Muita kellä yksinäinen ilta?
Kommentit (48)
Olisikin. Vaimo nalkuttaa ja lapset huutavat. Taidan kohta lähteä yksin mökille.
Minä. Mietin tässä hakisinko muutaman siiderin.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksin, en yksinäinen.
Oletko sinä minä?
M50
Katson telkkaria, tympäännyn ja odotan auringon laskua jotta jaksaa kastella ulkokasvit ja huokaus, ehkä imuroida edes makuuhuoneen. Liian kuuma, ei jaksa, ei huvuta.
Olen yksinäinen. Juon olutta. Kohta laitan pakastepizzan uuniin. Huokaus.
Kävin uimassa, moikkasin kyykäärmettä, melkein lämmitin saunan, kävin uimassa, istun katetulla terassilla, kuuma, ehkä kohta menen uimaan.
Mulla on aina. Tykkään olla yksin, en kestä ruuhkia enkä muita vastaavia. Olen introvertti. Jopa kaupunkireissun jälkeen seuraava päivä menee nukkuessa. Mulla on maksukanavat, lukemista ja kissan kanssa juttelen, viihdyn yksin.
Täällä yksi, mutta nautin tästä hiljaisuudesta. Vain tuuletin ja ilmastointilaite hurisevat. Juuri meni ruoka uuniin.
Vierailija kirjoitti:
Olisikin. Vaimo nalkuttaa ja lapset huutavat. Taidan kohta lähteä yksin mökille.
Ihanaa olla yksin. Mies lähti mökille ja teinit menoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi, mutta nautin tästä hiljaisuudesta. Vain tuuletin ja ilmastointilaite hurisevat. Juuri meni ruoka uuniin.
Mitäpä laitoit uuniin? Mulla kämpässä +28,6 eikä ilmastointia niin kaikki paistuu ihan vaan keittiönpöydällä 🥵
Kävin Helsingin Alppipuiston Alppimuistossa. Jytinä ja katuruoka piristi mieltä! :)
Juttelen vaimon persereijälle. Sitä se tunkee naamalle jatkuvasti. Yksinäinen olo siinä tulee ahterin alla hikoillessa.
Mäkin yksin, mutten yksinäinen. Ei mulla mitään suunnitelmia. Mulla pitäisi olla keittiöstä vapaapäivä, sanoinkin perheelle, etten tee ruokaa siellä on eilisiä - syökää niitä.
Nyt mun tekis mieli leipoo.. Saan taikinan tehtyä ja sitten rupee vituttamaan koko touhu.
Taidan palstailla ja kattella Emmerdalet pois.
Ihanaa kun koti on tyhjä, teen itselleni ihonhoitoja ja jalkahoitaja ja kasvohoitoja. Lopuksi juon lasin kylmää valkkaria.
Yksin olen, kuten kaikki illat ja vuodesta toiseen. On siihen jo tottunutkin. Tänään rannalla yhytin yhden komean miehen katsomassa rintojani. Siitä tuli outo fiilis. Sellainen olo, että olenhan minäkin nainen. En vaan tunne itseäni sellaiseksi enää, jotenkin ihan pystyyn kuollut.
Rannalle kotaan makkaranpaistoon. Ulos ei saa nyt nuotiota tehdä.