Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (33)
Olen 181cm pitkä ja kun en muusta tiedä niin olen kyllä mieluusti näin pitkä. Etuina on ainakin se, että yllän korkealla ja näen väkijoukoissa hyvin. On ihan kiva olla pitkä.
Olen 172 ja tykkään olla pitkä monestakin syystä, mm. näen kauas, vaikka jossain joukkotapahtumassa, ei ahdista oma lyhyys että hukkuu massaan. 180 ehdottomasti. Kuluu enemmän energiaakin niin ei liho niin helposti. Yltäminen jaksaminen toinen juttu. Ja tietysti se ulkonäkö. Ovathan pitkät naiset upeampia. Olisin mielusti 5 cm pitempi mutta hyväksyn itseni tämmöisenä pätkänäkin
150cm.
Oon 161 ja suvussani pitkä. Ois kivaa olla vähän sirompi ja sopia joukkoon.
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Olen 170+ ja sen on täydellistä. En halua olla lyhyt enkä pitkä. Pituuteni on sopiva.
Olisin mielelläni 180-senttinen. Puuttuu kaksi senttimetriä. Kompensoin puutettani kengillä, joilla saan lisää pituutta heti.
On kivaa olla pitkä. Mitään varjopuolia en siinä näe.
180 cm. Pystyy puolustautumaan paremmin.
183 olen enkä tästä pituudesta ole koskaan kärsinyt, hyvä pituus!
150cm. Pieni ja siro tarkuraketti.
Vierailija kirjoitti:
180cm. Olen 175cm pitkä ja mielelläni olisin vielä vähän pidempi. Tuntuu, että pituus on valtaa.
Mulla ihan sama vastaus :D Olisin mieluusti "kunnolla pitkä", 175 cm ei ole vielä mitään.
180 cm ilman muuta. Saa syödä enemmän herkkuja. Säälittää 150-senttiset, jos ei halua muistuttaa palloa ei saa syödä juuri mitään.
Mieluummin lyhyempi, koska miehet tykkää lyhyistä.
Mieluummin 180 cm. Pitkät ihmiset ovat näyttäviä ja muutenkin kätevämpää, kun ylettyy paremmin joka paikkaan. Olen nyt 170 ja välillä harmittaa, kun ulottuvuus ei riitä.
Ehdottomasti 150cm. Nyt olen 160cm. Ei ole lyhyydestä koskaan ollut haittaa. Päinvastoin. Tykkään pitkistä miehistä ja pitkät miehet usein tykkää lyhyistä naisista. Mutta näin lyhyenä on vara valita miehistä 161cm-pari metriä. Oma mies on keskimittainen 185cm ja poika samoin. Tytär on 162cm ja avomiehensä 192cm.
Niin lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman kun pitkät miehet haluaa sen taskuvenuksen.
Olen 182 cm ja olisin mielelläni vielä hieman pidempi, esim. 185-190.
Vierailija kirjoitti:
180 cm, jotta yltäisin ottamaan tavaroita ylähyllyltä ja siivoamaan myös kaapin päälliset. Olisi myös pidemmät käsivarret, joten olisi helpompi kantaa isoja tavarakuormia.
-165 cm
Jep, täällä sama. T: 162cm
180 cm. Ihan itsestäänselvyys. Miksi pitää edes perustella? Yritän nyt kuitenkin vääntää rautalangasta. Elämä 156 cm on tuskaa. 180 cm on normaalipituinen ihminen, joka ylettyy asioihin. Ei jää ostokset kaupan hyllylle. Edes jäätelötuuttia on vaikea ostaa 156 cm, kun pakasteallas on niin syvä. 180 cm voi olla muutaman kilon ylipainoinen, eikä näytä lihavalta. Lyhyt ihminen näyttää normaalipainoisenakin lihavalta. Pitkä ihminen säilyy nuoremman näköisenä. Lyhyt ihminen on mummomainen heti nuoruuden jälkeen. Lyhyillä ihmisillä on suurentunut riski kuolla sysänsairauksiin. Raskaus ja synnnytys ovat lyhyille naisille vaikeita. 30-vuotiaasta alkaen ihminen kutistuu keskimäärin sentin vuosikymmenessä. Jos lähtötaso on 150 cm, sitä on sitten heti lyhyentyessään jo todella lyhyt.
180 cm, jotta yltäisin ottamaan tavaroita ylähyllyltä ja siivoamaan myös kaapin päälliset. Olisi myös pidemmät käsivarret, joten olisi helpompi kantaa isoja tavarakuormia.
-165 cm