Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (586)
Onko sitten suuretkin suunnitelmat, kun koko viikko menee suunnittelussa?
Vierailija kirjoitti:
Ihan taatusti harmittaa, kun kaikki eivät ihan kaikista Ammattivalittajan jutuista tykkääkään. Turha teeskennellä.
Ei harmita. Mä olen elämässäni kuullut niin paljon pilkkaamista ja ivaa, ettei se hetkauta.ap
Vierailija kirjoitti:
Onko sitten suuretkin suunnitelmat, kun koko viikko menee suunnittelussa?
Ei, mutta on kaikenlaista. ap
Huomenna illalla varmaan pääsen kauppaan. Tuskin on silloin enää ruuhkia.ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä palstalaiset tekevät tällä tiedolla?
Huomenna on keskiviikko, ruuhkia voi olla. Ja torstaina viimeistään on ruuhkaa, perjantaista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No täällä vaan puhuttiin, että on hirveät ruuhkat kaupoissa, kun on juhannus tulossa.ap
Ja paskat! Lihava suku änkee taas kylään väkisin ja koko vkl on väkinäistä pelleilyä koska vanhemmat ei uskalla sanoa että ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta tyhjänpäiväisillä kommenteilla Valis saa nostettua omaa aloitustaan ja käännettyä taas puheen itseensä. Vanha kikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään, mutta tyhjänpäiväisillä kommenteilla Valis saa nostettua omaa aloitustaan ja käännettyä taas puheen itseensä. Vanha kikka.
Tämähän se olikin🙄
Vierailija kirjoitti:
Minä päätin viettää juhannuksen kotona, yleensä olen käynyt kaverilla grillaamassa. Ehkä käyn naapurin parvekkeella grillaamassa.
Mitä naapuri siihen sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tämä aika juhannukseen tuntuisi mahdollisimman pitkältä. Kun juhannuksesta alkaa päivän lyheneminen ja marssi kohti marraskuuta.
Totta! Juhannuksessa ei ole mitään vikaa, mutta kun tietää että päivät alkaa pimenemään ja kesä on mennyt, keljuttaa.
Kumpa saisikin juhannuksen ja sitten almanakkaa siirtämällä mennä uudestaan vaikka toukokuun puoleen väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä päätin viettää juhannuksen kotona, yleensä olen käynyt kaverilla grillaamassa. Ehkä käyn naapurin parvekkeella grillaamassa.
Mitä naapuri siihen sanoo?
Ei mitään, olen aiemminkin käynyt kun olen juhannuksen kotikulmilla viettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Taas jää moni kiltti ja kunnollinen mies yksin kotiin tänäkin juhannuksena kun ei naisille kelpaa...
No onko se naisten jahtaaminen ainut asia mikä innostaa. Kait sitä nyt juhannusta voi viettää ilman naistakin. Ihme ruikutusta miehiltä. Kukaan nainen ei rupea valittamaan, että taas on juhannus tulossa ja kiltti ja kunnollinen nainen jää yksin kotiin kun ei miehille kelpaa. Naiset osaa olla ja viihtyä yksinkin, pitää hauskaa ystäväporukassa.
Miksi? Pimeetä kuin peessä. Kesäkuun sää yleensä aivan itseään.
Vierailija kirjoitti:
Jotain viiniä pitää ostaa.
Miksi aina pitää juoda alkoholia ja oikeuttaa se itselleen jonkin tekosyyn takia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain viiniä pitää ostaa.
Miksi aina pitää juoda alkoholia ja oikeuttaa se itselleen jonkin tekosyyn takia?
Eihän sitä nyt aina juoda.ap
Tietäsittepä paljonko varasin rahaa juhannuksen viettoon, niin joku varmaan kommentoisi jotain.ap
Ihan taatusti harmittaa, kun kaikki eivät ihan kaikista Ammattivalittajan jutuista tykkääkään. Turha teeskennellä.