asunut ns. kummitustalossa. Edesmenneet ihmiset eivät kuitenkaan kummittele. Ihmisten henget ovat joko Jumalan luona taivaassa tai alhaalla tuonelassa, vaivan paikassa.

Pahat henget voivat aiheuttaa ns. kummittelua ja esiintyä milloin minäkin. Ne saa lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä. Kaikki enkelit, vallat ja voimat ovat alisteisia hänelle.

Uskomatonta että vielä vuonna  2026 uskotaan tuollasta shaibaa 🙄🥱 

Vierailija
165/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaa ovi ja kynnyksen ylitettyäsi tokaise "terve taloon! sukulainen (oma nimesi) tässä, tulin vain paikkoja laittamaan kuntoon" 

uo on vanha karjalainen tapa tervehtiä mahdollisia talon henkiä ajalta taikausko. 

Vierailija
166/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki manaaja. Lähimmästä katolisesta seurakunnasta löytyy, mutta en tiedä, palvelevatko luterilaisia.

Kyllä auttavat, ihan kaikkia. Rohkeasti vain yhteyttä pappiin ap, niin ei tarvitse enää kärsiä asiasta! T.katolilainen

Vierailija
167/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on todella vahvasti valehtelumyönteinen palsta.

Väitteisiin aivan ihmeellisistä asioista ei saa edes pyytää helposti hankittavia todisteita!

Ymmärrän toki että joku kestovalehtelija voisi tästä loukkaantua, mutta että ihan kollektiivina...

Miksi ette muuten ole raivona jollekin aavedatalle, hehän yrittävät juuri löytää niitä todisteita?

Vierailija
168/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä ininä nuku peiliä vastapäätä. Se pitää aina peittää. Mummo peitti aina nukkumapaikan peilit lastenlasten nukkumapaikoissa niitä suojellakseen. Pappa kävi aina asunnot varvulla läpi ja kertoi mitä täytyi laittaa mihinkin. 

minä jouduin vuokraamaan sängynpohjan foliolla, koska siellä oli papan mukaan vesisuoni ja hän ei halunnut minun sairastuvan

Varpu taipuu minullakin. Tiedän, missä on kaivon paikka ja missä vesisuonet menee

Kaikille käy toisinaan niin, että varpu taipuu.

Isoisäni oli ns.kaivonkatsoja, osasi varvulla etsiä vesisuonia. Minäkin yritin, varpu ei taipunut mihinkään. Kun isoisä otti minua käsivarresta kiinni, varpu veti väkisin, vaikka yritin pidätellä. 

Vierailija
169/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina sama: väitetään että on todistettu jotain todella ihmeellistä, mutta jos pyytää todisteeksi helposti kuvattavaa videopätkää (kai känny kaikilla on) niin alapeukkua....

Ovat usein niin yllättäviä ja lyhytkestoisia asioita, ettei niitä ehdi kuvaamaan. Ja ovat myös pelottavia tilanteita. Moni lamaantuu pelosta.

joku riistakamera itsekseen taltioimaan- onpas vaikeaa!

taitaa se vaikeus olla muualla...

Monellako on joku riistakamera? Sitä paitsi henget ovat näkymättömiä, miten meinaat että ne sitten saisi johonkin kameraan ikuistettua? Senhän takia ns. aavejahtaajat käyttävät muita laitteita. Vain joskus on jotain sumuisia ja epämääräisä hahmoja saatu kamerakuvaan. Elleivät sitten ole huijauksia. Yleensä paranormaali toiminta kuitenkin havaitaan siitä, että joku ovi aukenee tai tavarat siirtyy itsekseen tai muuta vastaavaa.

Ja kysymys on pahoista hengistä. Ei siis kannata olla lainkaan pahoillaan, jos ei ole saanut ainuttakaan todistetta hengistä.

Vierailija
170/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen tai muista noudattaa mahdollisia lääkitysohjeita.

Vierailija
171/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske ne töihin 

Vierailija
172/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa taloon Raamattu, virsikirja ja Katekismus.

Vierailija
173/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän jossain saattohoito-osastolla sitten ei suorastaan vilise kummituksia kun siellä on niin moni kuollut?

Voihan siellä vilistäkin. Pistetään hullujen piikkiin kaikki oudot tapahtumat.

Vierailija
174/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin asunut ns. kummitustalossa. Edesmenneet ihmiset eivät kuitenkaan kummittele. Ihmisten henget ovat joko Jumalan luona taivaassa tai alhaalla tuonelassa, vaivan paikassa.

Pahat henget voivat aiheuttaa ns. kummittelua ja esiintyä milloin minäkin. Ne saa lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä. Kaikki enkelit, vallat ja voimat ovat alisteisia hänelle.

Uskomatonta että vielä vuonna  2026 uskotaan tuollasta shaibaa 🙄🥱 

Olin liki 30 vuotta okkultismissa, aika hyvin tuli tutuksi pahuuden henkimaailman asiat. Ja noin 15 vuotta olen ollut uskossa. Myös Jumala ja Jeesus ovat totta.  

Jos sinulla ei ole omakohtaista kokemusta kummastakaan, ei perkeleestä eikä Jumalasta, niin se ei tee niistä mielikuvitusta.

Vierailija
175/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä asun vanhassa puutalossa. Täällä on keittiössä välillä hiivistävå tunnelma. Silloin sanon ääneen, että minä asun täällä nykyään ja te olette kuolleita."

;D

Vierailija
176/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin itse yhteen asuntoon jossa kummitteli. 

Kerro niille selkeästi, että sinä asustelet siellä nyt, etkä tahdo heille pahaa. Kerrot että annat heidän olla siellä rauhassa kunhan hekin antavat sinulle rauhan. Tilaa on kaikille. Rehellinen puhuttelu siis ääneen. Kuulostaa hullulta,mutta oikeasti toimii. Itse sain kotiini näin rauhan. 

Meillä ihan sama. Ostettiin talo jossa hyväntahtoinen vanha nainen. Kerroin tämän saman hänelle. Rauhassa elelemme molemmat.

Vierailija
177/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota koira 

Vierailija
178/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa, että istutat pihaan omenapuun? 

Vierailija
179/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pilkkaajilla ei ole mitään oma kokemuksia. Olisipa hauska nähdä miten ilme muuttuisi, kun joutuisivat itse moisten ilmiöiden kohteeksi.

Vierailija
180/194 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsu Aavedata.

Tätä minäkin tulin sanomaan. He kyllä selvittävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi