Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (586)

Vierailija
441/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa nyt herrajumala ajoissa kaikki välttämättömät elintarvikkeet! 

Ei jaksa taas lukea kun joku mummo on itkenyt kun ei saanut jotain mitä syö joka juhannus. 

Kaupassa oli jo lievää taistelun ilmapiiriä tarjousmakkaroiden ympärillä. 

Vierailija
442/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä on juhannus suunnitelmat kesken.ap

Miten ne on kesken, kun jo kerroit miten aiotte miehen kanssa mennä karaokeen tms.? Ja kuinka pitää suunnitella oikein "menyy", kuin missäkin ravintolassa. Tarkoittaen grillausta. Todella "fiiniä". Kuka ylipäänsä käyttää tuollaista sanaa, ihan tavallisista ruuista?

Vielä on teinin suunnitelmat otettava huomioon. Ja ruuat kerkiän ostamaan vasta torstaina. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks täysin mahdotonta käydä kaupassa vaikka tänään illalla? Torstaina kumminkin pitkät jonot. 

Olen kerran käynyt jonottamassa hypermarketissa juhannuksen aatonaattona, eikä koskaan enää. 

Älyttömin asiakas juoksenteli jonojen läpi edes takaisin ilman syytä. Sellainen lievästi down. 

Vierailija
444/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks täysin mahdotonta käydä kaupassa vaikka tänään illalla? Torstaina kumminkin pitkät jonot. 

Olen kerran käynyt jonottamassa hypermarketissa juhannuksen aatonaattona, eikä koskaan enää. 

Älyttömin asiakas juoksenteli jonojen läpi edes takaisin ilman syytä. Sellainen lievästi down. 

On se mahdoton juttu. Torstaina aamulla pääsen kauppaan.ap

Vierailija
445/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee töitä niin urakalla, ettei ehdi kauppaan? Ja sille ei kelpaa sun ostokset. 

Vierailija
446/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinikö teillä päättää, mitä tehdään? 

Vierailija
447/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tekee töitä niin urakalla, ettei ehdi kauppaan? Ja sille ei kelpaa sun ostokset. 

Kelpaa sille mun ostokset, mutta en viitsi mitään taksia ottaa.ap

Vierailija
448/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinikö teillä päättää, mitä tehdään? 

Ei päätä.ap

Vierailija
449/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiin iskee aina joku mahdoton hätä ja ahneus, oli sitten kyseessä juhannus, joulu, pääsiäinen tai mikä tahansa. Jotenkin ihan hemmetin typerää. 

Vierailija
450/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt sitten näin. Aiemmin väitit, että kun käytte yhdessä kaupassa niin mies vaihtaa valitsemasi kurkun yms. Että sille ei just kelpaa sun valinnat. Että joku voikin olla noin ailahteleva, eikä edes muista puheitaan🤯🤯🤯🤯🤯

Vierailija
451/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OHHOH; Onkohan Valiksen parisuhde saannut jälleen uuden käänteen, tässä loputtomassa ees taas- tarinassa? Vaikuttaa siltä, että ero on peruttu. Noin ? kerran! 

Vierailija
452/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, nyt sitten näin. Aiemmin väitit, että kun käytte yhdessä kaupassa niin mies vaihtaa valitsemasi kurkun yms. Että sille ei just kelpaa sun valinnat. Että joku voikin olla noin ailahteleva, eikä edes muista puheitaan🤯🤯🤯🤯🤯

Niin teki silloin aikanaan ja nyt olen käynyt jo vuosia yksin kaupassa, mies odottaa autossa. Kuitenkin minä laitan ruuan ja se on aina hänelle kelvannut. ap

Vierailija
453/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulispa taas se Prisman kassahihna. Se oli paras TVn juhannusohjelma ikinä.

Oi joo ois kyllä kovaa kateltavaa. Vaikka hieman absurdia istua Suomen täydellisessä kesäillassa tuijotellen puhelinta 🤣 

Vierailija
454/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän ihan järjettömät jurrit jussina.
T.Skäbä

Vierailija
455/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä turha juhla kuin vappu ja uusivuosi

On. Ikävä kuunnella miten uutisissa lietsotaan paniikkia juhlapyhien alla säistä,  liikenneruuhkista sun muusta kiireistäja  tyhjänpäiväisyyksistä.

Sitten lasketaan hukkuneita ja muuten menehtyneitä vaikkapa kolareisa ja väkivallan seurauksena.Sitten onkin paluuliikenteen ruuhkat seuraava aihe.

Vierailija
456/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetkö taas uskovaisten juhannusjuhlille?

Hyboteettinen otaksuma mutta olisko se jotenkin paha asia mennä tuollaiseen. Paljon naisia sielä kuulemma ainakin.

Vierailija
457/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivoja nuo alapeukut. ap

Vierailija
458/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivoja nuo alapeukut. ap

Fiksut ja ääliöt tunnistaa nykypäivänä siitä, että ääliöille muiden kehut, peukutukset ovat olemassaolon mitta. Katomua, katomua!!! Muuten en ole olemassa, eikä minulla ole mitään tarkoitusta. Erittäin surullista.

Vierailija
459/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivoja nuo alapeukut. ap

Fiksut ja ääliöt tunnistaa nykypäivänä siitä, että ääliöille muiden kehut, peukutukset ovat olemassaolon mitta. Katomua, katomua!!! Muuten en ole olemassa, eikä minulla ole mitään tarkoitusta. Erittäin surullista.

Ei mua haittaa vaikka mua ääliönä pidetään.ap

Vierailija
460/586 |
16.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivoja nuo alapeukut. ap

Ei mua haittaa vaikka mua ääliönä pidetään.ap

Pääasia, että saa mitä tahansa huomiota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme