Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?

Vierailija
03.06.2026 |

Siis maximipituus. Ja minkä takia?

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän näitä vastauksia, joissa perustellaan mieluisempaa pituutta sillä, että miehet tykkää enemmän. Mitä ihmeen väliä sillä on? 

Ja etenkin, kun monet miehet itseni  mukaan lukien tykkää pitkistä naisista. Paljon mielluummin 180cm, kuin 150cm.

M46

Vierailija
262/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Olen 156 cm ja kai sitten olisin mielummin 150 kuin 180, kun olen tottunut olemaan tällainen lyhyt. Pienikokoisena ei ole siinä mielessä hassumpaa, että jos on pitkä tukka, hoikka ja hyväkuntoinen niin on vielä 50+ vuotiaana ulkoisesti kuin nuori nainen ja miehiä kiinnostaa. Kaikki luulevat minua aina paljon nuoremmaksi, olemus on kevyt ja tyttömäinen. Lyhyet ja hyväkuntoiset miehet ovat parhaita rakastajia tämän kokoiselle naiselle ja he ovat onnessaan kun saavat oman taskuveenuksen. Isokokoiset miehet ovat kömpelöitä ja huonompia rakastajia. Ehkä 180 cm olisi helpompaa kun maailma on mitoitettu sen pituiselle. Mutta on sekin ihan kiva että mahtuu Onnibussiin istumaan. Olen kyllä huomannut koko elämäni, että jos olisin pidempi niin minut otettaisiin vakavammin, mutta toisaalta tässä yhteiskunnassa vain pitkä mies on se kunkku, naisena jää aina toiseksi vaikka olisi millainen.

Mullakin on tuollainen tuntuma, että lyhyet on parempia seksissä :D

Oletan tuon koskevan myös naisia, ja jos yritän miettiä itseäni 150 senttisenä, niin miellän nimenomaan niin, että sitten olisin sängyssä sellainen seksipeto. Itselläni paras rakastaja ollut 173cm ja yli 190 senttiset aika huonoja. Itse olen 175cm ja oletan kans olevani aika huono, ainakin sellaisiin oikein tosi hyviin verrattuna. 

Ihastumisen, rakastumisen ja pariutumisen kannalta tuo ei ole kyllä mitenkään oleellinen asia, vaikka tietty se vaikuttaisi jos olisi aivan onnetonta räpellystä. Mutta sellaista ei ole ollut noillakaan joita kuvasin "aika huonoiksi". Vertasin vain tuohon 173 senttiseen todella upeaan rakastajaan, joka sai minut jo eka kerralla näkemään tähtiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutenkin 157, joten 150 olisi ok: vaatteita voi lyhentää, mutta hankalampi pidentää.

Miksi niitä pitäisi pidentää?  Missä ihmeen kääpiökylässä asut, jos niin luulet? Maailmassa on paljon pitkiä ihmisiä ja niille löytyy ihan kaupasta vaatteita

Kyllä pitää pidentää. Olen pidentänyt useitakin vaatteitani, ja oma visuaalinen silmäni sanoo, että vaate pitää rakenteensa ja siluettinsa paremmin kun sitä pidentää, kuin silloin kun sitä lyhentää. 

Vierailija
264/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vähän näitä vastauksia, joissa perustellaan mieluisempaa pituutta sillä, että miehet tykkää enemmän. Mitä ihmeen väliä sillä on? 

Ja etenkin, kun monet miehet itseni  mukaan lukien tykkää pitkistä naisista. Paljon mielluummin 180cm, kuin 150cm.

M46

Makukysymys. Joku tykkää lyhyemmistä, joku pidemmistä. Turha yleistää, kun makuja on monia.

Vierailija
265/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan pidemmät naiset tienaavat enemmän kuin lyhyet.

Vierailija
266/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan pidemmät naiset tienaavat enemmän kuin lyhyet.

Ei vaan kevyemmät naiset/miehet tienaavat enemmän kuin ylipainoiset.

Vierailija
267/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen muutenkin 157, joten 150 olisi ok: vaatteita voi lyhentää, mutta hankalampi pidentää.

Miksi niitä pitäisi pidentää?  Missä ihmeen kääpiökylässä asut, jos niin luulet? Maailmassa on paljon pitkiä ihmisiä ja niille löytyy ihan kaupasta vaatteita

Kirjoittaja totesi vaan faktan. Ei tarvitse asua kääpiökylässä, jos esim.190-senttinen nainen tai 210-senttinen mies eivät löydä joka merkiltä sopivanpituisia housuja.

Ei tarvitse olla edes noin pitkä. Jo 175 senttisenä voi joutua pidentämään housunlahkeita, ja 195 senttisellä miehellä voi olla vaikeuksia löytää tarpeeksi pitkiä puvunhousuja kaupasta. Ulkomailta tilaamalla toki löytyy molempia, tall-mallistoja on. Ja mittatilauksena saa, varsinkin puvunhousut on sellaiset joihin voi tuolla tavoin satsata.

Vierailija
268/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mitäkö väliä sillä on, että miehet tykkää enemmän? Lesbolle ei mitään, mutta tottakai jokainen hetero tykkää siitä, että on olemassa mahdollisimman suuri joukko potentiaalisia kumppaneita, joista voi itse valita parhaimman - tai jättää valitsematta, mutta kyse on nimenomaan valinnasta eikä siitä, että on jäänyt yksin. Toki pitkä nainen voi nyt sanoa, ettei kelpuuttaisi kuin erittäin pitkiä miehiä muutoinkaan, ja se on ihan ok, mutta se vaan tarkoittaa sitä, että potentiaalisten kumppaneiden määrä on pieni.

Vierailija
269/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että mitäkö väliä sillä on, että miehet tykkää enemmän? Lesbolle ei mitään, mutta tottakai jokainen hetero tykkää siitä, että on olemassa mahdollisimman suuri joukko potentiaalisia kumppaneita, joista voi itse valita parhaimman - tai jättää valitsematta, mutta kyse on nimenomaan valinnasta eikä siitä, että on jäänyt yksin. Toki pitkä nainen voi nyt sanoa, ettei kelpuuttaisi kuin erittäin pitkiä miehiä muutoinkaan, ja se on ihan ok, mutta se vaan tarkoittaa sitä, että potentiaalisten kumppaneiden määrä on pieni.

Tuo on vaan typeryyttä kuvitella, että pelkkä pituus ratkaisisi sen miesten kiinnostuksen määrän. 

Vierailija
270/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten jokainen hetero tykkää siitä, että on olemassa mahdollisimman suuri määrä potentiaalisia kumppaneita :D Ei todellakaan.

Se, mikä esimerkiksi meikäheteroa kiinnostaa, on tismalleen omaan makuuni sopivat kumppaniehdokkaat, ei ketkään muut. Aivan se ja sama kaikille muille, vaikka tietysti sellainen mukava huomio perusviehättäviltä miehiltä aina piristää, mutta en minä näe suurinta osaa hyvistä peruskomeista miehistäkään ollenkaan itselleni potentiaalisina ja kiinnostavina. Äärimmäisen harva mies on millään tavalla seksuaalisesti ja romanttisesti kiinnostava, eikä pituus liity tähän oikeastaan mitenkään. Tuollaisia tunteita olen kokenut 173-195 senttisiä miehiä kohtaan. 

Vierailija
271/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mietitään 180 senttisen naisen kannalta tuota mies-asiaa, ja oletetaan, että se 180cm nainen on sillä tavalla keskivertonainen, että haluaa itseään pidemmän miehen, niin eipä vaikkapa 183-190 senttiset miehet ole ollenkaan harvinaisia tai joku pieni joukko.

182 senttinen kaverini on ollut söpönkomean ja hyvän miehensä kanssa nuoresta saakka, joten ei hänen ole tarvinnut edes missään "markkinoilla" edustaa. 

Vierailija
272/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

180cm vaikka lyhyydessä on puolensa lentokoneessa varsinkin. Ja sirot pienet naiset ovat kauniita. Itse olen perseetön kuulantyöntäjämallinen 173cm ja pituuteeni ihan tyytyväinen vaikka vartalonmalli on mitä on.

Naisen lyhyydessä ehdoton huono puoli olisi se että suuttuessa varsinkin miesten reaktio on "tuitui voi voi miten söpö olet kun suutut :3 ihana räyhäävä chihuahua ja taskuraketti" 🤢🤮 Kyllä tässä mörssärirakenteessa on puolensa vaikka naiset saavat tuollaista kommenttia muutenkin.

Vierailija
273/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa voimakasta selittelyä miehenkokoisilta hujopeilta. =D  

Vierailija
274/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180cm vaikka lyhyydessä on puolensa lentokoneessa varsinkin. Ja sirot pienet naiset ovat kauniita. Itse olen perseetön kuulantyöntäjämallinen 173cm ja pituuteeni ihan tyytyväinen vaikka vartalonmalli on mitä on.

Naisen lyhyydessä ehdoton huono puoli olisi se että suuttuessa varsinkin miesten reaktio on "tuitui voi voi miten söpö olet kun suutut :3 ihana räyhäävä chihuahua ja taskuraketti" 🤢🤮 Kyllä tässä mörssärirakenteessa on puolensa vaikka naiset saavat tuollaista kommenttia muutenkin.

Aikamoinen yleistys tuokin. Meillä on suvussa joitain 152-162 senttisiä, suuttuessaan äkäisiä naisia, ja vaikea kuvitella yhtään ketään miestä sanomassa heille noin :D 

Vaikea myöskään kuvitella ketään tuntemaani miestä reagoimassa noin, kun joku (lyhyt) nainen suuttuu.

Vierailija
275/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia mutta heteroseksissä on minusta ihanaa olla pienikokoinen nainen.  Paras rakastajani oli 172 cm mies ja voin vain harmitella, jos jotkut naiset passaavat hänet. Hänellä olisi niin paljon annettavaa ja kokoa löytyi kyllä "sieltä".  Sekselämämme oli aivan taivaallista. Jos touhuamassa olisi ollut pari kolossia, niin olisi huonekalut menneet rikki. Me pystyimme harrastamaan myös sellaista spontaania elokuvaseksiä, että vaikka pienessä autossa, seinää vasten, komerossa jne. Varmaan jonkun satakiloisen miehenkin kanssa voisi olla hienoa mutta pakko sellaisen ison miehen on jo varoa että ei riko kumppaniaan tai sänkyä jos painaa kunnolla menemään. Ison miehen kanssa jos päätyy pienikokoisen naisena sänkyyn, voi tuntea sellaista kutkuttavaa dark romance -vibea, että on jonkun ison ja vahvan otettavana. Vaatii tietysti sitä että miehellä on sellaiset mukavasti dominoivat otteet. Tietysti tiedän että kaikki eivät pidä tällaisesta touhusta, mutta monet suositut tyylit ja fetissit kyllä sopivat hyvin taskuraketti naisille.

Vierailija
276/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180. Olisi hienoa kun näkisi muiden yli. Nyt olen 163 cm, ja aina väkijoukoissa joudun kurottelemaan.

Heh, toi 180cm ei nyt mitään auta väkijoukossa.

Vierailija
277/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuja on monia mutta heteroseksissä on minusta ihanaa olla pienikokoinen nainen.  Paras rakastajani oli 172 cm mies ja voin vain harmitella, jos jotkut naiset passaavat hänet. Hänellä olisi niin paljon annettavaa ja kokoa löytyi kyllä "sieltä".  Sekselämämme oli aivan taivaallista. Jos touhuamassa olisi ollut pari kolossia, niin olisi huonekalut menneet rikki. Me pystyimme harrastamaan myös sellaista spontaania elokuvaseksiä, että vaikka pienessä autossa, seinää vasten, komerossa jne. Varmaan jonkun satakiloisen miehenkin kanssa voisi olla hienoa mutta pakko sellaisen ison miehen on jo varoa että ei riko kumppaniaan tai sänkyä jos painaa kunnolla menemään. Ison miehen kanssa jos päätyy pienikokoisen naisena sänkyyn, voi tuntea sellaista kutkuttavaa dark romance -vibea, että on jonkun ison ja vahvan otettavana. Vaatii tietysti sitä että miehellä on sellaiset mukavasti dominoivat otteet. Tietysti tiedän että kaikki eivät pidä tällaisesta touhusta, mutta monet suositut tyylit ja fetissit kyllä sopivat hyvin taskuraketti naisille.

No tässäkin omituisia oletuksia, kuten monissa ketjun viesteissä suuntaan ja toiseen :D

Ei pitkilläkään mene huonekalut rikki, ja autossa, seinää vasten jne. on kyllä sekstailtu ihan onnistuneesti ilman ongelmia.

Vierailija
278/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. korkokengät jalassa 184cm nainen ja 190cm mies sekstailevat ihan normaalisti pienessä vessakopissa julkisella paikalla. Ei mitään ongelmaa. 

Vierailija
279/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässäkin omituisia oletuksia, kuten monissa ketjun viesteissä suuntaan ja toiseen :D

Ei pitkilläkään mene huonekalut rikki, ja autossa, seinää vasten jne. on kyllä sekstailtu ihan onnistuneesti ilman ongelmia.

No, sitten ette varmaan ihan yhtä atleettista seksiä harrastaneet kuin me kaksi pienikokoista. Olin paikalla voin todeta että ei olisi miltään 80 kg naiselta ja 100 kg mieheltä sellainen onnistunut. Kaksi urheilullista ja timmiä menijää niin a vot. Olen vielä kaiken lisäksi harrastanut joogaa vuosikausia joten voit kuvitella millainen rakastaja olen miehelle kuin miehelle. 

Vierailija
280/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, sitten ette varmaan ihan yhtä atleettista seksiä harrastaneet kuin me kaksi pienikokoista. Olin paikalla voin todeta että ei olisi miltään 80 kg naiselta ja 100 kg mieheltä sellainen onnistunut. Kaksi urheilullista ja timmiä menijää niin a vot. Olen vielä kaiken lisäksi harrastanut joogaa vuosikausia joten voit kuvitella millainen rakastaja olen miehelle kuin miehelle. 

Miksi kuvittelet, että pitkät painavat 80kg ja 100kg? :D

Tai etteivät pitkät harrastaisi joogaa? No, provo taidat olla muutenkin, paljastat itsesi tuossa viimeisessä lauseessa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme