Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perintömökillä kummittelee. Mitä asialle voisi tehdä?

Vierailija
06.06.2026 |

Kyse on alkujaan ihan asuintaloksi rakennetusta talosta. Ainakin yksi suvun henkilö on taloon aikanaan kuollut (luonnollinen kuolema). 

Olen yrittänyt viettää aikaa siellä ja tehdä siitä itseni näköistä mutta se sijaitsee syrjässä ja kovin pitkään en siellä pysyy kerrallaan olemaan kun alkaa ahdistaa liikaa. 

Kommentit (189)

Vierailija
141/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika yksinkertainen täytyy olla, että kuvittelee oman pään sisäisellä tunteella, ja ulkopuolen maailmalla olevan mitään yhteyttä.

Niin kauan kun ei ole kokemusta itsellä,ei voi tietää.Minulla talossa valot syttyy ja sammuu,tavaroita liikutellaan,ovikelloa soitetaan ja ketään ei ole,on varjohahmoja.ovet aukeaa ja sulkeutuu itsestään,elektroniset laitteet sammuu itsestään,kuuluu puhetta vaikka kotona ei ole muita,astioita liikutellaan,kuuluu adkeleita ym.Useat ihmiset todistaneet tätä joten ei ole korvien välissä.

laita videopätkä!

varmasti helposti saat kuvattua kerta niin tiuhaan tapahtuu!

Vierailija
142/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule kertomaan mulle, että näkemäni ei ole totta.  Näin jotain hirveää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppoa kun et viitsi edes kertoa mitä!

Sen verran voin kyllä sanoa, että jotain hirveää on varmasti olemassa, monenlaistakin.

Vierailija
144/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toi on pelottavaa. Itse olen kans kokenut saman homman; pirun pelottavaa kun yksin olin mökillä metsän keskellä pimeässä. Koko ajan oli sellainen outo, karmiva tunne. Pakko oli lähteä ulos tupakalle, liian painostava oli se tunne.

Vierailija
145/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä näit? 

Vierailija
146/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin asunut ns. kummitustalossa. Edesmenneet ihmiset eivät kuitenkaan kummittele. Ihmisten henget ovat joko Jumalan luona taivaassa tai alhaalla tuonelassa, vaivan paikassa.

Pahat henget voivat aiheuttaa ns. kummittelua ja esiintyä milloin minäkin. Ne saa lähtemään Jeesuksen Kristuksen nimessä. Kaikki enkelit, vallat ja voimat ovat alisteisia hänelle.

Vierailija
147/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama: väitetään että on todistettu jotain todella ihmeellistä, mutta jos pyytää todisteeksi helposti kuvattavaa videopätkää (kai känny kaikilla on) niin alapeukkua....

Vierailija
148/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sama: väitetään että on todistettu jotain todella ihmeellistä, mutta jos pyytää todisteeksi helposti kuvattavaa videopätkää (kai känny kaikilla on) niin alapeukkua....

Koetin kerran kuvata parvekkeella hyppivää oravaa mutta kun lopulta sain kasvotunnistuksella kännykän auki ja   videotilaan,oli orava häipynyt. Tuskin aaveetkaan kiltisti odottavat kun yksi räveltää kännykän kanssa

Vierailija
149/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa pappi siunaamaan mökki.

Vierailija
150/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sellaista vaan että miljoonat ja taas miljoonat ihmiset tässä maassa ovat kuolleet johonkin taloon. Että jos se on syy kummitteluun, sen voisi ajatella olevan aika yleistä.

Vierailija
151/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummituksia ei ole olemassa, kertoi äiti minulle jo pienenä!

Vierailija
152/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaveet ja uffomiehet ovat vilkkaita liikkeissään.

Vanhassa mummolassa on valvontakamera, kummitukset ovat toistaiseksi välttäneet sen.

Vierailija
153/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, toi on pelottavaa. Itse olen kans kokenut saman homman; pirun pelottavaa kun yksin olin mökillä metsän keskellä pimeässä. Koko ajan oli sellainen outo, karmiva tunne. Pakko oli lähteä ulos tupakalle, liian painostava oli se tunne.

Lopeta se röökaaminen v*tun weetee!!

Vierailija
154/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän jossain saattohoito-osastolla sitten ei suorastaan vilise kummituksia kun siellä on niin moni kuollut?

Oletko varma että kaikki potilaat siellä ovat hengissä? :D

Vierailija
155/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko perinnönjaossa riitaa siitä, kenelle mökki menee? Riistakamerat laittaisin kuvaamaan pihaa, niin näkisi miten ne kasvit nousevat maasta ja miten oksa ilmestyy auton katolle tms.

Vierailija
156/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein niin yllättäviä ja lyhytkestoisia asioita, ettei niitä ehdi kuvaamaan. Ja ovat myös pelottavia tilanteita. Moni lamaantuu pelosta.

Vierailija
157/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. omassa kodissa on poltergeist mellastanut monesti, mm. ulko-ovi on auennut yön aikana, kun olen itse nukkunut. Naapurin rouva tuli aikaisin aamulla ovelle kolkuttelemaan ja ihmettelemään, että onko meillä kaikki kunnossa, koska ulko-ovemme repsottaa auki. Nuorempana sähköt katkesivat asunnosta illalla ja vaikka koitin vaihtaa sulakkeita, se ei auttanut. Yöllä alkoi poltergeist. Yksi väliovi asunnosta aukeni itsestään. Kuulin sen kolauksen sänkyyn ja menin katsomaan (kynttilän valossa, koska sähköt eivät kerran toimineet) ja auennut se ovi todellakin oli. Vedin oven kiinni ja palasin sänkyyn. Hetken päästä sama tapahtui uudelleen. Jotenkin sain nukutuksi sen loppuyön näiden juttujen jälkeen pää peiton alla. Seuraavana päivänä huoltomies tuli katsomaan sähköasiaa. Pääsulake oli palanut sieltä jostain heidän sulakekaapistaan kellarikerroksesta, jonne vain he pääsevät, sen takia huoneiston sulakkeitten vaihto asunnossa ei ollut auttanut. Hän pyörittei silmiään ihmsissään ja sanoi, että pääsulakkeen pitäisi kestää vaikka mitä.

Tämmöisiä tapahtui kun vielä olin okkultismissa, new age-asioissa, ufologiassa ja ns. uushenkisyydessä mukana. Nykyään olen uskossa eli kristitty ja saanut elää rauhassa. Jeesuksen nimi ja voima suojelevat.

Vierailija
158/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koetin kerran kuvata parvekkeella hyppivää oravaa mutta kun lopulta sain kasvotunnistuksella kännykän auki ja   videotilaan,oli orava häipynyt. Tuskin aaveetkaan kiltisti odottavat kun yksi räveltää kännykän kanssa

Palstisten mukaan tapahtuu jatkuvasti, etkö lue ketjua ollenkaan?

Vierailija
159/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat usein niin yllättäviä ja lyhytkestoisia asioita, ettei niitä ehdi kuvaamaan. Ja ovat myös pelottavia tilanteita. Moni lamaantuu pelosta.

joku riistakamera itsekseen taltioimaan- onpas vaikeaa!

taitaa se vaikeus olla muualla...

Vierailija
160/189 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat peilit pois, antiikki tarkasteluun ja uudet astiat. Kaikki mikä rikki, ehjäksi. Feng Shui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä