Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
180 cm. Pieni on söpöä, mutten halua olla söpö.
N174cm
Mulla on söpöt kasvot ja olen luonteeltani söpö vaikka pitkä olenkin!
Ok. Minä puolestani olen pitkä enkä lainkaan söpö.
Ok. Minä olen lyhyehkö enkä lainkaan söpö.
Ehdottomasti haluaisin olla 180cm! Ylettäisin joka hyllylle, myös kaupassa ei tarvisi kyttäillä jos joku pidempi tulisi auttamaan minua. Askeleet olisivat pidempiä ja vaatteet istuisiat paremmin. Ainoastaan lentokone on sellainen paikka, missä olen tyytyväinen lyhyeen kroppaani.
180 cm tietysti. Pitkät huomataan ja pätkät poljetaan.
Jos näistä kahdesta huonosta vaihtoehdoista pitäisi valita, niin sitten 150 cm. Olen 164 cm ja aina ollut tyytyväinen pituuteeni.
Vierailija kirjoitti:
150. Olen 177 cm pitkä, ja olen aina inhonnut olla pitkä. Aina jos joku kommentoi siitä, niin se tuntuu kuin pieneltä puukoniskulta rintaan. Vaikka kuinka yritän vakuutella itselleni, että huippumallitkin on pitkiä, ja se ei ole huono ominaisuus. Mä vaan en ole semmoinen huippumallimainen siro pitkä, vaan rotevatekoinen mörssäri.
Kyllä törpöt aina keksivät huomauttamisen aiheita, oli sitten pitkä tai lyhyt, roteva tai mikä hyvänsä. Vika ei ole pituudessasi vaan kommentoijissa.
En halua olla kumpaakaan, koska olen täydellinen
Olen 178 ja tykkään olla pitkä ja olen myös melko lihaksikas joten siinä vastaus.
150. Miehet ovat palvelualttiimpia lyhyemmälle naiselle. Lyhyenä naisena voin hyötyä heistä enemmän kuin pitkänä.
Vierailija kirjoitti:
150cm. Pieni ja siro tarkuraketti.
Tuommoisen otan mielelläni harteilleni joukkotapahtumissa, jotta näkee paremmin.
M 190 cm
Vierailija kirjoitti:
180 cm, jotta yltäisin ottamaan tavaroita ylähyllyltä ja siivoamaan myös kaapin päälliset. Olisi myös pidemmät käsivarret, joten olisi helpompi kantaa isoja tavarakuormia.
-165 cm
= Naiset, jotka ajattelevat vain siivoamista.
:D:D
Vierailija kirjoitti:
180 cm tietysti. Pitkät huomataan ja pätkät poljetaan.
= Kiusaaja
valitsen 150cm siinä pieni pistelee jo menemään kun iso vasta kääntyilee ja minkä kokoinen jalka 180senttisellä naisella siro 45...
Pituuteni on nyt 157 cm, joten ei olisi iso muutos olla 150-senttinen. Jos yhtäkkiä venyisin 180 sentin pituuteen, en varmaan tietäisi, mihin tungen kädet ja jalat enkä osaisi liikkua missään, törmäilisin ovenkarmeihin jne. Olisi outoa katsoa ihmisiä alaspäin, kun nyt suurin osa ihmisistä on pidempiä kuin minä. Tunnen itseni vahvaksi ja pärjääväksi lyhyenä, pitkänä olisin aivan hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 181cm pitkä ja kun en muusta tiedä niin olen kyllä mieluusti näin pitkä. Etuina on ainakin se, että yllän korkealla ja näen väkijoukoissa hyvin. On ihan kiva olla pitkä.
En ole nähnyt koskaan yli 180-senttistä naista, joka olisi vartalonsa mittasuhteilta sopusuhtainen.
Tämä pätee myös lyhyeen, todella harvoin 150 cm pitkä on rakenteeltaan sopusuhtainen.
Miten niin? Ei nyt äkkiseltään tule mieleen ketään epäsopusuhtaista 150 senttistä, kyllä ne on yleensä ihan sopusuhtaisia kuten 180 senttisetkin. Yhden 147 senttisen tunsin nuorena, jonka vartalossa oli epäsuhtaa (todella reitevä ja lyhytjalkainen, joten hänen kanssaan kävelemisessä piti kiinnittää erityshuomiota siihen, että hidastaa tarpeeksi - ja silti kävi jatkuvasti niin, että hän komensi takaa hidastamaan "niillä pitkillä jaloillas" :D)
Muutenkaan en ymmärrä tätä vastakkainasettelua tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 178 ja tykkään olla pitkä ja olen myös melko lihaksikas joten siinä vastaus.
Olet 171.
Vierailija kirjoitti:
valitsen 150cm siinä pieni pistelee jo menemään kun iso vasta kääntyilee ja minkä kokoinen jalka 180senttisellä naisella siro 45...
Tuo menemään pistely menee itseasiassa vähän päinvastoin, ja nämä pituuserosta johtuvat erot nopeudessa selittää varmaan ainakin jotkut sellaiset tapaukset, joissa pariskunnan mies harppoo edellä ja nainen perässä. Toki tuo on mieheltä välinpitämättömyyttä kävellä vain omaan tahtiinsa, eikä huomioida lyhyemmän tahtia.
Mutta temppuilugeenit vaikuttaa painottuvan nimenomaan lyhyille. Ja toki sellaiset on nopeitakin, jos on sitä räjähtävää voimaa.
180cm mieluusti. Nykyään tehdään muotiakin pitkille jaloille, aina puntit laahaa maassa :/ Sitten näkisi tapahtumissa paremmin ja yltäisi paremmin korkeisiin paikkoihin. Lisäksi olisi helpompi antaa köniin hyökkääjille kun pituutta keskivertomiehen verran.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt, 158 cm, ja koen sen olevan hyödyllistä tässä maailmassa, joka pyörii miesten ehdoilla. Olen vielä aikuisena naisenakin "tyttömäinen", mikä tuntuu herättävän sekä himot, suojeluvietin että avaa rahahanat. Se on auttanut saamaan työpaikkoja, parisuhteita ja apua. En ole valitettavasti syntynyt elämässäni sellaiseen osaan, että olisin ikinä voinut olla varma siitä, että elämä järjestyy. Olen järjestänyt sen itse itselleni kaikkia konsteja käyttäen, ja miesten miellyttäminen tällä olemuksella on ollut osa sitä.
En siis ole maksullinen nainen vaan ihan muulla alalla, mutta käytän hyväksi kaikkea mitä pystyn pärjätäkseni. Uskon, että pitkillä, mallimaisilla gaselleilla vasta ottajia riittääkin, mutta minulle just tää koko ja olemus on tuntunut maksimoivan mahdollisuuksia elämässä.
Tuo liittyy varmaan johonkin muuhun kuin pituuteen, sillä itsekin olen tottunut miehiltä tuollaiseen käytökseen, enkä ole lyhyt.
Nyt 165cm pitkänä yletyn juuri ja juuri potkaisemaan traktorin perälaudan kiinni. 15cm lyhyempänä ei onnistuisi.
eli mieluummin olisin sitten 180cm.
160 cm
Olen 152 cm pitkä, ja monesti toivoisin olevani kymmenen senttiä pidempi, jotta ylettyisin mihin nyt milloinkin. En tarvitse enempää, 8-10 senttiä riittäisi, mutta sitäkään ei minulle suoda.