Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?
Kommentit (331)
Olen 172 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni. Mieheni mielestä olen juuri sopiva hänelle. Hänen äitinsä ja siskonsa ovat 150-160 cm pitkiä.
Jos pitäisi valita olisin mieluummin 180 cm pitkä kuin 150 cm pitkä. Olen kuitenkin omista sisaruksistani kaikkein lyhkäisin eli olen tottunut pitempiin ihmisiin. Pitempi on minulle normaali.
180 cm on paljon parempi pituus, kuin kuin 150 cm. Tietenkin. Olen vain 171 cm pitkä nainen. Pituudesta on vain hyötyä.
Ai kuinka paljon lyhyempi haluaisin olla kuin nykyään? Valitaan tuo 180 cm, tosin mieluummin pitäisin tän mun 187 cm, tämä on oikein hyvä pituus.
Mieluiten 166 cm mitä oonkin, mut jos pakko niin lyhyt, tulisi miehinen rohjakeolo pitkänä.
123 cm, kääpiönä on minimaallista olla
Vierailija kirjoitti:
Olen 172 cm pitkä ja tyytyväinen pituuteeni. Mieheni mielestä olen juuri sopiva hänelle. Hänen äitinsä ja siskonsa ovat 150-160 cm pitkiä.
Jos pitäisi valita olisin mieluummin 180 cm pitkä kuin 150 cm pitkä. Olen kuitenkin omista sisaruksistani kaikkein lyhkäisin eli olen tottunut pitempiin ihmisiin. Pitempi on minulle normaali.
Olet 171.
Vierailija kirjoitti:
Ai kuinka paljon lyhyempi haluaisin olla kuin nykyään? Valitaan tuo 180 cm, tosin mieluummin pitäisin tän mun 187 cm, tämä on oikein hyvä pituus.
Olet 171,5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet 171.
Olen 171,5 cm
Olen 153,5 cm ja musta tämä on ihan hyvä pituus.
Mua ärsyttää lyhyet naiset, jotka kertoo, että vaatekaupoilla käyminen on painajaista! Missä ihmeessä te käytte ostoksilla? Farkuissa ja muissakin housuissa on tietyiltä merkeiltä saatavissa short-mitoitus, ostakaa sellaisia. Ja sitten ärsyynnyn näistä itseään taskuraketiksi kutsuvia. Mitä h*lvettiä nyt? Ja onpa hankalaa siellä kaupassa pytää joko apua pidemmältä ihmiseltä tai sitten hakea jakkara, joita on ripoteltu ympäri kauppaa. Myös kotona jakkaran avulla ylettyy ylähyllyille. Avuttomuus ei pue ketään!
Olisin mieluummin 180 cm pitkä kuin 150 cm pitkä. Lyhyet naiset ovat riskisynnyttäjiä. Haluan tulevaisuudessa lapsia.
Ei näköjään miesten avulla kovin koville ansioille pääse, jos 4200e brutto on mainitsemisen arvoinen.
Palvelukset ja suositukset CV:hen on ihan normaalia muutenkin, ei liity pituuteen.