Onko muita jotka ei pysty parisuhteeseen koska se on henkisesti kuluttavaa?
Itse analysoin koko ajan tunnelmaa, sanoja ja tekoja. En kykene rentoutumaan toisen ihmisen läheisyydessä vaan koen sen uhkaavaksi ja henkisesti todella raskaaksi. En myöskään siedä ällöttäviä tapoja tai maneereja, junttiutta, tyhmyyttä.
Onni on olla yksin!
Kommentit (186)
Varmaan on aina menty yhteen parempien taloudellisten haaveiden vuoksi mutta nykyisin sitä ei enää viitsitä peitellä .
Moni on sitten pallo nilkassa .
33v ikää enkä suostuisi koskaan enää asumaan saati edes parisuhteeseen miehen kanssa. Mikään ei ole ollut turhinta ajan, energian ja rahojen tuhlaamista kuin miehen kanssa oleminen. Loppuelämän keskityn vain itseeni ja omaan hyvinvointiin 🥰🥰
Miehen kanssa oleminen sairastuttaa. Parempi olla ja yksin ja terveenä
Minulta odotetaan emotionaalista kannttelua. Taidan näyttää ulkoisesti vahvalta vaikka käytän paljon energiaa omaan itsesäätelyyn. Ja juuri kun olen itse hyvässä tasapainossa, toinen hajoaa ja odottaa korjausta. Juuri kun voisimme vain olla.
Henkisesti kuluttavaa on myös parisuhteen puute. Ihminen on sukupuolinen olento. Se hallitsee psyykettä haluamme me sitä tai emme.
Kuulostaa rankalta.