Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (322)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 181cm pitkä ja kun en muusta tiedä niin olen kyllä mieluusti näin pitkä. Etuina on ainakin se, että yllän korkealla ja näen väkijoukoissa hyvin. On ihan kiva olla pitkä.
En ole nähnyt koskaan yli 180-senttistä naista, joka olisi vartalonsa mittasuhteilta sopusuhtainen.
Meitä 180 cm naisia on eri muotoisia ja mittasuhteissa kuten lyhyissäkin. Itse oon sopusuhtainen pituuteen nähden ja ns nättikasvoinen. Toki olen saanut heikkoitsetuntoisilta miehiltä ja naisilta äimistelyä sekä suoraa kommenttia että olen liian pitkä. Aivan kuin he itse olisivat jotenkin hyviä kumppaneista jo sen puolesta että ovat lyhyitä.😏
180cm! Kun on itse tämmönen 160cm niin harvoin löytyy semmosta short kingiä itselle, vaan joutuu tyytymään itseään pidempiin miehiin tai itsensä pituisiin. Ihan eri energia.
Vierailija kirjoitti:
Isoa on noin pitkällä naisella varustuskin. Näin sanoi mulle kaveri joka seurusteli pitkän naisen kanssa. En tiedä pitääkö toi paikkaansa. Mielestäni pituuden määrittelee geenit. Ei ihminen voi pituudelleen mitään.Suomalaiset miehet ovat jo melkein maailman pisimpiä.
Piklu oli iso ja lörtsy.
T. Mies. Ei ikinä enää tommosta kirahvia.
Olen keskipituinen. Mielummin pitkä kuin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 181cm pitkä ja kun en muusta tiedä niin olen kyllä mieluusti näin pitkä. Etuina on ainakin se, että yllän korkealla ja näen väkijoukoissa hyvin. On ihan kiva olla pitkä.
En ole nähnyt koskaan yli 180-senttistä naista, joka olisi vartalonsa mittasuhteilta sopusuhtainen.
Jaa, mä taas en muita kuin erittäin sopusuhtaisia ja hyväkuntoisia yli 180cm naisia tiedäkään :D
Oikein hyvät timmit ja sopusuhtaiset kropat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös se Sinikka Monte ollut 185cm. On tosi siro ja naisellinen.
Mun mielestä taas pitkä ihminen ei voi olla siro.
Mä en haluaisi olla kumpaankaan, mutta jos aivan pakko on valita niin olisin 150 cm. Olen 168 cm ja tämä on hyvä pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen susta on siro? Eihän siro ruumiinrakenne liity pituuteen ja moni lyhytkään ei ole siro.
siro on ainakin keskipituinen, joutsen kaulainen ja linnunluinen hoikka nainen. Siroilla on pitkät jalat niinkuin yleensä pitkillä
Jännä ketju sinänsä, että itse en mieti tätä pituusasiaa ollenkaan miesten kautta, kuten moni ketjussa näyttää tekevän. Toki näistä miehistä sössöttävistä viesteistä moni on varmaan miesten kirjoittamia.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ketju sinänsä, että itse en mieti tätä pituusasiaa ollenkaan miesten kautta, kuten moni ketjussa näyttää tekevän. Toki näistä miehistä sössöttävistä viesteistä moni on varmaan miesten kirjoittamia.
No en mäkään miettinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen susta on siro? Eihän siro ruumiinrakenne liity pituuteen ja moni lyhytkään ei ole siro.
siro on ainakin keskipituinen, joutsen kaulainen ja linnunluinen hoikka nainen. Siroilla on pitkät jalat niinkuin yleensä pitkillä
Suurin osa lyhyistä ei ole siroja. Jotkut on.
Suurin osa pitkistäkään ei ole siroja, mutta jotkut on. Viimeksi näkemäni siro nainen oli noin 178cm pitkä, ja todella todella siro ja joutsen-/gasellimainen pitkäraajainen
Ehdottomasti 150cm, itse olen 160cm normaali painoinen, hyvä vartaloinen nainen. Korkkarit näyttää hyvältä tämän pituisella, pitkällä taas ei
150cm mieluummin. Omista tyttäristäni voi hyvinkin tulla 170cm+. Ovat pitkiä nyt lapsina ja heillä on pitkä isä. Tosin itselläni pituuskasvu stoppasi murrosiässä ihan yhtäkkiä.
Terveisin 165cm
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti 150cm, itse olen 160cm normaali painoinen, hyvä vartaloinen nainen. Korkkarit näyttää hyvältä tämän pituisella, pitkällä taas ei
Makukysymys. Itse tykkään nimenomaan pitkillä korkkareista, mutta sopiihan ne muillekin. Pitkiä sääriä ne korostaa, ja tekee hyvän ryhdin omaavasta pitkästä naisesta näyttävän.
Toki nyt täytyy itsekin tunnustaa, että sen verran paljon olen viimeisen kymmenen vuoden aikana nettiä lukenut, että liekö sattumaa, kun sen myötä muuttunut miesmakukin pidemmäksi? Aiemmin siis ihastuin myös itseni pituisiin ja hieman lyhyempiinkin miehiin, mutta jo vuosien ajan olen ihastunut vähintään 187 senttisiin, vaikka se pituus ei mikään vetovoimatekijä olekaan. Nykyinenkin on minua hieman pidempi, vaikka minulla on 9cm korkkarit. Liian pitkistä en edelleenkään tykkää, mutta siinä missä ennen pidin 170-180 senttisistä, niin nykyään ennemminkin 185-195 senttisistä..
Toinen juttu, minkä olen netissä luuraamisen myötä huomannut; olen alkanut kiinnittämään huomiota miehen leukalinjaan. Aikaisemmin saatoin ihastua myös ns. heikkoleukaiseenkin mieheen, mutta nykyään vain sellaisiin joilla on hieno, selkeä jawline..
Well done, nettimiehet ;)
Olisin mieluummin 180 cm pitkä, koska se on paljon lähempänä nykyistä pituuttani, joka on 172 cm.
Toiseksi 150 cm pituus on jo lähellä invaliditeettiä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät naiset on vaan rumia, jolleivat ole samalla myös hoikkia ja gasellimaisia.
Lyhyet naiset näyttävät usein ylipainoisilla, koska heissä jo muutama ylimääräinen kilo näkyy pahasti. 😪
157 olen ja tyytyväinen. Lavatansseissa aina löytyy tanssittajia, pitkistä ja lyhyistä kavaljeerista.
Ihmetyttää, jos miehet mieltyvät lyhyisiin naisiin. Haluavatko itseään lyhyempiä poikalapsia?
Muistelen yhden sukulaiseni ex-miehen harmitelleen, kun poika tuli pituuden suhteen lyhyeen äitiinsä. No mitäs läksit. Ei tullut pojasta huippulätkäpelaajaa.
Vierailija kirjoitti:
157 olen ja tyytyväinen. Lavatansseissa aina löytyy tanssittajia, pitkistä ja lyhyistä kavaljeerista.
Mutta haluaisitko olla 7 cm lyhyempi?