Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sahra Ali ja Maisan ex eronnut

Vierailija
06.06.2026 |

Sahra Ali ja Maisa Torpan ex Atte on eronnut. Kaikki yhteiskuvat poistettu ja tekstit parisuhteesta

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nakkilasta päivää. A:n vanhemmatkin riitautui Sahran kanssa eli kaikilla tuli mitta täyteen Sahran flippailuun. 

On vaikea hyväksyä hienoon sukuun kouluttamatonta Suvelan ghetossa lusmuilevaa naista, joka kaiken lisäksi tekee rikoksia (syytteessä). Tuomittu myös petoksesta. Ei tällainen toiminta sovi arvostettuun perheeseen!

Kuulostaa Maisalta. 

Vierailija
22/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämä.

Sahran Instagramissa hän ja Heinola-niminen nainen seuraavat toisiaan. Tulkitsen tämän niin, että kyseessä voisi olla Aten äiti, joten väite siitä, että Sahran ja Aten vanhempien välit olisivat menneet poikki, ei ainakaan tämän perusteella vaikuta uskottavalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, mitä katkeraa tilitystä ja Sahran mustamaalaamista. Molemmat osapuolet tuntevana voin sanoa, että Sahra ei todellakaan ole riitautunut Aten vanhempien kanssa eikä häntä ole tuomittu mistään petoksesta. Päinvastoin, hän on kouluttautunut ja suorittanut kaksi tutkintoa: lähihoitajan sekä tulkin tutkinnon.

Olisi hyvä tarkistaa faktat ennen kuin levittää perättömiä väitteitä ja mustamaalaa toista ihmistä. Asiallinen keskustelu perustuu totuuteen, ei huhuihin tai katkeruuteen.

Ihan on julkista tietoa tuo petos tuomio. Voit tilata tuomion käräjäoikeudesta. Kelaa oli pissittänyt ja siitä tuomio napsahti. Julkiterhikin mukaan Sahra ei ole valmistunut lähihoitajaksi. Koko A:n suvun hyvin tuntevana välit meni poikki jo talvella. Joten se siitä yrityksestä valehdella. Luurangot alkaa paljastua kaapeista ;)

Vierailija
24/48 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahra ite löytäny palstoille :D haha

Vierailija
25/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahra alotti mun kanssa samaan aikaan lähihoitaja koulun seittemän vuotta sitten. Se lopetti aika nopeesti ja palasi parin vuoden päästä takaisin kouluun mutta lopetti taas. Katoin julkiterhikki.lvv.fi missä näkyy kaikki lähihoitajat koko Suomessa ja ei kyllä löytynyt Sahran nimellä. Ei oo siis valmistunut. Me muut ollaan valmistuttu neljä-viisi vuotta sitten. Luulen että opinto oikeuskin vanhentuu näin pitkässä ajassa..

Vierailija
26/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa, sun kannattaisi jo lopettaa tuo pakkomielteinen Sahraan kohdistuva kirjoittelu ja asiattomien väitteiden levittäminen. Sahraa ei ole tuomittu mistään rikoksesta, ja hänen nimensä löytyy Ylen valmistuneiden koneesta lähihoitajana valmistuneiden joukosta. Lisäksi lähihoitajan ammattinimike näkyy JulkiTerhikki- tai JulkiSuosikki-rekisterissä vasta, kun henkilö on itse hakenut rekisteröintiä Lupa- ja valvontavirastolta ja rekisteröinti on hyväksytty. Pysy faktoissa ja anna toisten elää rauhassa.  

https://yle.fi/a/74-20224517

Terveisin henkilö, joka on käynyt Saharan kanssa samaa koulua ja työskennellyt hänen kanssaan useita vuosia samassa työpaikassa.

Vierailija
27/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi itse pyytää nimensä poistamista jos ei halua enää tehdä hoitotyötä.

Vierailija
28/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta kestää Maisan ja Sahran exän suhde? Eikö sen edellisen kanssa kestänyt 3 vuotta? Ja lapsenkin teki. Jäikö exälle? Tekeekö lapsen tämän nykyisen kanssa, ja meneekö naimisiin?

Vierailija
29/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sahara joku m.amu ?

Vierailija
30/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maisa, sun kannattaisi jo lopettaa tuo pakkomielteinen Sahraan kohdistuva kirjoittelu ja asiattomien väitteiden levittäminen. Sahraa ei ole tuomittu mistään rikoksesta, ja hänen nimensä löytyy Ylen valmistuneiden koneesta lähihoitajana valmistuneiden joukosta. Lisäksi lähihoitajan ammattinimike näkyy JulkiTerhikki- tai JulkiSuosikki-rekisterissä vasta, kun henkilö on itse hakenut rekisteröintiä Lupa- ja valvontavirastolta ja rekisteröinti on hyväksytty. Pysy faktoissa ja anna toisten elää rauhassa.  

https://yle.fi/a/74-20224517

Terveisin henkilö, joka on käynyt Saharan kanssa samaa koulua ja työskennellyt hänen kanssaan useita vuosia samassa työpaikassa.

En oo mikään v i t u n Maisa!!!!! Oon normaali töissä käyvä nainen ja olin Sahra sun kanssa samassa koulussa!!!!!! Seuraan sua edelleen Tiktokissa. Ihme jos oot valmistunu seittemän vuoden jälkeen. Onko jo enkka koulun kestossa? Petoksesta oot tuomittu, taisi olla vuosi 2016 ja sen voit Sahra itse tarkastaa käräjiltä jos olet jo tuomiosi unohtunut. Kerran oot julkkikseksi tunkenut niin älä tuu tänne itkemään ihmisten keskustellessa faktaa!!!

Vierailija
31/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, Sahran ainoat julkisuudessa esillä olleet riidat ovat olleet exänsä ja Maisan kanssa  sattumoisin. 🤪 Näiden kahden “faktoille” en henkilökohtaisesti antaisi kovin suurta painoarvoa.

Näitä keskusteluja sekä Maisan ja Sahran somea seuranneena mä vähän jotenkin uskon et maisa tai exä kenties on tullut tänne “exposaamaan”, kun huomasi että Sahra ja Atte ovat eronneet. 🤪

Enkä oikeastaan näe siinä mitään erikoista et eroo 😅ja jos vähänkin katsoo Sahran ig seuraajia, huomaa että Sahra ja Heinonen (oletan, että Aten äiti) seuraavat edelleen toisiaan en usko että seuraisivat toisiaan jos ois joku ongelma….

Lisäksi Maisa on aiemminkin ollut tunnettu riidoista ja epäselvistä jutuista. En tunne Sahraa enkä Maisaa henkilökohtaisesti, mutta seuraan kumpaakin Ig.ssä. Sahra vaikuttaa elävän mukavaa elämää ja olevan töissäkin etätöissä. Oletan, että hän tekee edelleen tulkin töitä. Ei hänestä ainakaan sellaista kuvaa saa, että olisi mitään “ghettoa” nähnyt😅

Vierailija
32/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Atte, Maisan ja Aten poika, Aten veljet, Aten isä tai muut sukulaiset ei seuraa Sahraa tai Sahra heitä? Jotain on tapahtunut?

Vierailija
33/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuten oikeasti totta tuo Sahran seurustelu Aten kaverin kanssa?

Vierailija
34/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä Aten perhe ei oo seurannut sahraa ikinä ig.ssä paitsi Aten äiti ja itse Atte seuras. olin joskus uteliaisuudesta katsonut Sahran seuraajia.

Vierailija
35/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sahra eilen laitto instagram storyy selvennyksen etteivät seurestele Aten kaverinkaa missään nimessä.

Vierailija
36/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää sahra ole niga? 

Vierailija
37/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sahra on päivittänyt someensa olevansa Aten ystävän Villen kanssa Marbellassa. Taitaa ero olla totta! Onko tosiaan nyt vaihtanut Aten ystävään?!

onko sama kenen kanssa maisa on ollut

Vierailija
38/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi että, mitä katkeraa tilitystä ja Sahran mustamaalaamista. Molemmat osapuolet tuntevana voin sanoa, että Sahra ei todellakaan ole riitautunut Aten vanhempien kanssa eikä häntä ole tuomittu mistään petoksesta. Päinvastoin, hän on kouluttautunut ja suorittanut kaksi tutkintoa: lähihoitajan sekä tulkin tutkinnon.

Olisi hyvä tarkistaa faktat ennen kuin levittää perättömiä väitteitä ja mustamaalaa toista ihmistä. Asiallinen keskustelu perustuu totuuteen, ei huhuihin tai katkeruuteen.

Tuliko jo tuomio kavallusoikeudenkäyntiin liittyen, pari päivää sitten oli seiskassa juttua käräjiltä, videohaastattelu.

Vierailija
39/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnet tämän wt sakin?? Wtf?? 

Vierailija
40/48 |
23.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas kummaa, Sahran ainoat julkisuudessa esillä olleet riidat ovat olleet exänsä ja Maisan kanssa  sattumoisin. 🤪 Näiden kahden “faktoille” en henkilökohtaisesti antaisi kovin suurta painoarvoa.

Näitä keskusteluja sekä Maisan ja Sahran somea seuranneena mä vähän jotenkin uskon et maisa tai exä kenties on tullut tänne “exposaamaan”, kun huomasi että Sahra ja Atte ovat eronneet. 🤪

Enkä oikeastaan näe siinä mitään erikoista et eroo 😅ja jos vähänkin katsoo Sahran ig seuraajia, huomaa että Sahra ja Heinonen (oletan, että Aten äiti) seuraavat edelleen toisiaan en usko että seuraisivat toisiaan jos ois joku ongelma….

Lisäksi Maisa on aiemminkin ollut tunnettu riidoista ja epäselvistä jutuista. En tunne Sahraa enkä Maisaa henkilökohtaisesti, mutta seuraan kumpaakin Ig.ssä. Sahra vaikuttaa elävän mukavaa elämää ja olevan töissäkin etätöissä. Oletan, että hän tekee edelleen tulkin töitä. Ei hänestä ainakaan sellaista kuvaa saa, että olisi mitään “ghettoa” nähnyt😅

Ei siis varmaan enää päiväkodissa töissä, jos etänä pystyy tekemään.