Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkätyppistä naista ei kiinnosta lainkaan nätit vaatteet, meikit, korut, sisustus?

Vierailija
05.06.2026 |

Ettei ole lainkaan kiinnostusta tälläisiin?

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voin ymmärtää tuon, mutta en ymmärrä naisia keitä ei kiinnosta hoivaaminen, vauvojen synnyttäminen sekå vanhuksista huolehtiminen. En silleen ymmärrä miten jotkut kynsilakat voi kiinnostaa enemmän. Onhan noi enemmän lapsille. Aikuisilla nyt on tärkeämpääkin ajateltavaa.

Vierailija
62/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korut kiinnostavat, muttei nuo muut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No äläpä, kerran myös tapasin miehen ketä ei osannut rakentaa Ikea kalusteita. Ei ole kyllä mies tuollainen.

Vierailija
64/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse voin ymmärtää tuon, mutta en ymmärrä naisia keitä ei kiinnosta hoivaaminen, vauvojen synnyttäminen sekå vanhuksista huolehtiminen. En silleen ymmärrä miten jotkut kynsilakat voi kiinnostaa enemmän. Onhan noi enemmän lapsille. Aikuisilla nyt on tärkeämpääkin ajateltavaa.

Mulla on jo aikuinen lapsi, hoidan vanhempieni asioita, hoiva ei kiinnosta vieläkään. Sujuu se ilman erityistä mielenkiintoakin, joka ei siis kohdistu myöskään kynsilakkoihin.

Vierailija
65/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen varmaan haluaa pukeutua oman maun mukaan, mutta kaikilla ei varaa. Minäkin vaikka ollaan keskituloisia joudun miettimään ostaako lääkkeet vai vaatteita, lääkkeet on tärkeämpiä. Sisustus kiinnostaa myös, mutta ei ole varaa siihen mitä haluaisin. Valitettavasti on kallis maku. Koruja en käytä mutta oli kausi jolloin niitä käytin paljon 

Vierailija
66/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sellane työ että meikkaaminen turhaa ja korut on nou nou.  Harrastukseen on turha meikata, kun sen kuitenkin hikoilen pois ja korut näyttäisi tyhmiltä siellä. Hiuksia en enää halua värjätä, koska ne on ihan loppuun käsitellyt. Nyt annan niiden olla vaan käsittelemöttömänä. Vaatteita en osta pikamuodista halvalla, vaan vähän kalliimmalla. Ajatuksena on oma hiilijalanjälki kestävämmässä kulutuksessa. Nyt olen joutunut alkamaan uusimaan vaatekaappiani, minkä viimeksi tein jotain noin vajaa 10v. Sitten. Osa vaatteistani meni/menee suoraan niille perheille, joilla varat eivät riitä kestävään materiaaliin, ja jotka niitä haluavat ottaa. Minulla kyllä kestää tässä uusien vaatteiden osto, sillä yksi toppi minulla saattaa maksaa n. 30e. Sitten kun vaatekaappi on uusittu, ei tarvitse miettiä vaatteita taas n. 10v. (paitsi jotain heräteostoksia, mitä välillä tapahtuu). Jne. Jne. Jne. Minua ei näe pahemmin missään vaatekaupoissa/Sokoksella koska ostan melkein kaiken netistä helppouden takia. Silloin tällöin kun en ole harrastuksen parissa/töissä meikkaan ja katson jotain "parempaa päälleni", jos olen menossa ihmisten ilmoille. Ei siinä ole sen kummempaa pick me ajatusta takana. Se meikkaaminen ja laittautuminen ei aina ole niin hyvä idea, etenkin jos ripsarit tulee silmille ja meikit hikoilee pois, enkä todellakaan halua herätä tuntia aikaisemmin laittautumaan johonkin töihin. 

Vierailija
67/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naista ööööööööh

Vierailija
68/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit👍

Vierailija
69/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen pitäisi olla synnyttämässä ja rintaruokkimassa. Ei voi silloin laittaa mitään kemikaaleja. Pitää ajatella vauvan terveyttä.

Vierailija
70/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Minusta kaikki estetiikka on kiinnostavaa. Muoti, sisustus, arkkitehtuuri, puutarhat jne. Pidän sellaista naista melkoisen tylsänä, jonka kanssa ei voisi puhua mistään estetiikasta. Kun harrastan valokuvausta ja käsitöitä, niin niissäkin visuaalisuudella ja estetiikalla on iso merkitys. 

Vierailija
71/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noista on ihan hirveästi vaivaa, että ehkä kiinnostaisi jos joku maksaisi ja ompelisi myös omaan kehoon sopivat vaatteet ja ajaisi katsomaan huonekaluja sekä sitten mitoittaisi ne sopimaan lukaaliini yms.

Vierailija
72/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No noista on ihan hirveästi vaivaa, että ehkä kiinnostaisi jos joku maksaisi ja ompelisi myös omaan kehoon sopivat vaatteet ja ajaisi katsomaan huonekaluja sekä sitten mitoittaisi ne sopimaan lukaaliini yms.

Meikkaaminen aamulla juuri heräämisen jälkeen on niin fresh...😵‍💫

73/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että maaseudulla asuu paljon tälläistä naisia..

Vierailija
74/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillisesti palvelijat hoitavat nuo jutut...?

Senhän takia on kosmetologeja tms.

Vierailija
75/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostava ketju.

Seurasin sivulta. x

Vierailija
76/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun esteettistä silmääni eivät lainkaan miellytä ns. nätit vaatteet, useimmat korut tai naisten meikkaus. Omistan funktionaalisia vaatteita ja huonekaluja, yhden lahjaksi saadun Kalevala-korun enkä ole ikinä meikannut. Stereotypioitten vahvistamiseksi kerrottakoon, että työskentelen tieteellisellä alalla ja lapsena leikin autoilla ja kiipeilin puihin.

Vierailija
77/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55+ maalla asuvaa pienituloista

ei ole koskaan kiinnostanut, ei edes teiniä vaatteet tai meikkaus ja omaan kotiin on haalittu tavaraa mistä saatu. Eka vuokrakämppä puolison kanssa sisustettin osin kaatopaikalta ( siihen aikaan sai  keräillä)  haetuilla tuoleilla, äidin vanhalla kukkapöydällä sekä tutulta lainatulla laverilla ja patjalla. Veli lainasi sohvan, joka palautettiin kun muutettiin omaan taloon ( 45 neliön mummonmökki valtaien varressa syrjäseudulla mutta autolla pääsi töihin. Myöhemminkään ei vaatteet tai sisust ole kiinnostnut. Töissä ollessakin puvustus uusioutui kun työkaverit kyllästyi katselemaan ryysyjäni ja antoivat nutun, farkut tai paidan yms. 

Vierailija
78/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitäisi olla synnyttämässä ja rintaruokkimassa. Ei voi silloin laittaa mitään kemikaaleja. Pitää ajatella vauvan terveyttä.

T. Pera

Vierailija
79/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pitää olla kiinnostunut miehen kalastus ja mökkeilyharrastuksesta. Eivät ne mene käsi kädessä. Meitä on moneen lähtöön. Löytäkööt kaikki puolison haluavat sopivan...

Vierailija
80/120 |
05.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen. Sisustus kiinnostaa vain sen verran, että on siistiä ja kodikasta. Meikit, korut ja vaatteet eivät juurikaan kiinnosta, pääasia, että itsellä on mukava olla valitsemassaan olotilassa. Tämä ei sitten tarkoita muumitunikaa ja leggingsejä, mutta voin aivan hyvin lähteä normiravintolaan syömään vaikka nyt collareissa ja hupparissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä