Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muita jotka ei pysty parisuhteeseen koska se on henkisesti kuluttavaa?

Vierailija
06.06.2026 |

Itse analysoin koko ajan tunnelmaa, sanoja ja tekoja. En kykene rentoutumaan toisen ihmisen läheisyydessä vaan koen sen uhkaavaksi ja henkisesti todella raskaaksi. En myöskään siedä ällöttäviä tapoja tai maneereja, junttiutta, tyhmyyttä. 


Onni on olla yksin!

 

Kommentit (186)

Vierailija
181/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä koen jopa ettäsuhteen liian tiiviiksi. Taas meni viikonloppu miehen luona eikä jäänyt yhtään omaa aikaa. Piti keskustella suhteesta ja jankata. Nyt pääsee töihin lepäämään.

Kuulostaa rankalta.

Vierailija
182/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on aina menty yhteen parempien  taloudellisten haaveiden vuoksi mutta nykyisin sitä ei enää viitsitä peitellä .

Moni on sitten pallo nilkassa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

33v ikää enkä suostuisi koskaan enää asumaan saati edes parisuhteeseen miehen kanssa. Mikään ei ole ollut turhinta ajan, energian ja rahojen tuhlaamista kuin miehen kanssa oleminen. Loppuelämän keskityn vain itseeni ja omaan hyvinvointiin 🥰🥰

Vierailija
184/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa oleminen sairastuttaa. Parempi olla ja yksin ja terveenä

Vierailija
185/186 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta odotetaan emotionaalista kannttelua. Taidan näyttää ulkoisesti vahvalta vaikka käytän paljon energiaa omaan itsesäätelyyn. Ja juuri kun olen itse hyvässä tasapainossa, toinen hajoaa ja odottaa korjausta. Juuri kun voisimme vain olla.

Vierailija
186/186 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti kuluttavaa on myös parisuhteen puute. Ihminen on sukupuolinen olento. Se hallitsee psyykettä haluamme me sitä tai emme.